לקוראים שלי❤️

LOVE:) 25/09/2015 1558 צפיות תגובה אחת

היושש…
אני מקווה שמישהו בכלל זוכר אותי כאן כי אני מודה שדיי נעלמתי מהאתר בתקופה האחרונה.
טוב, אז יש לי משהו לומר לכם. חוץ מזה שהתגעגעתי כאן לכולם אחד אחד.
מה שאני הולכת לומר אומנם לא קל במיוחד אבל בכל זאת מקווה שתצליחו להבין אותי.
לפני כן, אני רק אדגיש ואומר שאני באמת אוהבת כאן את כולם אחד אחד ויש פה קוראים וכותבים מדהימים.
אחרי לא מעט מחשבות והרהורים עם עצמי החלטתי להודיע על פרישה רשמית מהאתר ;(
אני מאוד אוהבת את האתר בזכות האתר גדלתי והתפתחתי מאוד בתחום הכתיבה.
אבל… אני חייבת להודות שהאתר השתנה מאוד ולא לטובה.
אני גם מרגישה שהקוראים דיי איבדו כל עניין בסיפור שלי. וזה בסדר גמור מבחינתי.
אני ממש ממש מצטערת ומקווה שאתם מבינים ולא כועסים עליי.
ובקשר לסיפור שלי… אם בכל זאת עדיין נשארו קוראים שלא איבדו עניין בסיפור אני אשמח אם הם יוכלו ליצור איתי קשר במייל.
אומנם זה לא וודאי וסופי אבל אני חושבת על לפתוח בלוג לסיפורים שלי אני אודיע לכם פרטים במידה וזה יקרה.
אוהבת את כולכם המון ❤️❤️❤️


תגובות (1)

לאאאאאא! ברגע שקראתי את ההודעה שלך הייתי כלכך עצובה! את אחת הסופרות היותר טובות פה! אני לא מאינה שרת באמת פורשת! כלכך חבל לי. זה באמת אחד הסיפורים שאני יותר אוהבת. כלכך חבל לי שאת עוזבת. מה אני יעה בלי הסיפורים שלך? וברור שנשארו קוראים! כל יום הייתי נכנסת לבדוק ולא התייאשתי! אז ני נורא אשמח אם תשלחי לי הודעה למייל! ואני נורא אשמח שתפתחי בלוג, אני אמיל לעקוב אחרי הסיפורים שלך גם שם. אוהבתת <3 נ.ב: אני לא זוכרת אם אי פעם הגבתי אבל לא נורא, קראתי את כל הסיפורים שלך.  

25/09/2015 22:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך