פו הדב
מלא זמן שלא פירסמתי..
היה לי לחץ של מבחנים ,גם עכשיו יש אבל פחות !
וגם התחלתי סיפורים חדשים ואולי אני יפרסם בהמשך!
תגיבו~תגיבו~תגיבו~!

מאוהבת בכוכב-13

פו הדב 10/05/2012 786 צפיות 7 תגובות
מלא זמן שלא פירסמתי..
היה לי לחץ של מבחנים ,גם עכשיו יש אבל פחות !
וגם התחלתי סיפורים חדשים ואולי אני יפרסם בהמשך!
תגיבו~תגיבו~תגיבו~!

הוא התיישבת על מיטתי. רוצה לומר משהו אך חושש. "אנג'ל אני מצטער" הוא לוחש ,מצפה לתגובתי.
כל שהיתי צאיכה עכשיו הוא חיבוק. חיבקתי אותו,חזק .הוא ניתקף בהלם לרגע אך מיד חיבק אותי חזרה.
ישבנו ,גבינו צמודים לקיר בשקט בשקט. רק קול טיפות הגשם החלשות שמתנפצות על החלון נשמע ברקע.
הוא מלטף את גבי כאות תמיכה. "אני מתגעגעת עליה" שברתי את השקט . "אני בטוח"הוא לוחש .לא מרפה לשניה מליטוף גבי.
אני מרימה את מבטי עליו, עניי אדומות . הוא משפיל את מבטו עליי, רוקן עליי מעט חיוך כובש נתפס על שפתיו.
מה שגרם לי לחייך בפשטות,חיוך עצוב. אני מתרוממת עוד קצת,מרגישה את שפתיו הרכות על שפתיי. נסחפת לנשיקה ארוכה ועדינה. אנחנו נשכבים ביחד על המיטה ,הוא מביט בעניי מבטו חודר ,עמוק.
אני מחבקת את צווארו ונישכבת על חזהו. הוא מעביר את אצבעותיו בין שערותי. מגע נעים , עדין.
אני מרגישה איך אני נרדמת,לעת לעת . "אני אוהבת אותך"אני ממלמלת מרימה את עניי ומבחינה שהוא נרדם כבר.
הוא כל כך רגוע,שליו. אני מניחה את ראשי על חזהו ונירדמת.
~
צילצול הטלפון מעיר אותי. "סלינה"כתוב על הצג. "הלו?"אני עונה ומבחין באנג'ל ישנה ,רגוע כל כך ,יפה כל כך.
"מה קורה?"היא שואלת אותי. "הכל טוב"אני עונה ביובש."מה קרה?" סלינה מיד עולה עלי. "סלי.. דודה שלי נפתרה, יום הלוויה אני קצת עייף"אני מנסה להסביר לה ברכות."אוו.. אני משתתפת בצערך מותק" היא אומרת ומנתקת. אני אוהב שהיא מבינה אותי.
אנג'ל פוקחת את עניה מביטה בי בחיוך קטן ומזויף. בתוך תוכי אני יודע שקשה לה יותר מכולם. היא כמה וניכנסת למיקלחת.
ואני ,אני נותן לה את הזמן, יוצא מהחדר כולם כבר ערים. ארין לבושה שחורים, ואבא יושב ביחד עם אדוארד אביה של אנג'ל ומעשן סיגרית בוקר .
אני עולה לחדר,מתלבש . קני מתקשר ,מודיעה שהכל כבר מוכן.
אני יוצא מהחדר,בטיימינג זהה לשלה ,היא היתה לבושה במיכנס ג'ינס שחחור,וחולצה שחורה ארוכה.
שיערה הבהיער היה פזור על כתפיה,וענייה חיוורות.
"הולכים"אני אומר. כולנו ניכנסים למיני וואן, ביחד עם ג'קסון וג'סמין על ידינו.הנסיעה שקטה כל כך,האוירה עצובה.
~
"אמא"אני נופלת ליד קיברה כשכולם כבר הולכים. הגשם החלש והקר מחלחל בין בגדיי. הליכלוך והבוץ,לא מעניין אותי.
אני משתתחת ליד קיברה מניחה את ראשי על האבן הקרה. "אנג'ל" מישהו קורה מחפש אותי.אני לא עונה.
צמרמורת קרה עוברת בגופי. הגשם מתחזק, ואני רק לוחשת תפילה ."אמא תחזרי"אני זועקת ודמעות זולגות מעניי. " אני אוהבת אתך ,אמא!"אני צועקת על לוח האבן .
גופי רועד מקור,הרוח חודרת ומחלחלת לתוך עצמותי. אני מרגישה מעיל חם עוטף אותי. הריח של אבא.
"אנג'ל.. הדאגת אותי"הוא מרים אותי על ידיו . עניי נעצמות.


תגובות (7)

תמשייייכי !!! D:
אמג כמה זמן לא פרסמת !

11/05/2012 10:27

מגיבההה מגיבהה ^ _ ^
סיפורר מדהיםםם תמשיכייי !!!!

11/05/2012 10:43

הסיפור שלך מדהים תמשיכי דחוףףףףףףףףף תודה ממני בקי ♥♥♥

11/05/2012 10:46

הסיפור שלך מדהים תמשיכי דחוףףףףףףףףף תודה ממני בקי ♥♥♥

11/05/2012 10:46

נכון פאקינג מלא זמן
עכשיו תמשיכי
מהר!!

11/05/2012 13:07

יובלוש הסטומי – אני יודעת שזה יישמע מוזר אם אני אשאל את זה אבל לאן נעלמת לי בשבועיים האחרונים ? O_o

11/05/2012 13:09

סורי היתי עסוקה אבל המשכתי הרבה בוורד אז יש לי המשך מוכן אני =]

11/05/2012 16:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך