פו הדב
כתבו ביקורת תמיד אשמח לשנות ולתקן.
אל תשימו לב לשגיאות כתיב אני כותבת כמו מטורפת ולא עוברת על זה שוב 3>
שבוע טוב !!

מאוהבת בכוכב-14

פו הדב 11/05/2012 801 צפיות 2 תגובות
כתבו ביקורת תמיד אשמח לשנות ולתקן.
אל תשימו לב לשגיאות כתיב אני כותבת כמו מטורפת ולא עוברת על זה שוב 3>
שבוע טוב !!

גופי רועד מקור,הרוח חודרת ומחלחלת לתוך עצמותי. אני מרגישה מעיל חם עוטף אותי. הריח של אבא.
"אנג'ל.. הדאגת אותי"הוא מרים אותי על ידיו . עניי נעצמות.
~
"היא בסך הכל חטפה שפעת קלה"אומר הרופא לאבא. אני פוקחת את עניי,זה החדר שלי. אני מנסה לדבר אך לא מצליחה,הגרון צורב.
על הכיסא ליד המחשב יושבת קטלין. ועל מיטתי אני מזהה את כריס וג'סטין.
"התעוררת."כריס קורה לעברי ומתנפל עלי בחיבוק געגוע. "כמה זמן ישנתי?"אני שואלת. "בערך מאתמול אחרי הלוויה עד עכשיו" הוא אומר. קייטלין גם היא קופצת עלי בחיבוק.
רק הוא חסר לי.
הוא קם ויוצא מהחדר כשהאייפון בידו.
"סיפרנו לו על שיי, פתחו לו חקירה -כמה בנות מהשיכבה מתחתינו התלוננו על הטרדות ממנו"קייטלין חייכה חיוך קטן.
אבל זה לא מה שעיניין אותי עכשיו. כאבי הגרון הארורים האלה שיגעו אותי.
"סלינה באה"כריס אמר וזז מהחלון. "סלינה?"שאלתי מחוירה פנים. "חברה של ג'סטין"קייטלין השפילה מבט.
יש לו חברה,הוא המשיך הלאה. כניראה שזה היה רגש חולף, סתם חשק לנשק אותי.ניזכרתי בערב של אתמול.

לבשתי חולצה שחורה מתנופפת ומיכנס ג'ינס כהה. קייטלין עשתה לי צמה,וירדנו למטה לפגוש את פני האורחת.
"היי"היא חייכה עליי חיוך חמוד. "היי"סיננתי לעברה בחיוך . "זאת סלינה ,חברה שלי"ג'סטין הציג אותה בפניי מגרד בעורפו.
"יודעת"אמרתי וחייכתי חיוך מזויף."טוב אנחנו צריכים ללכת"קייטלין אמרה ויצאה ,כריס לקח עוד אחת מהעוגיות של ארין ויצא אחריה.
"תבלו" לחשתי ועליתי לחדר עם כוס מיץ תפוזים..
~
אני לא יודעת איך אתם בדיוק דימינתם את הרגע הזה שבו אני ראוה את ג'סטין ,ביחד עם בת זוגתו.
אבל אני יודעת שזה כן עשה לי משהו.
כניראה שככה זה ..כשאת מאוהבת בכוכב.
בהתחלה הריבים המטופשים על הג'וק שעלה לו למוח, על התקפי הצומי ,והסנוב שהוא ,ועכשיו אני צריכה להפנים,שלכל כוכב מתאימה כוכבת!
אחת שהוא לא יתבייש להיסתובב איתה. אחת שיכולה לעמוד לעני כל הזרקורים ואורות המצלמה,אחת שיש לה מספיק כסף . אחת ממשפחה עמידה ,שכל העולם מכיר.
ומה אני? נערה ,בגיל ההתבגרות שאורות המצלמה היחידים שצפו בה זה המצלמה הישנה של סבתא כשנולדתי.
ילדה יתומה מאם, לומדת בתיכון רגיל . אחת שאפשר להתבייש בה! אחת שאין לה את כל הזוהר והפופולאריות הזאת.
אבל זאת אני.
"אנג'ל.. אני שמעי זה לא היה צריך לצאת ככה" ג'סטין ניכנס מתוח לחדרי.


תגובות (2)

אל תתקני כלום ! D:
תמשיייכי זה מושלם !

12/05/2012 11:15

אין לי ביקורתתת !!!
פרקק מדהיםםם … ^ _ ^

12/05/2012 12:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך