פו הדב
בקושי יש קוראות.. =\
זה הפרק האחרון שמוכן לי =] אז יקח לי זמן לכתוב עוד !!
תנו ביקורת D:

מאוהבת בכוכב-16

פו הדב 20/05/2012 1116 צפיות 5 תגובות
בקושי יש קוראות.. =\
זה הפרק האחרון שמוכן לי =] אז יקח לי זמן לכתוב עוד !!
תנו ביקורת D:

"אני יסיע אותה" ג'סטין פותח את הדלת ויוצא. אני משפילה את ראשי ניפרדת לשלום מאבא ויוצאת גם.
הוא מחכה לי באוטו, ידיו על ההגה ומישקפיי שמש על ראשו.
אני ניכנסת ומתישבת לצידו בשילוב ידיים ואוזניות על פול ווליום, הכל רק כדי להשכיח עד כמה שכואב. הכל כדי להיתחמק ממה שכואב.
אנחנו נוסעים הנסיעה שקטה, אולי הפעם אני באמת טועה ויש לו כוונה טובה, סתם להסיע אותי לבית הספר ,ולא להתחיל לפתור בעיות.
אני מרשה לעצמי לעצום את עניי , ולהריח את ריחו של ג'סטין שממלא את כל האוטו.
אני מרגישה שאנחנו עוצרים, אני פוקחת את עניי. ג'סטין יוצא מהאוטו , זה לא בית הספר. למה אני פשוט נופלת בפח הזה בכל פעם מחדש?!
הוא פותח לי את הדלת ומחכה שאני יצא. אבל אני עקשנית כל כך נשארת באוטו עם אוזניות ומנסה להיתעלם ממנו.
הוא מושך לי את האוזניות זורק את הטלפון שלי למושב שמאחורה, מרים אותי על ידיו ומוציא אותי מהאוטו."מה אתה עושה?" אני מנסה לבעוט בו להשתחרר מאיחיזתו אך לשב.
הוא עוצר ורגליי מתייצבות על הקרקע.אני משלבת את ידי ומסובבת את גבי עליו. "יש לנו זמן להיות ביחד" הוא לוחש וידיו אוחזות במותניי , נשימותיו החמות מעבירות בי צמרמורת. הקול הסקסי שלו, שאני ימות מה הילד הזה עושה לי.
"ג'סטין אסור שיראו אותנו ביחד !" אני מנסה להישתחרר מאחיזתו אבל הוא רק מהדק אותי יותר לגופו החם. "לא אכפת לי" הוא ממלמל. "אני רוצה שיום אחד, לא יהיה מה שיהרוס לי להיות איתך" הוא לוחש בקול שמעביר בי רעדים .
"בלי ריבים, ויכוחים, צעקות, בכי, הפרעות .. רק אני ואת לבד " הוא ממלמל ומסובב אותי לכיוונו.אני מרימה את מבטי עליו, הוא יותר גבוה ממני . אני טובעת במבטו, "אתה עם סלינה" אני ממלמלת ומניחה את ידי על חזה כדי להדוף אותו מעט.
"אל תהרסי את הרגע" הוא ממלמל בחיוך ורוקן עליי. אני יודעת שזה יפגע בהרבה אנשים, ובמיוחד בג'סטין. אני לא מתאימה לו, אסור שזה יקרה. אני מניחה את ידי על שפתיו ומשפילה את ראשי.
"דיי כבר ! דיי !" הוא צועק ומנשק אותי בכוח. נשיקה שנורא הזכירה לי את אחת הנשיקות עם שיי. אבל ידעתי שעם ג'סטין, זה בטוח. אהבתי אותו כל כך,עם ידי עטפתי את צווארו ניתלת עליו מעט, וניסחפת לנשיקה ארוכה ..
אנחנו נשכבים על הדשא ביער הסבוך עצים , כשהוא מעליי ,ושפתינו לא נפרדות זו מזו.
"אני מאחרת לבית ספר" ניסיתי לעצור את ג'סטין. אבל לא היה לו אכפת. היה לו מבט שובב בעניים.
הוא חייך עליי חיוך כובש, לא התאפקתי ומשכתי אותו לעוד נשיקה. "אני אוהב אותך" הוא לחש ונישכב לידי,כשאנחנו מביטים בשמיים הכחולים.
הטלפון שלו צילצל. "סלינה.." הוא מלמל וכיבה את הטלפון. "אתה לא יכול להתייחס עליה ככה" אני קמה ומביטה בו מלמעלה."אני רוצה אותך! לא אותה.." הוא אומר ומכסה את עניו מפני קרני השמש שמסנוורות אותו.
"אתה יודע שלעולם לא נוכל להיות ביחד.." אני ממלמלת ומתחילה ללכת לכיוון האוטו. "למה?" הוא תופס בידי ומסובב אותי עליו."כי ככה ג'סטין.. אתה כוכב, אתה .. אתה מה שתמיד רצית להיות.. ואני ? אני סתם עוד אחת . למה אני מכל האופציות שיש לך ?!" אני ממלמלת כמעט בלי קול.
"כי את מיוחד" הוא רוקן עליי לנשיקה ארוכה .
אנחנו מחליטים לטייל ביער לדבר על דברים, לנסות לפתור את מערכת היחסים הזאת. עד שהטלפון שלי מצלצל."זה אבא אני חייבת לענות" אני אומרת והולכת לצד.
"איפה את?" אבא כועס ."בבית הספר" אני משקרת לו. "המורה שלך התקשרה ואמרה שאת לא אנג'ל" הוא מחפיר את אפו ונימת דאגה נשמעת בקולו.
"את עם ג'סטין?" הוא שואל . "לא!" אני ממהרת לומר, כל כך הרבה שקרים .. לא מגיע לו היחס הזה ממני!
"מה אני הולך לעשות לשניכם ברגע שתגיעו הביתה?!"אבא צועק ומנתק.


תגובות (5)

ביקורת ? חח אין לי , זאת בעיה !?
תשמיכיי סיפור מדהים רק שאני שונאת את גסטין ביבר בדם !
חחח תמשיכיי >

21/05/2012 09:40

אין לי הערות ! מושלם !

21/05/2012 09:53

תמשיכי

22/05/2012 05:45

תמשיכיייייי!!!

23/05/2012 11:08

הסיפור קטלני!! בבקשה תמשיכי! (את הראשונה שהגבתי לה;))

25/05/2012 03:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך