פו הדב
אז קודם כל.. פרק קיטשייייייייייייי ><
אבל היתי חיייייבת נו 3>
עא ואני סבבה לגמרי עם סלינה.
יעני לא מעריצה שרופה או משהו
אני פשוט לא שונאת אותה .. ;-]
אז שלא תצאו עלי כי הוא עזב את סללינה, או כי הסיפור
כיסויי היה שהם זוג בכאילו
אבקיצר מקווה שנהנתן
תגובות תגובות ועוד תגובות =]

מאוהבת בכוכב-17

פו הדב 28/05/2012 916 צפיות 5 תגובות
אז קודם כל.. פרק קיטשייייייייייייי ><
אבל היתי חיייייבת נו 3>
עא ואני סבבה לגמרי עם סלינה.
יעני לא מעריצה שרופה או משהו
אני פשוט לא שונאת אותה .. ;-]
אז שלא תצאו עלי כי הוא עזב את סללינה, או כי הסיפור
כיסויי היה שהם זוג בכאילו
אבקיצר מקווה שנהנתן
תגובות תגובות ועוד תגובות =]

"מה אני הולך לעשות לשניכם ברגע שתגיעו הביתה?!"אבא צועק ומנתק.
"זה אבא שלי.." מלמלתי והתקדמתי לג'סטין. "בואי נברח לירח.. תעשי לי ילד, נתחתן.. ונחיה בשקט" ג'סטין הביט עליי כשזיק של צחוק בשפתייו.
"זה טוב לחלום ג'סטין" מלמלתי והתקדמתי לעבר האוטו."חכי!" הוא עצר אותי. "אני לא רוצה לחזור…" הוא מלמל.
"נמאס לי מהחיים האלה.. זה יותר מדי בשבילי. אני רוצה להיות כאן , איתך !" הוא הצמיד אותי עליו.
" אתה מציע שנבנה ביקטה ביער כאן ונחיה בסתר?" שאלתי בצחוק. "כן" הוא חייך …
"בוא כבר אבא שלי יהרוג אותנו" אמרתי ומשכתי אותו לאוטו. "רק עוד כמה דקות" הוא צחק ונישק אותי נשיקה ארוכה. "סלינה .. מחכה… לך" הצלחתי להשחיל בין הנשיקות. "שתחכה" הוא אמר והמשיך לנשק אותי.
"דיי להיות דביק" דחפתי אותו ממני וצחקקתי לעצמי.
אחרי נסיעה קצרה הגענו הביתה. " נכנסים.בורחים.סוגרים" נתתי לו פקודות .. "יש לי יותר טוב.. נכנסים.בורחים.סוגרים.מיטה.פרוע.ילד." הוא אמר ונתן לי נשיקה יבשה בפה.
"יופי בוגר.." מלמלתי בחיוך ויצאתי . ניכנסו לבית כל אחד בניפרד. בכל זאת סלינה פה.."אני יהרוג אותךךךךךך!" אבא שלי צעק וג'רמי הושיב אותו בחזרה על הספה. "אתה בדקת סתימות למלאך שלי יא בן בליעל?!" אבא המשיך לצעוק. שהוא עצבני זה כזה מצחיק…
"ג'סטייין!" סלינה קמה לעברו. "החלפת איתה נוזלים?" היא שאלה והצביע עליי . "נכנסים. בורחים.סוגרים." לחשתי לעברו ושנינו רצנו במדרגות לחדר שלי,כשההורים מביטים בנו מלמטה.
סגרנו את הדלת…"מיטה.פרוע.ילד" ג'סטין אמר במבט זומם. הפיל אותי על המטה ועלה עליי בנשיקות.
"אתה מדגדג אותייייייייי" דחפתי אותו ממני ומיד אחרי זה משכתי אותו לנשיקה ארוכה ונעימה. להרגיע קצת את ההורמונים שלו. "אתה חושב שהוא יכעס הרבה ?" שאלתי כשאני מלטפת את ראשו של ג'סטין ששוכב על החזה שלי.
"נעעע… את הבת היחידה שלו. חוץ מזה אנחנו מאוהבים הוא לא יכול להתנגד לזה" ג'סטין מלמל. "וסלינה? היא נפגע.." מלמלתי. "היא תחייה עם זה .. גם ככה התכוונו להיפרד בעוד כמה שבועות" הוא מלמל.
"היתם זוג בכוונה?" שאלתי ."כן.. את יודעת פרסום וזה" .
ג'רמי פתח את החדר עם מפתח מסטר. לא ידעתי שקיים כזה לבית הזה ! "שניי קופים אתם ,רדו לאכול " הוא צחק והלך.
"נחשפנו.." אמרתי וג'סטין קם ממני. "לא אכפת לי" הוא הניח את ידיו על הלחיים שלי ונישק אותי נשיקה עדינה וארוכה. "אני אוהב אותך.." הוא לחש וחייך. "האוכל יתקרר!!!!!" ג'רמי צעק לנו. צחקנו ויצאנו.. "אני אוהב אותך ניניני מווווואה" ג'רמי 'חיכה' אותנו בקול ציפציף.


תגובות (5)

חחח מדהים !!!! תמשיכי מושלם !

28/05/2012 11:52

ת-מ-ש-י-כ-י-!

28/05/2012 12:45

אמאא איזה סיפוררר תמשיכיי דחוף אבל P:
אה ואני ישמח עם תקראי את הסיפור שלי אני חדשה פה ואני רוצה לדעת מה אתן חושבות D:

02/06/2012 15:57

למה את לא ממשיכה?
יש לך סיפור מהמם!:)

06/06/2012 13:50

נווווו פו הדב (יש לך כינוי אחר או משו ?) !!
אני מחכה להמשך !! :

16/06/2012 04:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך