פו הדב
אז אחרי הרבה שמן שלא פירסמתי פרק הינה אחד.
מפתיעה עעא ? ;-]
חכו יהיה יותר מפתיע בהמשך... =]
חופש מהסרטטים גייירלס

מאוהבת בכוכב-18

פו הדב 22/06/2012 1176 צפיות 7 תגובות
אז אחרי הרבה שמן שלא פירסמתי פרק הינה אחד.
מפתיעה עעא ? ;-]
חכו יהיה יותר מפתיע בהמשך... =]
חופש מהסרטטים גייירלס

"נחשפנו.." אמרתי וג'סטין קם ממני. "לא אכפת לי" הוא הניח את ידיו על הלחיים שלי ונישק אותי נשיקה עדינה וארוכה. "אני אוהב אותך.." הוא לחש וחייך. "האוכל יתקרר!!!!!" ג'רמי צעק לנו. צחקנו ויצאנו.. "אני אוהב אותך ניניני מווווואה" ג'רמי 'חיכה' אותנו בקול ציפציף.
אחרי ארוחה מביכה מאוד.. במיוחד בגלל אבא שלי
כשסיימתי לאכול, התכוונתי לעלות לחדר ביחד עם ג'סטין. אבל אבא שלי עצר אותו. "אתה-חכה פה!" הוא ציווה עליו.
~
אני מכבד את אבא שלה, אבל הוא לא יאמר לנו מה לעשות -אנחנו אוהבים זה טיבעי .
"אם אתה תפגע בה.." הוא התחיל לומר.
"בחיים לא. " מיד אמרתי להגנתי.
"כך-אני לא רוצה נכדים במיוחד לא כשהיא כל כך צעירה" הוא הושיט לי שקית ובתוכה קופסה של אמצעי מניעה.
זה היה כל כך מביך !! אני לא מאמין .
"אני ..אנחנו לא .." הושטתי לו את הקופסה בחזרה. "גם אני היתי בגיל שלכם" הוא אמר. "אנחנו לא צריכים את זה" אמרתי בנוקשות והלכתי לחדרה.
~
"מה הוא אמר לך?" סומק הופיע על לחיי. "הוא.. נתן לי קונדומים!" ג'סטין אמר וליבי נדם. "איזה בושות ! איזה פדחן אני לא מאמינה !" אמרתי וקברתי את ראשי בכרית.
ידו של ג'סטין נגעה בכתפי. הרמתי את ראשי עליו וצחקנו ביחד. זה היה מצב כל כך מביך.
"אבא שלי .. הוא לגמרי לא מבין .אוווווף ?! איזה פדחן!" צעקתי חזק כדי שישמע . ג'סטין צחק וחיבק אותי..
"ג'סטין אתה בטלויזיה" ארין צעקה לו. הדלקנו את הטלויזיה ולא תאמינו..
"ג'סטין ביבר -ר-ו-ו-ק ,כן עליל הנוער ג'סטין ביבר וחברתו לשעבר, סלינה גומז נפרדו סופית. ידענו שזה הולך לקרואת. אבל למה? על השאלה הזאת תענה לנו סלינה גומז שמתארחת כאן אצלנו בתוכנית .היי סלינה" אמר השדרן.
"היי" היא אמרה וחייכה ,חיוך קטן. "אז ספרי לנו את הסיבה לפרידה שלכם" השדרן אמר."אם היא אומרת משהו לא נכון אני לא יודע מה אני עושה לה?!" ג'סטין קיבץ את אגרופיו. הנחתי את ידי על ידיו המאוגרפות. "ג'סטין זאת הקרירה שלה.." ניסיתי .
"זה פשוט לא הלך בנינו יותר.. והחלטו לגמור את זה ולהישאר ידידים" היא אמרה. ג'סטין כיבה את הטלויזיה ונפל על המיטה . "את יודעת איזה כיף זה להרגיש משוחרר.." הוא אמר ועצם את עיניו.
"אתה לא משוחרר .. אתה שלי" אמרתי ונישכבתי על החזה שלו. "שלך?" הוא אמר זאת בזילזול.
כאילו התהפך עליו עולמו והוא אינו מכיר בי כבר.
"מה יש לך?" שאלתי וקמתי מהמיטה. "תביני אנג'ל.. אני ואת? אנחנו לעולם לא נהיה ביחד" הוא אמר ויצא מהחדר.
הוא ניצל אותי, חשבתי. לא היה שום הסכם בינו לבין סלינה.. הוא פשוט ניצל אותי כדי שסלינה תעזוב אותו בעצמה. כל המילים שהוא אמר.. הנשיקות, הליטופים. הכל היתה הצגה אחת גדולה ?!
אני שונאת אותווווווו?! צעקתי בליבי והכתי עם ידי המאוגרפות את הכרית, דמעות זולגות מעניי …
לא דימיינתי שככה הוא יפגע בי. ככה הוא מתנקם בי ? על כל הזמן הזה שכעסנו אחד על השני. היתי צריכה לנחש שהוא לעולם לא ישתנה. התהילה עלתה לו לראש. והוא לעולם לא ישתנה.
אני שונאת אותו !


תגובות (7)

איזה נצלןןןן הוווווא !! ><

23/06/2012 06:17

נצלן אבל חתיך *~*
תמשיכיייייייייי XD

23/06/2012 08:02

סוף סוף אבל איזה סיום גרוע ממממממ
תמשיכי!!!!!!!!

23/06/2012 08:12

תמשיייכייי כברררררר ! >,

04/07/2012 04:49

נו את מייבשת אותי !! תמשיייכ <3

02/08/2012 12:23

תמשיכי !
מה זה הסוף הזה?! לא נמאס לו לפגוע בה?!

19/08/2012 12:54

תמשיייכייייי דחוווווף
אם את לא ממשיכה אני הורגת אותךתמשייכיייייכיכיכיכייכיכיכיכייי

15/08/2013 19:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך