מאור ואגם 2 – הצגת דמויות

time machine123 31/12/2017 563 צפיות אין תגובות

מאור תבורי- היי , אני מאור , אני עולה לכיתה יב' והאמת שאני לא כל כך מתרגש. אגם ואני נהיינו זוג ועדיין אנחנו ביחד. בשבילי זה היה סוג של ניצחון. ביטחון עצמי בשמיים ומה עוד לא סיפרתי על עצמי? אחרי הקטע המוזר שאגם וסהר רבו. הן השלימו שוב. אגם קיבלה את החברה הכי טובה שלה בחזרה.
אגם לוי- היי לכולם. עברה שנה מאז שאני ומאור ביחד. האמת שהוא לא כזה נורא כמו שתיארתי לעצמי או כפי שרציתי לחשוב. אבל אז פשוט לא יכולתי לסבול אותו. הפריע לי שהוא היה עם סהר בזמנו.
אני כל כך מתרגשת מעצם העובדה שזאת השנה האחרונה שלי פה.
סהר רגב- היי לכולם. אני מאוד מתרגשת. זה נכון שעבר עליי קיץ לא קל. וזה נכון שגם נפגעתי עמוקות. אבל מאז הספקתי להשלים עם מאור ואגם ולקבל את העובדה שהם ביחד.
אתם שואלים מה עבר עליי מאז והאמת אם

מצאתי אהבה חדשה?
אדל רוקח- אני אדל והגעתי לבית הספר הזה רק השנה. איזה חתיך מאור, נכון? התאהבתי בבחור הלא נכון. אני מאוד רוצה להפריד בינו לבין אגם.
יש לי שיער בלונדיני ארוך וגלי עד אחרי הכתפיים. עיניים חומות בצבע שקד בהירות.
אבישי- אני אבישי ואני חדש בבית הספר. עד כה לא היו לי חברים בבית הספר הקודם שבו למדתי.
אני מרגיש שאגם היא הבת אדם הכי מיוחד עלי אדמות , אז למה אני כל כך בטוח שהיא דלוקה עליי?
כי אני רוצה להפריד בינה לבין מאור הערס הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך