כמובן, אשמח לביקורת בונה על הכתיבה\עלילה. אם יש לכם הצעות ושיפורים אשמח לשמוע. יש לי כבר 6 פרקים כתובים :). גמר חתימה טובה לכולכם :)

מאחורי הקלעים של הסדרה שלטון המלוכה\ממלכה – פרק 1 .

21/09/2015 2384 צפיות 2 תגובות
כמובן, אשמח לביקורת בונה על הכתיבה\עלילה. אם יש לכם הצעות ושיפורים אשמח לשמוע. יש לי כבר 6 פרקים כתובים :). גמר חתימה טובה לכולכם :)

היי לכולם!! התאהבתי בסדרה ממלכה \ reign . והחלטתי לעשות סיפור דמיוני על מאחורי הקלעים של הסדרה. אהבות תככים מזימות.
הסיפור מתמקד בשתי דמויות מרכזיות אדלייד (באנגלית adelaide) וטובי (באנגלית toby). אני הכי אוהבת אותם והם גם הראשיים בסדרה. מי שמכיר את הסדרה אז יש עוד דמויות ושחקנים וכולם יהיו !!
אני מעלה את הפרק הראשון. אם מישהו רוצה שאני יעלה הסבר על הדמויות (גילאים, איזה דמות הם משחקים בסדרה, קשרים בין הדמויות) אני יותר מאשמח רק תגידו לי.

אז.. קריאה מהנה :).

פרק 1-
אני הכי אוהבת את היום הזה שכולם מתאספים בקנדה , היום הזה שכולם נפגשים שוב. בדרך כלל יש לנו פגרה של כמה חודשים בין עונה לעונה. זה הזמן לעשות פרוייקטים חדשים או לטייל עם המשפחה, בפגרה נסעתי לטיול באירופה עם אח שלי , היה לו יום הולדת 21 שזה הגיל שמותר לשתות, אז נסענו לחודש לאירופה. היה הכי כיף בעולם, אני חולה על אח שלי. היינו כמעט בכל אירופה, חוץ מהמקום היחיד שרציתי שנהיה. לונדון, אנגליה. טובי גר שם. טובי הוא השחקן הראשי בסדרה, זה שמשחק לצידי. אנחנו נשואים בסדרה. ואם הייתי יכולה, הייתי מתחתנת איתו במציאות. הוא מושלם. רק הוא לא יודע שאני חושבת את זה עליו. "אדלייד!!" שמעתי את הקול של אלישה , החברה הכי טובה שלי. אלישה לא משחקת בסדרה, היא מאורסת לטורנס, שמשחק בסדרה את אח של טובי. אלישה בת 25 בגילי. לכל מקום שטורנס הולך, אפשר למצוא גם אותה שם. היא מדהימה, היא הייתה מלכת היופי של ארצות הברית לפני כמה שנים, באמת שהיא מושלמת. "היי!!" רץ אלינו ג'ונתן וחיבק אותנו. ואחריו הגיעו סלינה ואנה. "היי!" חיבקתי אותן "היי כולם!!" רצה אלינו רוז. "שלום " חייכה אלינו בחיוך מייגן. היא משחקת בסדרה את אמא של טובי, חמותי. והיא באמת מתפקדת כאמא של כולנו, אני מכירה אותה כבר הרבה שנים, הבן שלה למד איתי בכיתה. הסתכלתי מסביב , כולם היו שם. כולם חוץ ממי שרציתי שיהיה. "איפה טובי?" שאלה מייגן כשראתה שהוא לא נמצא. "הוא נסע בפגרה להורים שלו, והוא איחר את הטיסה מלונדון לכאן. הוא יגיע מאוחר יותר" אמר טורנס ומייגן הנהנה. "היום בערב יוצאים למועדון החדש שפתחו כאן, לחגוג שאנחנו מתחילים את הצילומים של העונה השלישית!" אמר ג'וני "יאי!!" חייכו אלישה וטורנס. "אז לכו להתארגן בחדרים במלון. בתשע נצא" אמר ג'וני וכולנו הלכנו לכיוון החדרים שלנו.
———–
ישבתי בחדרי עם הפלאפון על שיחה בווטסאפ עם טובי. לא דיברנו כמעט כל הפגרה. התגעגעתי אליו. רציתי לשלוח לו הודעה לשאול אם הוא כבר עלה על טיסה אבל בדיוק אלישה נכנסה לחדר שלי. "היי נסיכה!" היא חייכה ופתחה את הארון שהבגדים שלי היו מסודרים בו. "לא שמעת על לדפוק בדלת?" שאלתי בוהה בטלפון לא מסתכלת עליה אפילו. "באתי לקחת חולצה להיום בערב, אין לי מה ללבוש!" "מפתיע.." סיננתי "מה את עושה?" שאלה ולקחה את הפלאפון מידי "אדי.. לא אמרנו שמספיק עם טובי?" שאלה אותי "אני לא יכולה.." לחשתי. "אני כל הזמן נזכרת כשצילמנו את הסצנה האחרונה שלנו של העונה, זה היה סקס מזוייף, ובאמת הרגשתי שהוא אוהב אותי, הנשיקות שלו.." אמרתי לה ונשכבתי בחבטה על המיטה. "אם את אוהבת אותו תגידו לו! אולי הוא אוהב אותך גם!" אמרה לי בחיוך. "ואם לא? אז כל העונה נהיה נבוכים אחד מהשני" "בכל מקרה הדמות שלו מתה העונה" היא צחקה . "אל תזכירי לי את זה." "זה יהיה משבר יותר גדול לך מאשר למרי" היא צחקה עליי. מרי היא הדמות שאני משחקת. "ליש, החיים הם לא טנלובלה, החיים שלך אולי, לא שלי" אמרתי לה. "למה את חושבת שהחיים שלי הם טלנובלה?" היא נעלבה "ליש לא התכוונתי להעליב.. פשוט.. את מהממת, את מיס אמריקה, את מאורסת לגבר חתיך וסקסי ואת רק בת 25" אמרתי לו "את צודקת, כל זה באמת אני, אבל החיים שלי לא זוהרים. זה כמו שהמעריצים חושבים שהחיים שלך מושלמים ושאת וטובי זוג" "הלוואי שהיו צודקים" אמרתי בחולמנות. "טוב.. בקיצור לקחתי את החולצה הזו. אני אלבש אותה עם החצאית השחורה שלי" אמרה לי "אוקיי" מלמלתי וחזרתי לבהות בטלפון. היא הסתכלה עליי כמה שניות. "אני אברר לך אם הוא עלה על טיסה כבר או לא" אמרה לי "תודה ליש!!" קפצתי עליה. "אבל אל תגידי כלום לטורנס. הוא יספר לו!" "אני יודעת. ביי יפה" אמרה לי ויצאה מהחדר שלי. חזרתי לשכב על המיטה. בוהה בתמונה בוואטסאפ של טובי.
—————
"איפה את?" שמעתי את קולו העצבני של ג'וני דרך הטלפון "אני כבר באה!" אמרתי לו ושמתי עגילים ארוכים בצבע שחור. לבשתי שמלה מהממת בצבע ארגמן ונעלי עקב שחורות. "אדלייד קן! השעה כבר תשע ורבע. אמרנו שניפגש בתשע" אמר לי ג'וני בכעס "נרדמתי ג'וני" אמרתי לו ותפסקי את התיק שלי. "אני נכנסת למעלית" אמרתי שיצאתי מהחדר במלון ורצתי לכיוון המעליות "ביי" אמר לי וניתק. אחרי כמה שניות הייתי למטה כבר. אלישה וטורנס היו שם, רוז וסלינה ואנה וג'וני כמובן. קיוויתי שטובי כבר הגיע ואני אוכל לראות אותו. אלישה ראתה את הפרצוף שלי ועשתה לי לא עם הראש. "זזנו!" אמר ג'וני והוביל לקראת המועדון. אלישה חיבקה אותי "הוא בדרך הוא על טיסה" לחשה לתוך אוזני. "מתי הוא ינחת?" שאלתי אותה. "הוא אמור לנחות בכל רגע" אמרה לי והנהנתי. ההליכה למועדון לקחה 10 דקות. בשנייה שנכנסנו רוז וסלינה הלכו לרקוד. ג'וני התחיל עם איזה בחורה וטורנס ואלישה קנו שתייה והלכו לרקוד. אנה ואני התיישבנו על הבר. "איפה היית אנה?" שאלתי אותה "אני וחבר שלי נסענו לדיסניוורלד" היא חייכה אליי "יאא, איזה כיף!" חייכתי אליה "היה מדהים, הרגשתי כמו מלכה" היא חייכה אליי "מלכת סקוטלנד לפחות!" היא קרצה לי וחייכתי אליה. "את היית עם וויליאם באירופה לא?" שאלה אותי "כן.. היה ממש כיף" "היית בלונדון?" שאלה אותי. אנה, כמו טובי גם היא מלונדון. "לא.. לא יצא לנו" אמרתי לה "למרות שממש רציתי, שמעתי שיפה שם" אמרתי לה "כן… מדהים שם" "אני לא הייתי יכולה לפגוש אתכם אם הייתם באים, אבל אולי טובי יכל" אמרה לי "כן.. לא נורא" חייכתי אליה, מנסה להסתיר את העצבות. "ממש באלי לרקוד, את באה?" שאלה וקמה ממקומה. "לא.. אני אבוא אחר כך" חייכתי אליה והזמנתי מהברמן בירה. הסתכלתי על האנשים הרוקדים, על כל הזוגות שמתנשקים בכזו אהבה. נשמתי עמוק וצללתי לתוך הפלאפון שלי, נכנסתי לאינסטרגם וראיתי שטובי העלה תמונה לפני כמה שעות, שלו בתוך מטוס. חייכתי למראה התמונה, הוא הפך להיות חתיך יותר אם זה אפשרי בכלל. "היי יפה" שמעתי קול מאחורי וסגרתי במהירות את הטלפון "היי" מלמלתי והסתכלתי על הגבר שעמד שם, גבר בערך בשנות השלושים המוקדמות שלו. עם בירה ביד "אז איך קוראים לך בובה?" שאל אותי והתיישב קרוב אליי. הרחתי את ריח הסיגריות מהפה שלו. "אדלייד" לחשתי אליו "איזה שם! שם של נסיכה! אני אדוארד" אמר וחייך אליי לא חייכתי בחזרה. "את רוצה שאני אקנה לך משהו לשתות?" שאל אותי "זה בסדר" לחשתי "אני מתעקש!" אמר וקנה לי עוד בירה. לא שתתי ממנה בכלל לא רציתי אותה. הוא נצמד אליי וכמעט נישק אותי. "יש לי חבר!" אמרתי במהירות והתרחקתי ממנו הוא הלחיץ אותי. "אני לא רואה חבר" אמר לי. חיפשתי במבטי את טורנס , או ג'וני או מישהו אחר מוכר. לא ראיתי אף אחד. "אה? לא נראלי שיש לך חבר.." חייך והתקרב אליי ניסיתי להתרחק "הוא לא כאן" מלמלתי "איך גבר ישאיר אותך לבד? זה אומר שהוא חבר לא טוב.." אמר לי והתקרב אליי יותר "הוא בדרך" "אני מחכה לראות את החבר הזה שלך" אמר והתקרב אליי , הוא היה כבר ממש צמוד אליי. "אני החבר שלה" שמעתי קול מוכר מאחורי.


תגובות (2)

יאאאא אני מתה על הסדרה הזאת

21/09/2015 20:54

יאא אני לא יכולה אני כבר שנה מחקה שהפגרה תסתיים , איזה כיף שיש משהוא דומה לפחות .
ומה שהציק לי זה קצט איך שהם מדברות , אל תשכחי שהם אמורות להיות גדולות ובחול אין את כול הקפרה מאמי חיים.. וזה דיי מוזר לקרוא את זה על סחקנית מחול .
אבל אהבתי מאוד ואין מצב אני לא ממשיכה לקרוא את זה !!

22/09/2015 10:03
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך