HERE TO LOVE
הנה הפרק :)
תגיבו בבקשה

מאחורי חזות קשוחה פרק 7

HERE TO LOVE 04/08/2013 1114 צפיות 5 תגובות
הנה הפרק :)
תגיבו בבקשה

השכם בבוקר קרן שמש ראשונה חדרה לחדר האפלולי של מיקה והאירה אותי מייד, כאשר פקחתי את עיניי הבחנתי בבראד ומיקה ישנים לידי על המיטה.
מיטת ה-וחצי של מיקה לא היתה מספיק גדולה לשלושתינו, הרגליים של מיקה היו זרוקות על גבי והכבידו עלי, בראד ישן ממולי היינו קרובים מתמיד קרובים מספיק כדי שארגיש את חום גופו, ידו הרכה היתה מונחת קלות על ידי, זה היה די מביך אפילו מאוד אין לי מושג למה, אבל על שפתי התנוסס חיוך.
כל-כך מטופש שזה דבילי , לא הייתי בטוחה מה עלי לעשות.
מחקתי מיד את החיוך המטופש ההוא מפני וצעקתי את שמו בחוזקה.
בראד פקח באיטיות את עיניו והתמתח קלות, ציוץ ציפורים עדין נשמע מבעד לחלון, היה זה רגע די חלומי.
חיוך קטן נמתח על שפתיו, אני לא מבינה איך הוא ניראה מושלם גם לאחר לילה מוזר כזה, אני מאוד מקווה שלבלות לילה עם שני בחורות על אותה מיטת אחד וחצי זה לא שיגרה עצלו.
"בוקר-טוב"קרא וגירד את עיניו, מיקה התעוררה לקול קריאת ה'בוקר-טוב' שלו, התישבה במיטה
ופיהקה,
"אז איך ישנתם?"שאלה בעייפות מנסה לפתוח את עיניה בשלמות, בראד זינק במהירות מהמיטה וקפף על רגליו.
"היה יכול להיות מושלם כל עוד לא היית נוחרת,"אמר בעוקצנות מודגשת והחליק במהירות חולצה שהיתה זרוקה לידי על המיטה על גופי העירום למחצה, מיקה הרימה את ידה כדי לסטור לו אך ידה היתה מהירה מידי והוא הצליח לחמוק ממנה.
גיחוך עלה בגרוני, מיקה באמת נוחרת והיא יודעת את זה אך תמיד מנסה להכחיש את העובדה בדרך זו או אחרת.
"אני רואה שזה מצחיק אותכם,"רטנה בכעס,בראד העלה על שפתיו חיוך רחב.
שתקתי. מיקה זינקה מהמיטה לבושה במכנס קצר וגופיה צמודה, שאני לא הייתי מרשה לעצמי ללבוש בנוכוחותו של בראד .
"דנדוש ישנת טוב?" שאלה מיקה וקרצה לכיוון בראד שהיה ניראה מובך מן הרגיל, כיווצתי את גבותי בחשדנות,
"אמ, כן ניראלי"עניתי, מיקה חייכה ובראד צחקק קלות.
"איך לא, כשמישהו כל-כך חמוד כמו בראד מחבק אותך כל הלילה"אמרה והחלה לצחוק הקול, בראד הזעיף פנים
לפתע הוא היה נראה מאוד מאיים, הבעת פניו היתה סוערת במיוחד.
"מצחיק מאוד…"מלמלתי ברוגז, מסדרת קבוצת שיער בחזרה אל מאחורי אוזני.
מיקה דחפה את רגליה המטופחות שציפרניהן צבועות בלק צהוב מבריק אל נעלי הבית השעירות שלה ואיימה "פעם הבאה תחשובו טוב לפני שאתם צוחק עלי "אמרה ויצאה מהחדר, שתיקה חנקה את גרוני ומסתבר שגם את גרונו של בראד.
"אתם מתכוונים לבוא?"צעקה מיקה.
"בטח,"קרא חזרה בראד, הבטתי בין רגלי המשוכות אל חזי וראיתי את בראד יושב על קצה המיטה ובוהה ברגלי היחפות, לפתע תפס בראד בידי.
"את באה?"שאל, ידי החליקה מידו.
"כן, רק תן לי להתלבש.."אמרתי, בראד הנהן ויצא מהחדר.
"טוב.."מלמל.

~~~

ירדתי במדרגות לאט ובשקט,לא יודעת למה,פתאום הרגשתי צורך להיות חשאית ולא לקפוץ במדרגות כמו שאני נוהגת לעשות בכל פעם בביתה של מיקה, ובזוית העין הבחנתי במיקה מתעשקת עם הנייד שלי.
"מה עיבדת בטלפון שלי!"נזפתי בה, מיקה סובבה את מבטה לעברי.
"יש לך שלוש שיחות שלא נענו,"אמרה, פרצתי לדבריה.
"ממי?"שאלתי,
"אחת מדור, ושנים ממספר לא מוכר…"אמרה מיקה ונעצה בי מבט חושד.
"מי זה !"צעקה,
"אל תדעגי זה לא מאהב סודי…" גלגלתי את עיני בבוז וגיחכתי בסוף המשפט, לפתע נשמע צלצול קצר מכיוון הטלפון של מיקה.
"אה, הודעה"הכריזה מיקה בשימחה, היא החליקה את ידה על מסך הטלפון ונאנחה בכבדות.
"דור…"אמרה והשפילה מבט אל הרצפה.
"מי זה דור?"שאל בראד, שכנראה הקשיב לשיחה.
"אחי הגדול,"ציינתי.
"אני מניח שהוא מעצבן בדיוק כמוך," בראד חייך חצי חיוך שובב.
"אפילו יותר,"נאנחה מיקה בכבדות.
"משתגידו…"אמרתי ומייד חייגתי אל דור, שענה מהר משחשבתי, דור אומנם אחי הגדול אך הוא מעודכן בכל
מה שקורה לי, הרבה בזכות מיקה שנוהגת לספר לו את כל הרכילויות שצצות, מיקה ודור מכירים עוד מהגן מיקה , עוד אז לא סבלו זה את זה…
"את עצל מיקה?"שאל דור שנשמע משועממם.
"מסתבר"עניתי.
"בואי הביתה!"דרש דור.
"דור, משהו קרה?"שאלתי בבהלה, מיקה ובראד נעצו בי את מבטם בסקרנות.
"בטח.. אני מת משעמום…"הוא מלמל מעבר לקו הטלפון.
"בואי לשעשע אותי…"אמר דוור והתחיל לצחקק, נאנחתי מזלי שאני לא סתומה כמוהו.
"בריצה דור, ב-ר-י-צ-ה !"התגרתי בו.
"אם את לא תבואי אז אני אבוא…"
"אני לא באה לחברים שלך הביתה !" צעקתי, בזוית העין ראיתי את בראד ומיקה צוחקים.
"יודע מה, תבוא…"אישרתי לו, וניתקתי את השיחה.
"דור בא…"הכרזתי מעלה על ששפתיו חיוך מרוצה, מיקה הפכה סמוכה.
"עוד אחד כמוך…"נאנח בראד הצער… "זה יהרוג אותי" המשיך.
צחקקתי, "אתה תצטרך להתמודד מסתבר…"אמרתי מרוצה, סוף סוף דור מביא לי תועלת.


תגובות (5)

יש לך בלוג ממש יפה ומושקע וככה גם הסיפור.
תמשיכייייי!!!!1

04/08/2013 11:56

תמשיכייי עכשיוו!!!

04/08/2013 12:03

חחחח תודה ;)

04/08/2013 12:21

יאיי אהבתי כמו תמיד זה יצא לך מושלם !!!
ותודה על הקדשת הפרק ❤

04/08/2013 13:07

תמשיכייי:)

04/08/2013 15:35
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך