HERE TO LOVE
נוי זה בן...
לא בת...
חחח טוב מה אתם אומרים?

מאחורי חזות קשוחה פרק 8

HERE TO LOVE 07/08/2013 1134 צפיות 8 תגובות
נוי זה בן...
לא בת...
חחח טוב מה אתם אומרים?

נקישה חזקה נשמע על דלת ביתה של מיקה, בראד זינק מיד על רגליו בדריכות ופנה ללכת אל עבר הדלת.
"שלום,"קרא בראד בהיסוס לאחר שפתח את הדלת, דור נכנס פנימה כאילו לא שם-לב לקיומו וטרק אחריו את הדלת בחוזקה, הוא התיישב בייני ובין מיקה על הספה ונאנח בכבדות.
"היי,"מלמל ועלה חיוך מזויף על פניו.
"היי!"השיבה מיקה בהתלהבות.
"סתומה, מישהו חיפש אותך בבית." הודיע דור ונשען על כתפי בכבדות , לפתע הבחין בבראד "לא ידעתי שלמיקה יש חבר חדש," הוסיף, בראד נאנח בחוסר סבלנות התישב על הספה ממולינו והוציא את הפלאפון שלו מכיס האחורי של מכנסיו. בזמן שמיקה הנידה את ראשה לשלילה אצבעותיו החלו לרוץ על המסך במהירות.
"למיקה! אין חבר," נאנחה מיקה בתסכול וגלגלה את עיניה בבוז, "ומיקה! לא אוהבת שמדברים עליו בגוף שלישי"
נפלט גיחוך קל מפיו של דור אל אויר הקריר שבחדר וחיוך קטן ושובב עולה על שפתיו.
"הכל בשביל מיקה."מלמל דור בעוקצנות מרירה. מיקה הרימה את מבטה משרירי ידו והביטה בעיניו ברוגז דור היה נראה מרוצה מעצמו.
"אם אתה כבר מנסה להיות שנון אז תעשה זאת בחוכמה, טמבל."לגלגה מיקה, סביר להניח שלעולם לא הצליח לנחש מי ינצח במאבק המטופש והמיותר הזה.
"משתגידי…"נאנח דור והוציא מתיקו הקטן חפיסת סיגריות הוא הוציא אחת והושיט אתה אלי, נעצתי בו מבט זועף "לא," נשפתי בכעס, דור הפטיר חצי חיוך שובב ומלמל בלעג.
"אני מבין שאין טעם להציאה לכם?"מיקה הזעיפה פנים ובראד לא טרח להרים את מבטו ממסך הפלאפון.
דור נאנח והצית את הסיגריה שבידו, שאף, השתעל אבל שאף שוב. מיקה הביטה בו בתמיהה מבוהלת, ולאחר מכן חייכה חיוך מטופש שהסגיר סופית את העובדה שהיא דלוקה עליו.
"למה שאלת את מיקה ולא אותי?"שאלתי בנימה מאיימת נועצת בדור מבט רצחני, דור הביט בי בבלבול ולאחר שנייה עיניו נפערו בהבנה.
הסמקתי, לא התכוונתי לשאול את זה עכשיו, לא רציתי להיגרר לעניין הזה בנוכחות בראד ומיקה אבל הייתי חייבת.
"כלומר,הוא יכול להיות חבר שלי למה שאלת דווקא את מיקה?" מיהרתי להוסיף מחשש שלא הבין את הדבר הנכון. בראד הרים את מבטו, כיווץ את גבותיו בבלבול ולאחר מכן שילב את זרועותיו באדישות.
"זה פשוט."סיכם דור. שפתיו נמתחו לחיוך ערמומי כאילו מתכנן מזימה.
"את עדיין מאוהבת."אמר, גיחוך עלה בגרוני, אך התאפקתי לא להשמיעו, ממתי דור מתעשק לי בחיי האהבה, וממתי זה בכלל עשק שלו.
"מה אתה אומר מיסטר יודע הכל, רק שתדע שאני מזמן לא אוהבת את סהר"אמרתי בביטחון בוהה בעיניו החכולות של דור שנצצו באור החדר, דור כיבה את הסיגריה בכוס מים שהייתה מונחת על השולחן והחל לנהום.
"אני יודע."אמר והמשיך "דיברתי על נוי."אמר ולכסן מבט אל מיקה פעורת הפה, עצם העובדה שבראד לא ידע על מי מדובר עודדה אותי אך בליבי חששתי מתגובתה של מיקה.
שתיקה שררה בחדר שתיקה ארוכה ומביכה.
לפתע פרצה מיקה בצחוק פרוע במיחד, היה נראה שלעולם לא יפסיק. הוא התגלגל, נחלש , הפך רועש, חרישי. הכל, אך לא נעצר. בשלב מסוים היא צחקה כל כך חזק שדמעות הציפו את עינייה, דור ובראד נראו מזועזעים בדיוק כמו כל אחד ששומע את מיקה לראשונה בהתקף צחוק . זאת לא היתה הפעם הראשונה שראיתי אותה במצב כזה אך בכל זאת הרגשתי מזועזעת לגמרי, יכולתי לנחש בדיוק מה עובר לה בראש.
"את מוכנה לסתום!"דרשתי,מיקה הפסיקה מיד והביטה בי במבט מאויים.
"מי אמר לך את השטות הזאת, דור?" שאלתי עצבנית, מיואשת, ומבולבלת בעיקר כבר שלוש שנים אני שומרת את הסוד הזה רק לעצמי מאיפה הוא יכול לנחש דבר כזה.
"דני, את יודעת"אמר דור והמשיך מיד לאחר כך "את כותבת ממש מרגש, אפילו נוגע ללב."נשפתי ברוגז.
"מה קשור!"נזפתי בו, בראד היה נראה מבולבל ומיקה בינתיים ניצלה את הזמן כדי להירגע.
"היומן, שאת כותבת" ציין דור ללא שום הקשר, עיניו של בראד נפתחו בבהלה.
"את כותבת יומן!?" פרץ בראד לשיחה המטופשת שלי עם דור.
"כן, מה איתו דור" שמעתי את עצמי נאנחת בעייפות, דור חייך במבוכה קלה.
"מי מחביא יומן מתחת למיזרון…"התגרה דור והחל לצחוק.
מיקה הצטרפה אליו מיד ולאחר מספר שניות הצטרף גם בראד, זה היה משפיל ביותר פני הפכו סמוכות מרגע לרגע הרגשתי נורא.
נשמתי נשימה עמוקה נאחזת באומץ "מגעילים!"מלמלתי.


תגובות (8)

אני אומרת שאני זקוקוה להמשך דחוףף

07/08/2013 06:47

המשךךךך,מושלם

07/08/2013 06:55

תמשיכיייי חחח

07/08/2013 07:24

תמשכי :)

07/08/2013 07:57

תודה ממשיכה בקרוב ;))

07/08/2013 08:12

כתיבה מושלמת! תמשיכי.
והכי באסה אני צריכה לקרוא. הכול מהתחלה! :-(

07/08/2013 09:08

תודה ותהני !! :)

07/08/2013 09:18

הסיפור והתוכן מצחיק וטוב אבל את צריכה לשפר את הכתיבה-להקפיד על כתיבה נכונה ופעלים נכונים כי זה חלק גדול בכתיבת סיפור ולי אישית לקח קצת זמן להבין כמה מהטעויות
חוץ מזה הסיפור ממש יפה ותמשיכי כך!!

19/03/2014 00:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך