שלכם, ארתור :)
פרק קצת ארוך..

מאמי – פרק 3

07/02/2014 1238 צפיות 3 תגובות
שלכם, ארתור :)
פרק קצת ארוך..

"משחק בית"ר?" דיברה מור לעצמה במקלחות תוך כדי שהיא חופפת את השיער, "לא – זה לא אמיתי, עד כדי כך התדרדרנו? בית"ר.. נו באמת..".
מור יצאה מהמקלחות, "אה!" קפצה מבהלה, מולה עמד יוחאי והיא מכוסה מגבת,
"מה אתה עושה פה? עוקב אחרי, יש לי פייס.. אתה יודע עושים עקוב ו…".
"לא רוצה!" אמר בצחוק יוחאי, "נפלו לך המפתחות מהבית ו.." הפסיק לדבר והסמיק.
"ו.." ניסתה להשלים מור את דבריו של יוחאי, "ו..אתה ר..ו..צה, ש..נעשה מסיבת פיג'מות!" אמרה וצחקה.
"גם רעיון טוב, איפה את גרה?" שאל והסמיק.
"רוצה לדעת? חכה לי.." אמרה..
"טוב, אין לי בעיה.."
"בחוץ!!".

***
"משתתפת בצערך," אמרה אמילי והניחה את הסכין,
"אני משתתף בצערך גם, וסליחה.. באמת שלא התכוונתי לעשות לך משהו.. 'הצעתי' להם לחכות לי ליד ה'מרכזית' ואני אבוא מאוחר יותר, עכשיו התקשרתי שילכו ואני אחזור לבד וניפגש מחר..".
"אז אתה לא ערס," ניסתה להבין אמילי מה הנער מסביר לה…
"לא," צחק הנער, "אני כן ערס, אבל זה לא תמיד משהו שלילי,".
"מה לא תמיד שלילי," נדהמה אמילי, "אתם הערסים אותו הדבר," התחצפה, "כל אחד מעשן, מפצח, לוקח שחטה, מרביץ, מקלל ותמיד עושה פוזות, עוד מעט תיכנס לי עם מכונית לתוך הבית תעשה לי דריפטים..".
"לא," שוב צחק הנער, "קודם כל יש לי קצת תרבות – אז יכול להיות ש..כן, אני ערס לא ברמה הגבוהה, אז קודם כל קוראים לי נדב,".
"כאילו נאדב?" ניסתה לחקות אמילי את הדיבור הערסי.
"לא, פשוט נדב.." חייך..
"באמת??" נהיתה קרן עצובה,
"מה עכשיו?" כעס נדב.
"לא, פשוט אתה היחיד שלא הסתכל עליי מוזר שאני.. קצת, נמוכה ודי, אממ.. רזה.." דמעות זלגו מעיניה.
"נו אז מה?".

***
"תגידי נופר," אמרה ליאל, "את בלחץ?".
"די!" אמרה בציניות נופר, "סתם ככה יש לי תור לרופא שיניים, והכל בגלל הנפילה המחורבנת הזאת..".
"מה את רוצה, נופלים בכדורסל, לפעמים זה על הפנים, לפעמים על הפה, חחח" צחקה ליאל.
"מה מצחיק פה? את יודעת איך זה כאב, ועכשיו אני צריכה לשים גשר" התעצבנה נופר, "שזה לא פחות כואב..".
"אל תיהי עצובה, את יודעת איזה יפה זה גשר?" נדהמה ליאל מהתגובה של נופר.
ביפ-ביפ!
נשמעה צפירה של רכב, נופר הסתובבה וראתה שאלו ההורים שלה,
"טוב, ביי נשמה שלי!" אמרה ונישקה את ליאל בלחי.
"ביי כפרה עלייך," אמרה ונישקה אותה גם היא.

***
"טוב," התביישה ליאל, "נופר עזבה אותי, ואני לבד במסעדה… ואיפה המלצר לעזאזל?".
לפתע ראתה ליאל שדניאל מגיע,
"נו, למה לקח לך הרבה זמן??" שאלה בכעס ליאל,
"מה את רוצה?" אמר ונישק אותה בפה, "שחברה שלך תראה שאני בוגד בה איתך?".
"אל תדאג," אמרה ליאל והושיבה אותו, "נופר הזאת לא תדע כלום…".


תגובות (3)

אומיגאאד סורי שלא הגבתי בכל הפרקים! לא ראיתי שהעלת!
תמשיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
זה פשוט מושלם! והכי הצחיק אות ה- "אני אמפריה!" "מור רוסו אמפריה!" XD
תמשיךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/02/2014 09:37

תמשיךךךךךךךךך

07/02/2014 10:17

אוו מיי גאד איזה חברה כלבה!!
המשך דחוףףףף
(אהה ואני חדשה)

07/02/2014 19:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך