וואנשוט- מנהל ותלמידה חלק 2: ואחרון

~flowers~ 17/10/2014 4828 צפיות 15 תגובות

מכיל תוכן מיני האחריות על הקורא בלבד. בשעה טובה סיימתי.
~
~
~
~
~
"אשלי!" צעקתי ברחבי הבית.
"סטפני חפרת, תני לה להתקלח בשקט." החזיר לי דמיאן, אחיה של אשלי מחדרו. ארבעים וחמש דקות היא במקלחת. היא אמרה לי שהיא תעשה את זה זריז. כנראה היא לא יודעת את הפירוש של המילה 'מהר'. הנחתי את בקבוקון הלק האדום על השידה, הרמתי את אצבעותיי כלפיי מעלה ונשפתי עליהן. אנחנו נאחר בגללה.
הורדתי את רגליי בעדינות מעל המיטה נזהרת על הלק, והכנסתי אותן באיטיות אל תוך הכפכפים. סידרתי את הנעליים על רגליי ופסעתי לכיוון חדר האמבטיה.
עמדתי מול הדלת, שומעת את אשלי מזמזמת, ושרה לה שירים. סגרתי את אצבעותיי באיטיות לאגרוף ודפקתי חלושות על הדלת.
"אשלי!" צעקתי, ודפיקותיי התחזקו. "אנחנו נאחר קדימה!" צעקתי ושמעי את זרם המים נכבה. תודה לאל. "סיימת?" שאלתי בתקווה. המפתח הסתובב בחריץ הדלת, והיא נפתחה. אשלי עמדה מולי עם לבוש תחתון ומגבת על פלג גופה, ועוד אחת על שערה.
"תודה רבה באמת," אמרתי בחצי צעקה, ואנחה יצאה מפי.
"זה היה מהיר." מלמלה, "בדרך כלל לוקח לי יותר זמן." הסתכלתי עליה ופערתי את פי.
"את צוחקת עליי נכון?" הסתכלתי עליה בתדהמה.
"טוב נו אולי טיפה הגזמתי, אבל השתדלתי בשבילך." אמרה, היא התיישבה על מיטתה והשחילה את השורט על רגליה.
"תסיימי למרוח לי את הלק כבר," מלמלתי בעצבנות. מרימה את הבקבוקון מולה.
"אולי אני אלבש את החולצה קודם?" שאלה באותה נימה. נאנחתי.
אחריי שהיא לבשה את החולצה ומרחה לי לק, יצאנו מביתה אל שיעור המחול.
~~~~~~~~~
"פיו, זה היה קשה." אמרתי מנגבת זיעה ממצחי, ולוגמת מבקבוק המים אשר בידי.
"כן זה היה מתיש." אשלי אמרה, לוגמת גם היא מבקבוק המים שבידה.
"מה השעה?" שאלתי בלחץ, נזכרת כמה התמהמהתי בסטודיו.
היא הוציאה את הפלאפון מכיסה והסתכלה על המסך, "חמש וחצי למה?"
"פאק" מלמלתי בעצבנות. דוחפת את הבקבוק לתיק, מסדרת את הטייץ.
"נדבר מאוחר יותר," אמרתי במהירות, נושקת ללחיה, מחבקת אותה ורצה לכיוון ביתי.
"מ-מה?" צעקה בשאלה, חסרת מודעות למצב.
"נדבר ביי." צעקתי בריצה.
~~~~~~~~~
אחרי הארגונים המפרכים, והמעצבנים יש לומר. שעשיתי אותם רק בחצי שעה, איחרתי בעשר דקות.
שש ועשרה, אני עומדת מול דלת ביתו של -פאקינג- המנהל שלי, מחכה לרגע הזה שזה יקרה.
דפקתי על הדלת חלושות, מחממת את ידיי זו בזו. מהקור שחדר לעצמותיי דרך הבד הדקיק והחשוף יש לומר שלבשתי. שמעתי את המפתח מסתובב בחריץ, ואז נשמעה חריקה חלושה.
"או, סטפני חשבתי שכבר תכננת לבוא בשש וחצי," אמר בחיוך, "תיכנסי בבקשה." אמר כשנזכר שאני עדיין עומדת בחוץ. למה אני חוששת פתאום? כבר כל כך הרבה פעמים שזה קרה, ודווקא עכשיו רגליי נעצרות. דחפתי את רגליי אל תוך הבית, ממשיכה להתקדם לכיוון המדרגות. הוא נעל את הדלת ועלה איתי לחדרו.
הוא פתח את דלת חדרו, מחזיק אותה "נשים קודם," החווה בידו אל עבר החדר בחיוך חם ואוהב.
נכנסתי, הוא נכנס אחריי ונעל את הדלת. מסתובב לעברי. זיק שעשוע ניצת בעיניו. התקדמתי אליו מרימה את ראשי מעלה, שפתיו נחו על שפתיי בצורה מושלמת, ונעו בקצב מדויק. הנשיקה העדינה שלנו הלכה והתלהטה במהירות. תפסתי את העניינים לידיים ודחפתי אותו אל עבר המיטה עולה מעליו בתשוקה. הוא עצר את הנשיקה מסתכל עלי ובוחן את גופי. ידיו על מותניי. עלו מעל חולצתי במקצת, עוצרות את עצמן.
מכחכח בגרונו, "הסרט מחכה לנו סטפני." אמר בקול רשמי, מזיז אותי מעליו. ומתיישב, ידו נחה על ידי, "תחכי עוד קצת, זה יגיע." אמר בקול מנחם שגרם לי להרים גבה.
"סמית', אל תשגע אותי." צחקתי, מסתכלת עליו בפליאה. הוא מדבר כאילו רק אני רוצה את זה. אני רואה אותו מתקשח מחזיק את עצמו. נשכבתי על המיטה, ראשי על הכרית. הוא נשכב על ידי לוחץ על שלט הטלוויזיה ומדליק את הסרט.
בזמן שהסרט מתנגן ברקע גופי לא נח, האדרנלין שלי עלה. רוצה כבר להתפרץ. ידיי זזו לכיוונו נחות על איברו, ומלטפות ליטופים עדינים. הוא זז באי נוחות, ופניו רגועות.
"אני יודעת שאתה רוצה את זה," עליתי מעליו, מתיישבת עליו וזזה. רוכנת אל צווארו ומפריחה נשיקות פרפר עדינות. "אני רק שלך," לחשתי באוזנו נושכת לו את התנוך קלות. מוצצת את הנקודה הרגישה מאחוריי אוזנו הימנית.
הוא גנח, מרים את ראשו מעלה חושף את צווארו עוד יותר. נישקתי אותו בפיו, ושוב ירדתי לצווארו נחושה להשאיר סימן.
הרמתי את חולצתו מעלה, זורקת אותה מאחוריי כתפי, החזקתי את בטנו בבוסריות מלטפת אותה ליטופים עדינים ועולה מעלה מלטפת את צווארו וחוזרת חלילה. גנח שוב, נהנה מכל רגע. עד שכבר לא יכל להחזיק את עצמו.
תופס אותי במרפקיי, ומסובב אותי על המיטה. כך שהוא מעליי ואני מתחתיו נושכת את שפתיי.
הגיע תורי הוא נישק לי את הצוואר, מרים את השמלה שלי וזורק אותה, פותח את סוגר החזייה במהירות ומשליך אותה לצד. משאיר אותה רק עם תחתוני תחרה שחורים, מחפש כל קימור בגופי ומחזיק אותו. ידיו נחו על שדיי מעסות אותן, גורמות לי להיות רטובה יותר ויותר.
יורד מטה, אל קו התחרה ומושך אותו בתנועה מהירה, גנחתי כשהרגשתי את האוויר הקר על אזורי החשוף. הוא הסתכל עליי מחכה להסכמתי, הנהנתי בתגובה. והרגשתי את שתי אצבעותיו נכנסות לתוכי, מפמפם בעזרתם מביא אותי קרוב לסוף ולא עוצר. מכניס עוד שתי אצבעות. ארבע ביחד, גנחתי בחוזקה, תופסת בראשו, מושכת אותו קרוב אליי, בזמן שלשונו משחקת בי, מלקקת ומוצצת.
גמרתי, פעם אחת אך זה לא הפסיק אותו, להפך. זה הדליק אותו. הוא יצא מתוכי מסתכל עליי מתנשפת. בלעתי את רוקי, וניסיתי לקום לישיבה. הוא התרומם מעליי עוזר לי להגיע למקום חפצי.
תפסתי את תחתוניי הבוקסר שלו ומשכתי אותם בתנועה חדה. ידיי נחו על איברו מתחילות לשפשף, לשוני טעמה אותו, מלקקת ומוצצת.
"או, מממ.. כן" גנח כשכולו בפי, הוא תפס פיקוד ודחף אותו עמוק לגרוני, חונק אותי במקצת.
יצאתי ממנו, חוששת שיגמור לפני שבכלל נתחיל, או נסיים.
נשכבתי על המיטה מחכה לו, איברו התמקם בכניסה. הוא הסתכל בעיניי כאילו מבקש רשות. הנהנתי, והרגשתי אותו ממלא אותי מכל הכיוונים, בהתחלה זה היה איטי, התחלנו לבנות לעצמנו קצב אחיד. גנחתי תופסת בגבו מעבירה את ציפורני, יודעת שזה ישאיר סימן. הוא נשק קלות לפי, והניח את ראשו בשקע שבין כתפי לצווארי. הנחתי את ראשו עליו ונשכתי את כתפו. מתאפקת לא לצרוח. הוא דחף את עצמו לתוכי בחוזקה, וזה שבר אותי, צעקתי את שמו גורמת לו להידלק עוד יותר.
הוא יצא מתוכי, שניה לפני שגמר. שנינו מתנשפים מסדרים את נשימתנו.
לאט לאט נרגענו, שפתיו רפרפו על עצם הלסת שלי, ממשיכות עד שהגיעו לפי, משכתי אותו אליי ונישקתי אותו בחוזקה לשוני מסתבכת עם לשונו.
"וואו," זה המילה היחידה שיצאה מפי. הסתכלתי עליו וחייכתי.
"וואו." חזר אחריי, מחייך אליי ומנשק אותי שוב על שפתיי.
"מוכן לעוד סיבוב?" שאלתי עם חיוך צדדי, מרימה את גבי.
"איזה שאלה," גיחך מתיישר על גבו, עליתי מעליו. וככה המשכנו אל תוך הלילה.


תגובות (15)

(:
א'- מושלם
ב'- מושלם
ג'-מקווה שאת ממשיכה ♥

17/10/2014 14:51

    תודה ואולי אני אמשיך (:

    17/10/2014 15:09

סוף סוף! חיכיתי לזה המווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווון זמן [עכשיו אני אעשה מליון נקודות]
.
.,.
.,.
.,.
.,.
.
.
.
.
.
.,
.
?
?
זה מספיק, יש לי שאלה. הם לא השתמשו בקונדום? אוליבר, אתה \רוצה\ שהתלמידה שלך תיכנס להיריון?!

17/10/2014 15:15

    היא על גלולות זה בסדר ויותר כיף בלי מאשר עם מקסימום הם יתחתנו (כמו שאני מקווה שאריה משקרניות ועזרא יתחתנו *~*)

    17/10/2014 15:33

אהה אז הסיפור מבוסס על אריה ועזרא פיץ המושלמים ?

17/10/2014 16:08

    אפשר לומר שחשבתי על זה בהתחלה שכאילו הרעיון בא מהם אבל לא חלק מזה זה מהם, וזה לא עליהם מה שכתבתי זה מנהל ותלמידה לא מורה ותלמידה אבל אפשר להגיד, לא ננפץ לך תפנטזיה

    17/10/2014 16:28

P:

17/10/2014 16:37

אהבתייי פלוסס ! חחחח
גם לי שי נטייה להתאהב במי שגדול ממניי חחח
את עושה עוד חלק ???
~פליז שכן.. פליז שכן.. פליז שכן~
שבת שלום :)
דרך אגב אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ואם יש לך הערות תגיבי :) רק אם ת רוצה כמובן, זה פשוט עוזר לי לשפר את הכתיבה שלי ♥

17/10/2014 20:33

    תודה על התגובה (: וכן אני אשמח לקרוא את הסיפורים שלך שיהיה לי זמן אשתדל להגיב

    18/10/2014 18:47

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעא תהרגי אותי וזהו! מרנינה שלייייייייייייייייייייי זה מושלם קדימה סיבוב שניייייי

18/10/2014 21:37

    אופק יסוטת מין קטננה פדופיליתת 0-0 ואני באה להרוג אותך

    18/10/2014 22:44

    להלהלהלהלהלה פדופילים לשלטוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן וזה בסדר הרגו אותי כבר….סיפור ארוךך ועצובב
    קיצוררררררררר אני הבוא להרוג אותךך מואהמואהמואה

    18/10/2014 22:47

    אבוא* וכן סבבה פדופילים לשלטון אני מתחילה לכתוב סיפור חדש שאני בטוחה שמרנינתי (את.) תאהבי אותו

    18/10/2014 23:22

וואו,
פשוט כישרון !

07/11/2014 00:50

    אממ תאמת הוא לא יצא מושלם, אבל תודה על הפירגון (:

    07/11/2014 08:21