nataliesmile
המשך יבוא

מהי אהבה פרק 1

nataliesmile 19/01/2013 773 צפיות 4 תגובות
המשך יבוא

סתם חיבוקים של שלום ולהתראות, שיחות סתמיות באור הלילה לא האמנתי שמשהו יצא מזה.
לא סומכת על המילה אהבה, היא פוגעת. היא כמו הקשת ואני המטרה כשהחץ פוגע את נשברת.זה כואב להמשיך….
עיניו כחולות, ושפתיו לוחשות לאוזניי, צחקוקים סתמיים.
לזרוק שלג אחד על השני ולהשפך מצחוק על המדרכה, ואז להתחבק בדרך הביתה נשיקה בלחי בשביל להגיד ביי… ועדיין קשה לי להבין מה קורה, החומות שבניתי מסביבי כדי לחסום הכל עדין עומדות שם והפחד שהוא יחדור לתוך "החומות" ואז יצא וישאיר אותן שבורות, ואז הקשת יפגע במטרה…
היינו בדרך חזרה הביתה; אני אלה ודור. ישבתי על חומה נמוכה של אבנים וידיו של קשורות סביב צווארי ואני צוחקת לדבריה של אלה, כרגיל כמו כל ערב החלטנו לחזור לבתים אבל משום מה לא עזבנו אחד את השני והמשכנו לשבת.
ידענו שנתראה מחר, וגם ידענו שבבית הספר אנחנו לא שמים לב אחד לשני, אנחנו פשוט מחייכים וממשיכים ללכת, מתכתבים בהודעות בהפסקות, ואז בערב נפגשים מתחבקם נשיקות בלחי.
זה נראה מבלבל, וגם אותי זה תכלס מבלבל… כל הדרך הביתה, וכל היום שלמחרת אני חשבתי עליו ואז יצאנו.. אספתי את אלה ויאיר והלכנו למוקום שבו אנחנו נפגשים, הוא כבר היה שם ואז הגיע דן…


תגובות (4)

תמשיכיי , בדיוק באמת יש לי חומות ומסכות שאני מתחבא מאחוריהם !

19/01/2013 02:23

לא ממש הבנתי מה השם של הדמות, חשבתי שזאת אלה אבל אז היא אמרה "צחקתי לדבריה של אלה" אז התבלבלתי- תוכלי להסביר לי?
בכל מקרה סיפור די פוגע במטרה וכל מילה נכונה לגביי! אהבתי חחח
מקווה שתמשיכי

19/01/2013 02:35

זה ממש נחמד!

19/01/2013 09:26

תמשיכי

19/01/2013 09:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך