אני יודעת שהפרקים די קצרים אבל ככה יוצא לי אני מפסיקה כשאין לי יותר רעיון להמשיך.. אמשיך מחר! תהנו????

מה?….. איך הוא עשה לי דבר כזה?!#3#

09/08/2016 751 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שהפרקים די קצרים אבל ככה יוצא לי אני מפסיקה כשאין לי יותר רעיון להמשיך.. אמשיך מחר! תהנו????

שאלתי אותו מה כל זה הוא הסתכל עליי שתק והלך…
*נשמעה דפיקה בדלת*
ניגשתי לפתוח אותה וכשפתחתי ראיתי את חברה שלי מילי. למילי יש שיער בלונדיני ארוך ועיניה כחולות. כולם אומרים שמילי שחצנית חוץ ממנה.
מילי מנחה תכנית לילדים שלא כל כך מצליחה,למילי יש חבר שהם די הרבה שמן ביחד,קוראים לו תום. תום הוא שחקן כדורגל באותה קבוצה עם סער, אבל הבעיה היא שהוא וסער לא החברים הכי טובים אפשר להגיד.

מילי נכנסה לתוך הבית, הלכה לעבר המטבח ולקחה לעצמה כוס מים. מילי מתחילה לדבר איתי על כל היום ה״קשה״ שעברה.
״כן…תיכנסי״ אמרתי אחרי שהיא הרגישה בנוח בבית.
*השעה 23:30*-
סער יוצא מהמיטה בשקט בשקט כדי שלא אשמע אך הוא לא יודע שאני ערה ממילא.
הוא לובש את החולצה האהובה עליו, מפזר בושם, מסדר את השיער והולך לדלת.
״לאן זה?״ שאלתי אותו בהפתעה.
״לאבי! למה את ערה בכלל?״ הוא ענה לי בשאלה.
״אל תעביר נושא! מה זה לאבי? למועדון?!״ שאלתי אותו.
״כן כן למועדון״
״ששש תחזרי לישון״ סער אמר ויצא מהבית.
כל יום שני רביעי וחמישי הוא היה יוצא ל״אבי״ כל הבנות בעבודה אומרות שהוא בוגד בי עם כל הבת שנכנסת למועדון והיא מוצאת חן בעיניו.
״אבל סער?! אולי הוא ערס מניאק אבל הוא לא יבגוד בי״ חשבתי לעצמי ונרדמתי.
יום שישי היום ולסער יש משחק כדורגל.
*השעה 14:00 והמשחק התחיל*
אני כל הזמן הולכת למשחקים, אני ומילי.
״סער מתקדם עם הכדור לשער, עובר אחד עובר שניים עובר שלושה שחקנים של הקבוצה היריבה, הוא רץ ו…… גול!!!!!!! פדידה מכניס 1-0 בדקה התשעים ואו ועכשיו הוא מוריד חולצה ויש חולצה מתחת שרשום עליה, ״ליאן אני אוהב אותך״ אוי כל כך חמוד ״ הקריין אומר.
אחרי חגיגות של הניצחון במועדון רציתי ללכת להפתיע את סער ולברך אותו, נכנסתי לאוטו ונסעתי למועדון. נכנסתי למועדון וראיתי את סער ו…


תגובות (2)

זה לא משנה אם הפרקים קצרים כל עוד את אוהבת את הסיפור ????

09/08/2016 19:29

תמשיכיייי לא משנה שהפרקים קצרים

10/08/2016 16:09
סיפורים נוספים שיעניינו אותך