להמשיך!?!?

מה אנחחנו ? פרק 14

01/01/2014 1033 צפיות 4 תגובות
להמשיך!?!?

פרק 14:
באתי לענות לו אבל הוא ניתק ברגע שהוא שמע את הקול שלי , ידעתי שהם נמצאים בבית שלו !!
הדלת הייתה נעולה !! לא הצלחתי לפתוח !!
הייתי ממש לחוץ !! ניסיתי דרך להיכנס לבית שלו ולהוציא משם את תום !!
~מנקודת המבט של תום~:
התעוררתי וקלטתי את עצמי ערומה על המיטה של זיו . ניסיתי להתשחרר אבל הייתי כולי עם חבלים קשורה למיטה !
" עזוב אותיייייייייייייייייייייייייייי !!!" צרחתי אבל אף אחד לא שמע !
הוא הפסיק לצלם ופשוט התחיל להכות אותי חלק מהגוף שלי היה כולו כחול ! הוא פשוט התעלל בי !! כל כך רציתי את דן לידי!!!
התחלתי לבכות ולצרוח ממש ממש חזק !!
" דיי תפסיק נוווווווווווווווווו !!! דיי כבר זיו דיי !!!!!!! " אמרתי תוך כדי שאני בוכה כולי דמעות!
זיו חייך חיוך חרמני מגעיל ודוחה והמשיך לצלם ולהרביץ לי !!
~מנקודת המבט של דן:~
שמעתי קול מוכר שמעתי את תום צורחת !! כולי כבר הייתי דמעות !!
ואז ראיתי חלון שמוביל בדיוק לחדר של זיו .. טיפסתי ועליתי ואז ראיתי את האהבה שלי מוכה כולה סימנים כחולים והיו פצעי דם בכמה וכמה מקומות , היא הייתה כולה ערומה ואיתי אותו , את הבן כלב את הבן זונה הזה מרביץ לה !!
נכנסתי לקחתי משהו כבד ופשוט הכיתי בראש שלו !!
הוא נפל על הרצפה והרגשתי הקלה מטורפת !!
באתי וחחיבקתי את תום !!
" דןןןןןןן !! " היא אמרה לי כולה בוכה !
חיבקתי אותה וגם אני התחלתי לבכות . הרמתי אותה עליי ורצנו אליי לבית .

_____________________________________________________________________
אחרי כמה שעות אני ותום נרגענו והכל סדר , טיפלו בתום , את זיו לקחו לחקירה במשטרה ותום בריאה ושלמה .
אחרי כמה שעות ..
" וואו !" היא אמרה
" תירגעי על תחשבי על זה .. בואי נעשה משהו אחר .."
" קודם כל לפני שנעשה את מה שאתה חושב עליו דנדון !! תודה על הכל !! אני אוהבת אותך !!"
" אני חוהל עלייך אהובתי היפהה !!" דחפתי אותה אל המיטה והתחלתי לנשק אותה היא נשכבה על המיטה ופיתלה את הגוף שלה עליי …. ליטפתי אותה בכל הגוף ליטופים נעימים .התנשקנו נשיקה ארוכה עד שצלצול הפאלאפון שלי קטע את התשוקה ..


תגובות (4)

תמשיכי במיידי !!!

01/01/2014 10:53

תמשיכייי

01/01/2014 11:46

יפהה תמשיכיי

02/01/2014 11:39

תמשיכי כבר

02/01/2014 12:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך