חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רינת יודעת במה מדובר XD
תודה לכל הקוראים, לאב יו ♥
גם אתם יכולים לדעת במה מדובר, כדי לדעת כדאי להסתכל בפרקים הקודמים של הסיפור (לא בחיים בהוליווד).

מה אני עושה פה בלעדיך? – פרק 14 – ביבר, מה נהיה? ביברמאניה!

01/07/2012 1536 צפיות 7 תגובות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רינת יודעת במה מדובר XD
תודה לכל הקוראים, לאב יו ♥
גם אתם יכולים לדעת במה מדובר, כדי לדעת כדאי להסתכל בפרקים הקודמים של הסיפור (לא בחיים בהוליווד).

עדיין לא הצלחתי לזהות את האדם או האישה שהתקרב או התקרבה, אבל ידעתי שהוא או היא, מי שמתכנן לפגוע בג'סטין.
לאט, לאט, פניו של המתנקם התבהרו.
"ג'סטין…" הוא מלמל בעודו מתקרב אלינו.
"או.. אוסטין?!" הופתענו כולנו.
הוא חשף את שיניו בכעס, "אני שונא אותך!" הוא צעק לעבר ג'סטין והתקרב אליו.

~מנקודת המבט של מלי~
אוסטין נראה יורד במדרגות אל תוך הבמה, "אני שונא אותך!" הוא צעק אל ג'סטין בכעס והתקרב אליו במבט קר.
ג'סטין שמר על קור רוח, "אני לא יודע מה יש לך נגדי…" אמר ג'סטין בעודו לוקח צעד אחורנית.
"תעזוב אותו!" קרא הארי לעבר אוסטין, "למה אתה רוצה להרוג אותו?!" הוא התעצבן.
"זה לגמרי לא עניינך!" קרא לעברו אוסטין.
ג'סטין הביט בהארי, ואז באוסטין, "אתה שונא אותי, אז למה אתה רוצה להרוג גם את כל מעריצי החפים מפשע?" שאל ג'סטין את אוסטין.
נשארה עוד דקה אחת גורלית בשעון הסופר לאחור של הפצצה.
אוסטין הביט בפצצה, ובשניות המתחלפות.
"מעריציך החפים מפשע?" שאל אוסטין את ג'סטין, "עצם העובדה שהם מעריצים אותך זה פשע." הוא אמר לו.
"הם לא," התערב הארי, "חלקם אף מעריצים שלך!" אמר לאוסטין.
אוסטין שתק.
"בבקשה, אני מתחננת, תנטרל את הפצצה…" התחננתי אל אוסטין.
הוא הביט בפצצה.
נשארו עוד 10 שניות!
10
9
8
7
"טוב!" קרא אוסטין, "ואז נסגור חשבון!" המשיך, לאחר מכן הוא התקרב אל הפצצה ונטרל אותה בעדינות.
בשנייה השלישית היא כבר הפסיקה לפעול.
כולנו נשמנו לרווחה.
אז הוא התקרב אל ג'סטין באופן מפחיד, "עזוב אותו!" קרא נייל וניסה להזיז את אוסטין מג'סטין.
אך אוסטין היה חזק, הוא העיף את נייל על הרצפה.
"נייל!" קראה רינת לעברו ועזרה לו לקום.
"אני לא מבין מה עשיתי לך שאתה כל כך שונא אותי…" לחש ג'סטין.
"אנשים חושבים שאני 'מחקה אותך', 'מקנא בך', הינה הזמן לעשות לזה סוף…" אמר לו אוסטין והפיל את ג'סטין אל הרצפה.
"לא אכפת לי ממה שאומרים, תהיה מפורסם בזכות מי שאתה! שנינו יודעים שאלו סתם שמועות מפגרות.. למה אתה לוקח את זה ללב ומגיע למצב שאתה רוצה להרוג אותי?!" אמר לו ג'סטין בכוחותיו האחרונים.
"אתה והבליבריות שלך…" אמר אוסטין בקנאה ותפס בידו של ג'סטין באגרסיביות.
"בליבריות!" אמר הארי מחייך, נראה לי שהוא חשב על רעיון טוב.
"הארי?" שאלתי אותו.
"תישארו כאן, אני כבר בא, ג'סטין? תחזיק מעמד." אמר לנו הארי וגם לג'סטין באופן אישי.
"לאן אתה חושב שאתה הולך?" שאל אותו אוסטין.
הארי חשב על משהו מהיר, "לשירותים, אני מת להשתין!" אמר ועלה למעלה.
מעניין על מה הארי חושב…
אוסטין החל להכות את ג'סטין בכל גופו, "נייל! תעשה משהו!" כעסנו על נייל.
"טוב…" אמר נייל בבכי וניסה להכות את אוסטין, אך הוא קיבל עוד חבטה מהבריון.
"הארי בטוח חזק יותר, מדוע הוא לא בא לעזרת ג'סטין?" חשבתי לעצמי.
"תעזוב את ג'סטין או שיהיה לך עסק איתי!" אמרתי לאוסטין בכעס והתכופפתי אל ג'סטין שדימם.
"אני לא מפחד ממך." אמר לי אוסטין.
"גם אני לא מפחדת ממך, אז זה hadadi." (הדדי), אמרתי לו בביטחון.
"רק עוד קצת, ג'ס, רק עוד קצת…" אמרתי לו בשקט מלטפת אל לחייו.
"אני לא יכול יותר…" אמר ג'סטין.
"עזבי אותו אם את לא רוצה להיפגע." אמר לי אוסטין, "אתה לא תפגע בו, אף אחד לא יפגע!" אמרתי לאוסטין, נייל ורינת חיזקו את דבריי.
"רוצים לראות איך כן?" שאל אותנו אוסטין במבט מרושע.
אך בדיוק באותן השניות הדלת העליונה נפתחה והארי קרא: "יאללה ביברמאניה!!!".
אז אלפי מעריצות הביטו בג'סטין בהתרגשות ובעצב ממצבו, הן הראו לאוסטין הזה "מאיפה הדג משתין".
אני נייל ורינת העלנו את ג'סטין למעלה, אל מאחורי הקלעים.
השכבנו אותו על הספסל, ואז כל אנשי ההפקה שלו התקרבו אליו.
"תתרחקו ממנו," הצעתי, "תנו לו לנשום קצת…" אמרתי בעדינות.
הרופאה שלו התקרבה אליו פתחה את תיק העזרה הראשונה שלה והוציאה משם משחות ותרופות כלשהן.
ג'סטין פשט את חולצתו מלאת הדם, והיא מרחה לו יוד על הפצעים הפתוחים על מנת לחתות אותם.
"איי, זה שורף…" מלמל ג'סטין כאשר היא טיפלה בו.
"אני מצטערת, אבל זה כדי שהאזור לא יזדהם." אמרה לו הרופאה.
הארי בדיוק עלה משם, "אוסטין טופל." אמר והתקרב אלינו.
"הארי…" לחש לעברו ג'סטין.
הארי הביט בג'סטין עם חצי חיוך.
ג'סטין לא הסתפק בכך, "עוד מכה אחת והייתי מת, הארי, אתה הצלת את החיים שלי… תודה…" הוא הודה להארי.
"זה בסדר ג'סטין, אין צורך להודות לי, אני מצטער על שהייתי כל כך רע אליך לפני." אמר לו הארי.
"אני מצטער שהייתי כל כך קר כלפיך כשהתנצלת בפניי מקודם…" אמר לו ג'סטין.
"ההתנצלות על ההתנצלות מתקבלת." אמר הארי בחיוך.
כנראה שהם חזרו להיות חברים.
טוב, סוף טוב, הכל טוב, אני מניחה..
רגע! בדיוק עכשיו נזכרתי בעוד משהו… אוי לא…
אני לא יכולה להגיד את זה לג'סטין במצב כזה… אצטרך לחכות עם זה עוד יום.


תגובות (7)

וואי תמשיכיייייייייייי XD

01/07/2012 18:24

מה? מה? ממתי אוסטין רשע?!
מה? מה? ג'סטין יחיה?
ומה זאיין עשה בכול הסיפור הזה???
~גבותגבות~

02/07/2012 09:12

תיכנסי למייל ממני בקי

02/07/2012 10:19

הדסססססססססססססססס תמשיכי כבר!!!!!!!!!!!!!

04/07/2012 03:36

אני במתח!

04/07/2012 03:36

חחח טוב טוב לין, אני אמשיך ;)

04/07/2012 03:42

קראתי עכשיו את כל הסייפור !
סיפור מדהייים !
תממשיייייכייי !!

04/07/2012 03:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך