תודה לכל הקוראים :)

מה אני עושה פה בלעדיך? – פרק 20 – תנצל את זה!

09/07/2012 1723 צפיות 7 תגובות
תודה לכל הקוראים :)

אז הרגשתי אותו מתנתק מהחיבוק, "מלי, יש משהו שאני כבר לא יכול לשמור בבטן, אני חייב לומר לך את זה…" הוא אמר.
"מה?" שאלתי מעט מודאגת.
ג'סטין הביט לי עמוק בעיניים, "אני אוהב אותך, תמיד אהבתי." הוא אמר לי מסמיק.
"זה נפלא, ג'סטין, גם אני אוהבת אותך." אמרתי לו.
"לא, את לא יכולה." הוא אמר לי מחזיק בידי, "אנחנו לא יכולים." המשיך.
"למה לא?" תהיתי, "הארי חבר טוב שלי, אני לא אעשה לו את זה." ג'סטין אמר בשקט, "אני באמת מצטער, אם הארי ואני לא היינו מכירים כל כך טוב, הייתי רץ אלייך, כבר המון זמן עבר מאז שנפגשנו, ולא הצלחתי להתגבר עלייך." הסביר לי ג'סטין בעצב.
"אבל ג'סטין… מה כשאמרת שהתאהבת ברופאה שלך? מה עם הכל?" שאלתי אותו, "לא, מיילי, אני לא מאמין שבאמת האמנת לזה… אני מנסה להתחיל עם בחורות, כל הזמן, כדי להשכיח אותך מראשי, אבל זה בלתי אפשרי, לא משנה כמה אני מנסה." הוא אמר לי מסמיק.
"ג'סטין, אני לא מאמינה שזה באמת מה שהרגשת כל הזמן הזה…" אמרתי לו וחיבקתי אותו חזק, מנשקת את לחייו הסמוקות.
"אני לא יכול…" הוא אמר לי כאשר דמעה זולגת מעינו, "את החברה של הארי, לא שלי." הוא המשיך.
"אבל אני אוהבת אותך, ג'סטין." אמרתי לו.
הוא הביט בי בעצב, "איך? פתאום? אני מרגיש כמו אפשרות ב'." אמר.
"האמת שזה לא 'פתאום'…" אמרתי לו, הוא הרים גבה, "אם כך, כמה זמן כבר יש לך רגשות כלפיי?" שאל.
"מאז הנשיקה ב-'חיים בהוליווד'." אמרתי לו בשקט.
"לא נכון…" אמר ג'סטין כאילו שהוא לא מאמין לי, "את כעסת עליי ושנאת אותי על זה.".
הנדתי בראשי לשלילה, "חשבתי שאני לא אוהבת אותך, אבל כל פעם שהבטתי בך היו לי מן פרפרים בבטן…" סיפרתי לו מעט נבוכה.
באותו רגע הרבה זיכרונות עלו לי בראש.

***
-לא נרדמתי בלילה, משתי סיבות, האחת, הנחירות של הארי ששומעים עד לחדר שלי ושל רינת (אני ורינת ביחד בחדר נפרד מהבנים), והשנייה, חשבתי על ג'סטין.
חשבתי על מה שהילד הזה עשה לי…
והרגשתי הרגשה מוזרה כזו, עמוק בבטן, משהו מופשט שאי אפשר להסביר.
קמתי מהמיטה ויצאתי אל המסדרון, נכנסתי אל המעלית ויצאתי אל קומה 3.
התקרבתי אל החדר של ג'סטין ונקשתי על דלתו.
ללא שליטתי.
לא יודעת למה עשיתי את זה.
התחרפנתי סופית.
רשמית.

-"ג'סטין…" אמרתי בשקט והנחתי את זרועותיי על כתפיו, לאחר מכן ניסתי למשוך אותו לעברי, הוא נרתע בהתחלה אך לבסוף נכנע.
"מה את עושה?…" הוא שאל בתמימות מטופשת שכזו, עם השיער המטופש שלו והבגדים המטופשים שלו בחדר המטופש שלו, מטופש!!!
"מנחמת אותך…" אמרתי.

-הבטתי בעיניי הדבש האלה שלו [ג'סטין]… שפתאום גרמו לי לפרפרים בבטן.
רגע! לא!!! אני אוהבת את הארי!!! לא את ג'סטין!!! רק את הארי!!!

– אז הוא [ג'סטין] הסתובב אליי במבט משונה, "בחייך, את מתה שנתנשק שוב…" הוא אמר.
"כל כך לא!" אמרתי לו בכעס, כי ההרגשה המשונה חזרה אליי.
"על מי את עובדת?… את יודעת שאת רוצה אותי…" המשיך להתגרות בי.

-"זהו? ככה את עוזבת? בלי חיבוק או משהו?" הוא [ג'סטין] שאל.
גלגלתי עיניים, "שיהיה." אמרתי והתקרבתי אל ידיו הפרוסות לחיבוק.
כשהייתי בין זרועותיו, הרגשתי שוב את ההרגשה החמימה והמשונה של אלפי פרפרים המתרוצצים בבטני.
אבל זה בדרך כלל קורה לי כאשר אני עם הארי.
זה גרם לי לחבק את ג'סטין יותר חזק.
וליותר זמן.
"מייל… אני רעב… את יודעת…" הוא אמר בשקט.
נפל לי האסימון! אני מחבקת את ג'סטין?!

– הוא [הארי] חיבק אותי חזרה בעודו אומר: "אני אוהב אותך ואני מפחד שג'סטין ייקח אותך, כי הוא כבר גרם להרבה בחורות לאהוב אותו ופחדתי שאת ההבאה בתור.
כשרבתם, כעסתי עליו על מעשיו וגם ידעתי שעכשיו הוא לא יהיה מכשול עבורי.
תודי בזה, את אוהבת אותו.".

– ג'סטין תפס בכתפי, "לאן את חושבת שאת הולכת?" הוא שאל מחייך.
"אל החבר שלי." אמרתי לו וחיוכו מיד נמחק.
הוא תהה מעט, "מי החבר שלך?…" הוא שאל.
"הארי סטיילס." אמרתי בביטחון.
הוא נעשה חיוור, "אתם חברים?" שאל כדי להיות בטוח.
"ועוד אני קשת הבנה…" אמרתי מגלגלת את עיניי.
חיוכו חזר אל שפתיו, "אתם לא תחזיקו מעמד." אמר בזלזול.
"רוצה להתערב?" שאלתי אותו.
הוא גיחך גיחוך מזלזל ופתח את דלת חדרו, "אם אתם מחפשים אותי, אני עוד שתי דקות בבריכה עם סלנה, דמי ועוד כמה… להתראות!" אמר וסגר את דלת חדרו מאחוריו.

– ג'סטין ישב וחיכה בלימוזינה.
"וואו, את לבושה כל כך יפה בשבילי?" הוא שאל קורץ.
"היית מת." אמרתי לו ונשענתי על המושב.
הוא הביט לרצפה עם חיוך מטופש, "אני לא יודע אם את יודעת… אבל במשחקי כדורסל, כאשר המצלמה מתמקדת על בני זוג חמודים כמונו…" הוא התחיל אבל תפסתי לו בצווארון חולצתו ואמרתי לו בכעס: "תקשיב לי ותקשיב לי טוב, אנחנו ממש לא בני זוג!".
"אל תקשיבי לי…" הוא אמר מגלגל את עיניו ומביט אל החלון שהיה בצד שלו.

-"טא-טא-דא – הרסתי לעצמי את החיים… לא, רגע, אתה הרסת לי את החיים!" אמרתי לו בכעס.
"אוי תירגעי, בפנים את שמחה ששוב יצא לנו להתנשק, ומי יודע מתי יצא לנו שוב?" הוא אמר זאת כדי לעצבן אותי.
ואז חשבתי על משהו, "ג'סטין, אתה לא נראה מוטרד, אתה נראה דיי שמח… אנחנו לא חברים אבל יצא לך לנשק אותי פעמיים, וחוץ מזה, למה סיפרת לי שאם לא אנשק אותך אכשיל את קבוצתי, יכולת לנצח!" אמרתי לו.
הוא שתק ונשען על כיסאו.
"ג'סטין!" קראתי בשמו.
הוא לא ענה.
בטח חושב על איזה תשובה להמציא…

-אכלנו בתיאבון את האוכל, לאחר הארוחה הבנים נראו הרבה יותר טוב, ופחות חיוורים.
ישבתי בין הארי לג'סטין, זה הסתדר ככה.
וכשהבטתי בג'סטין הרגשתי משהו חם בתוכי, פרפרים בבטן שלכודים שם ומשתוללים על מנת למצוא פתח כדי לצאת.
האם אני… מתאהבת בו?
***

כל כך הרבה מצבים שבהם הרגשתי כלפי ג'סטין דברים, וזה עוד לא הכל, זה אפילו לא חצי! וזה רק מ-'חיים בהוליווד', וואו, אמנם הייתי חברה של הארי, אבל הייתי לגמרי מאוהבת בג'סטין.
אני מרגישה כל כך רע עם עצמי, אבל לעומת זאת היה משהו בהארי שגרם לי להתאהב בו.
"באמת?" שאל ג'סטין ובכך קטע את המחשבות שלי.
"מה? מה 'באמת?'?" שאלתי אותו.
"אמרת הרגע שכל פעם שהבטת בי היו לך מן פרפרים בבטן." סיפר לי ג'סטין.
"כן ג'סטין, זה אמיתי, וזה נכון גם ברגעים אלה ממש." אמרתי לו, מקווה שהוא לא שומע את פעימות ליבי החזקות.
הוא הסמיק, "אני לא מאמין שהחמצתי את ההזדמנות הזו…" מלמל ג'סטין בעצב בעודו נושך את שפתיו כהרגלו.
הנחתי את ידי על כתפו, "רק שתדע, אני מאוד מעריכה אותך." אמרתי לו.
"על מה?" הוא שאל.
"על שאתה לא רוצה שיהיה בנינו קשר רומנטי כיוון שהייתי החברה של חברך הטוב, ולמרות שאתה אוהב אותי אתה מנסה לשכנע אותי להמשיך את מערכת היחסים שלי עם הארי." הסברתי לו.
הוא שתק, "ג'סטין, אין טעם שתענה את עצמך כל כך." אמרתי לו.
"למה כוונתך?" ג'סטין שאל אותי.
"אני לא בטוחה שהמערכת יחסים שלי ושל הארי תימשך, תנצל את זה." אמרתי.


תגובות (7)

דיי אני מקנאה בה -.- גמני רוצה שג'ס יתאהב בי אוף :<
טוב תמשיכי זה מדהים *~* מאוהבת בסיפור הזה <:

09/07/2012 11:54

מה! לא הם לא נפרדים :'( טרוטוטו אני היחידה בסיפור שלא נפרדה ממישהו?
~אחמ אל תחשבי על זה הדס אחמ~

09/07/2012 12:59

רגע,מה?!
למרות שנראלי שג'סטין יותר מתאים לך.
ולא בגלל הארי.
הוא נראלי יותר מתאים לך.

10/07/2012 01:46

ג'סיקה !! D :
השלמתי עכשיו את כל הפרקים שלא קראתי (( :
את והארי נפרדתם ? ייששש !
את וג'סטין חברים..? אוווף ><
חח סתםסתם .. תגידי יש לך סקייפ ? XD

10/07/2012 09:17

אני פשוט מאוהבת בסיפור שלך!! תמשיייייכי !! (((:

10/07/2012 11:22

אהבתי כל כך לקרוא את הסיפור הזה ג'סיקה החביבה תמשיכי לכתוב ממני בקי ♥♥

10/07/2012 11:36

תודה רבה לכולכם, אוהבת אתכם! הפרק הבא הועלאה ;)

11/07/2012 06:59
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך