תודה רבה רבה לכל הקוראים ;)

מה אני עושה פה בלעדיך? – פרק 26 – להיפרד?

02/08/2012 1622 צפיות 6 תגובות
תודה רבה רבה לכל הקוראים ;)

חזרנו למלון, אני וג'סטין עלינו לחדרינו, "ג'סטין! מיילי!" נייל ורינת קיבלו אותנו בברכה.
"היי!" אמרתי להם בשמחה, "היי…" אמר ג'סטין בשקט.
"ג'סטין… כולנו ראינו את הראיון…" סיפרה לו רינת, "אני חושבת שהשירים שלך יפים." אמרה כדי לעודד אותו.
"גם אני חושב כך." נייל ניסה לנחם את ג'סטין גם הוא.
"תודה חבר'ה…" אמר ג'סטין מחייך, "בואו אל השאר." הציעה רינת, "כמובן." הסכמתי ותפסתי בידו של ג'סטין, נכנסנו אל חדרם של ליאם והארי, כי שם כולם היו.
הם צחקו בהנאה, אבל ברגע שג'סטין דרך בחדר כולם השתתקו.
"מה היה? למה צחקתם?" שאלתי.
"הראיון של ג'ס-" התחיל הארי לומר אך זאין דחף לו כרית לפה בעודו אומר: "ג'סי ג'יי, הראיון של ג'סי ג'יי…".
"היא התראיינה?" תהה ג'סטין, אבל יש לי תחושה שהוא מבין שהם צחקו בגללו.
"כן!" הנהן לואי, "ואמרו משהו על כך שהשירים שלה קיטשים!" הארי ניסה לזרום.
ליאם דרך על רגלו של הארי בכעס, "כי כולם על שלום בעולם…" לין ניסתה להשתלב בתירוצים.
"אתם חושבים שנולדתי אתמול? אתם צוחקים בגללי!" אמר ג'סטין בכעס ויצא מהחדר בעודו טורק את הדלת בזעם.
"ג'סטין…" מלמלנו כולנו בעצב.
"אני אדבר איתו" אמרתי, "וגם אני…" אמרה רינת, "וגם אני…" ניסה נייל להצטרף.
"לא." אמרנו לנייל, "בנים לא יודעים להבין רגשות של בנים, בנים יודעים רק ללכת מכות." אני ורינת הסברנו לנייל למה הוא לא יכול לבוא איתנו.
"טוב…" אמר נייל מגלגל את עיניו.
אני ורינת נכנסנו לחדרינו, שם מצאנו את ג'סטין שוכב על מיטתו כאשר כריתו על ראשו.
"ג'סטין." פניתי אליו מרימה את הכרית מראשו, "זה יכול להשתפר, המצב לא כזה גרוע…" אמרתי לו, "האלבום החדש שלך יחזיר אותך לטופ." הוספתי.
"נכון, דיוויד סתם מנסה להתגרות בך, ואל תיעלב מוואן דירקשן, גם להם רוב השירים הם שירי אהבה." רינת הסבירה לג'סטין.
"אבל יש להם שירי אהבה מסוג אחר, כמו I wish, Taken, More than this ו- Up all night." אמר ג'סטין בעצב.
"האמת שיש גם את Same mistakes…" מלמלתי.
ג'סטין נאנח, "אני צריך לכתוב שיר חדש, ואין לי רעיון, אין לי השראה…" מלמל ג'סטין בעצב.
"לא נורא, ג'סטונה." אמרה לו רינת.
הוא נאנח שוב, "בשבילי זה נורא." אמר.
"עזוב את דיוויד, אתה יודע שאתה תמיד תהיה הכוכב שלי…" אמרתי לו מחבקת אותו.
הוא הסמיק וחיבק אותי חזרה.
"אוי לא, רומנטיקה, הלכתי…" אמרה רינת ויצאה מהחדר, "נשיקה?" הוא ביקש.
"בסדר, רק בגלל שאתה כזה חמוד…" אמרתי לו מסמיקה ונישקתי אותו על השפתיים.
יצאנו מהחדר והצטרפנו אל השאר, לאחר משהו כמו שעתיים, כאשר כולנו היינו בבריכה, סקוטר הגיע למלון.
ג'סטין מיד לבש את חולצתו ובא ללחוץ לסקוטר את היד.
"אני עדיין לא מבין מדוע אתה לא איתנו במלון." אמר ג'סטין לסקוטר.
"אתם המון כוכבים, מה שאומר, המון מעריצות, האובססיה אליכם בשמיים." הסביר סקוטר.
"ועכשיו באנגלית…?" ביקש ג'סטין.
"הרבה מעריצים = הרבה רעש = סקוטר לא יכול לישון." אמר סקוטר בשפה פשוטה.
"אה…" מלמל ג'סטין בהבנה.
סקוטר נשען על גדר הבטון שהייתה באזור, "ג'סטין, אז יש לך רעיון לשיר?" שאל את ג'סטין.
"כלום…" מלמל ג'סטין בעצב.
"אני מבין…" מלמל סקוטר, השתעל מעט ואז ביקש: "ג'סטין, אתה יכול בבקשה להביא לי כוס תה מהלובי?".
"כן, כמובן." אמר ג'סטין ונכנס אל המבנה, אני וסקוטר נשארנו לבד שם.
"אז איך המערכת יחסים בינך לבין ג'סטין?" שאל אותי סקוטר.
תהיתי מדוע הוא שואל אותי את זה, "בסדר, למה?".
"מצוין, אז הייתי רוצה שתיפרדו." אמר.
"אני חושבת שאני לא מבינה אותך נכון, אני והאנגלית הגרועה שלי… אתה רוצה שאני אפרד מג'סטין או שאני צריכה ללכת למכללה ולשפר את האנגלית שלי?" שאלתי את סקוטר.
"הבנת נכון." אמר סקוטר.
"מה? אבל למה?!" התעצבתי.
"זה ידוע שג'סטין כותב רק כאשר ישלו השראה, אם תיפרדי ממנו וליבו ישבר, יהיה לו על מה לכתוב, וזה יצא שיר מרגש." אמר לו סקוטר.
"אבל זה אכזרי…" אמרתי בקול חושש.
"אני יודע, אבל זה רק לטובתו של ג'סטין, תחזרו אחרי שהשיר ייכתב." הסביר סקוטר.
"אבל הוא בחיים לא יסלח לי!" אמרתי לסקוטר בעצב.
"הוא כן, כי הוא אוהב אותך." סקוטר ניסה להרגיע אותי.
"ומה אם בזמן שניפרד הוא יתאהב במישהי אחרת? מה אם אני אתאהב במישהו אחר?" שאלתי את סקוטר מעט בכעס.
"כאשר את איתו את מאושרת, לך יש את הבחור, אם תקשיבי לי הוא יהיה מאושר, יהיה לו להיט באלבום, ומאוחר יותר גם את הבחורה." אמר סקוטר בצורה מסתורית, "מקווה שהבנת את הרמז." הוסיף.
"אז אתה אומר שאם אבחר בלהישאר איתו זה מעשה אנוכי?" תהיתי.
"את זה את אמרת." הוא אמר וקרץ.
נאנחתי, ג'סטין בדיוק הגיע עם כוס תה ביד ימין וגלידה גדולה ביד שמאל.
"זה בשביל הגבר." אמר ג'סטין והביא לסקוטר את התה שביקש, "וזה בשביל הבחורה שלי." הוא אמר ונתן לי את הגלידה.
"אוו… תודה ג'סטין…" אמרתי מסמיקה, לאחר מכן הבטתי בסקוטר בעצב.
מה אני אמורה לעשות?
זו הרגשה כל כך מביכה, ולא נעימה.


תגובות (6)

לאאאאא שלא יפרדווווו
נדיייר תמשייכי

02/08/2012 14:38

אני רוצה לדעת מה יקרה עם הם יפרדו (למרות שאני לא כל כך רוצה את זה)
אופושששש טוב נו מה כבר יקרה?!הם יחזרו אחרי קצת זמן(אני מקווה!!!!!)
עם את מפרידה אותם אז פליז לא לתמיד!
תמשיכייייייייייייייייייייייייי!! ♥

02/08/2012 15:25

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי !! ♥

02/08/2012 23:13

היי ג'סיקה היקרה אהבתי מאד מאד את הסיפור שלך ומבקשת לאחל לך שבת שלום שבת ברוכה ממני ב – ♥ בקי – ♥

03/08/2012 04:19

תמשיכיייייייייייי דחוףףףףף!!!!!

03/08/2012 07:43

תודה רבה כולם!!!!! ושבת שלום ;) למרות שבקרוב שבת יוצאת… אממ… שבוע טוב ;)

04/08/2012 07:55
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך