יפה?
רוצים שאני ימשיך?

מה אני? תקציר

22/01/2013 730 צפיות 6 תגובות
יפה?
רוצים שאני ימשיך?

דמויות לסיפור החדש שכתבתי:
ליטל-דמות ראשית,חיה בארצות הברית, שיער שחור כפחם, ועייני זהב תהור, אומרת שהיא מכוערת אבל לא מסכימים איתה, אוהבת לעזור,לתמוך.
לא אוהבת לריב,לקלל,לקרוא בשמות גנאי,לרכל, והכי לא אוהבת גאווה לא אוהבת להתאפר.
אוהבת גם לקרוא ספרים,ללמוד,לצאת לשופינג,לשחק כדור עף…

נועה-אחותה של ליטל (החורגת), אוהבת להציק לליטל, שיער בלונד (צבוע המקורי הוא ג'ינג'י), עיינים שחורות-חומות כעפר אבל שמה עדשות בצבע כחול-ירוק.
אוהבת לצאת למועדונים,לכל על ליטל, להשוויץ, להשים טונות של איפור.

רותם- חברתה הטובה של ליטל מתנהגת בדיוק כמוה חברות מגיל 0 שיער חום-בלונד (טבעי) ועייני אוקיינוס זהובות-כחולות.

זהו הדמויות (לביינתיים) במהלך הסיפור אני יוסיף דמויות

תקציר:
התעוררתי לצלילי הציפורים, חשבתי לעצמי: "זה היהי יום טוב."
הלכתי לאימי ואמרתי:"בוקר טוב." בחיוך על הפנים.
"בוקר טוב נסיכה שלי" ענתה אימי.
"יום יפה בחוץ איזה כיף" אמרתי והתמתחתי.
"נכון נועה? אז היא אצל האמא החורגת שלי איזה כיף" חשבתי לעצמי.
"את חלמת את החלום שוב?" שאלה אימי.
"כן" אמרתי לאימי
"כל יום אני חולמת את החלום הזה, אני נמצאת באמצע.. יש ארמון וחצר יפה הלכתי לחצר.. פתאום אני שמה לב שאני בבגדים לאירועים. מעלי ציפורים שורקות שעה אני כבר שם ואז גשם אני מנסה למצוא מחבוא מהגשם.. אני מחליקה פתאום מין נסיך תופס אותי.. וראיתי את עיניו עייני כסף כחולות-אפורות.. ופתאום אני מתעוררת מגיל חמש אני חולמת על זה ועברו 10 שנים.." חשבתי.

המשך יבוא..


תגובות (6)

3 צפיות ו-0 תגובות מה לא אוהבים את הרעיון?

22/01/2013 02:19

את לא יכולה לצפות לתגובות רק אחרי 3 צפיות.
נחמד, תמשיכי.

22/01/2013 02:23

גם לי לא מגיבים כל הזמן.לפעמים אני מכה ומחכה ואף אחד לא מגיב.לפעמים אני רואה שלושים צפיות ועדיין אין תגובות.
אבל אל תדאגי.התגובות מגיעות.אנשים נכנסים לסיפורים שלך,אומרים לעצמם 'וואלה זה יפה' ואז במשך הזמן יגיבו לך עוד ועוד ועוד.
בכל מקרה,נשמע מעניין.אשמח לקרוא:)

22/01/2013 02:25

ממש חמוד…
את חדשה? כי אם כן, ברוכה הבאה! ^_^

ואל תתבאסי שאין לך תגובות…
העיקר שאת כותבת…

22/01/2013 02:35

תודה :)

22/01/2013 09:24

אה.. ואופיר אני יעקוב אחרי הסיפורים שלך :)

22/01/2013 13:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך