נכון נכון לא העלתי מליון שנה אל תהרגו אותי יאלה 6+ הגבות ממשיכה
אוהבתתתתתתתת :))))

מה החיים נותנים לנו.. -פרק 11-

25/12/2013 809 צפיות תגובה אחת
נכון נכון לא העלתי מליון שנה אל תהרגו אותי יאלה 6+ הגבות ממשיכה
אוהבתתתתתתתת :))))

נקודת המבט של שגיא –
אחרי כל הבאלגן שקרה וקרה הרבה אלה הייתה בהלם לקחתי אותה לאמבטיה והדלקתי מים חמים שמתי אותה במקלחת עם בגדים ושטפתי לה את הפנים היא הייתה נראת חסרת כוחות היא ביקשה שאני אצא ושהכל בסדר נתתי לה נשיקה. אחרי שעה היא יצאה עטופה במגבת חיכיתי לה בחדר …
יאוורדייי איזה גוף רציתי לעשות לה משהו כן ועכשיו אבל אין מה לעשות יצאתי מהחדר וחיכיתי שהיא תתלבש .. לקח לה בערך שעההה!! ועדיין היא הייתה בפנים הלכתי לחדר ודפקתי והיא לא ענתה ..
אמרתי לה שאני נכנס והיא ישבה שם עדיין במגבת מקופלת רגליים ובוכה .. פעם ראשונה שאני רואה אותה בוכה … הרמתי אותה (כמו בסרטים כזה) והושבתי אותה עלי שאנחנו על המיטה היא חיבקה אותי ובכתה עלי ואני ? אני רק חושב על כמה שבאלי עליה עכשיו היא בכתה משהו כמו 4 דקות ואז קמה והוציאה פיגמה יצאתי ..
נקודת המבט של אלה –
אני בהלם הזכרונות האלה שהאקדח שלה מכוון אלי לראש ומה שנשאר זה רק ללחוץ על ההדק .. זה מפחיד שגיא חיבק אותי אבל הייתי במגבת פאדיחה קמתי והוא יצא לבשתי את הפיגמה הסתרקתי וירדתי למטה שירדתי למטה שיר חיכתה לי … באתי לעלות למעלה אבל אז שיר עצרה אותי :
"חכי , בבקשה"הסתובבתי אליה חזרה
"דברי"
"אני ממש מצטערת יצאתי מפרופורציות יותר מידי ואין תינוק לא היה ולא יהיה . השתחחרתי מהכלא בעירבון אבל זה לא אומר כלום אני ממש ממש שונאת את עצמי את זה ואני כן אוהבת את שגיא אבל הוא לא אוהב אותי וזה בסדר החלטתי להשתנות , להפסיק להיות מה שנקרא זונה אבל אני לא יכולה לעשות את זה לבד אני חלשה לבד אני מבקשת שתעזרי לי כי אני לא מסוגלת לבד אז בבקשה ממך בבקשה תוכלי לעזור לי ?"
"מה שהיה נסלח אבל לא נשכח אבל אני לא בטוחה שאני הבן אדם הנכון לעזור לך .."
"הבנתי , זה לא .. וזה בסדר באמת שכן … טוב אני הולכת תודה שהקשבת לי אלה .. בי שגיא " וחייכה
היא יצאה ושגיא הסתכל עלי..
מההההה???? צעקתי
"כלום" וחייך
נווו תגיד
לאלא הכל בסדר רק שמוזר לראות מישהי שהייתה זונה משתנת והכל בגללך .. והתקדם אלי
"רוצה נשיקה?? " אמרתי לו
"אני לא רוצה אני דורש "
"תן לי סיבה למה לתת לך נשיקה? התגרתי עם חיוך
"אני חתיך ואת אוהבת אותי "
"אתה נראה סביר אבל כן אני אוהבת אותך"
"בסדר? חיה בסרט את זכית בי"
"חחחחח זכיתי? קיבלתי .."
"אהה סבבה ככה?" ועשה פרצוף נעלב ואחרי כמה שניות הוא הרים אותי ולקח אותי לפארק שחמש דקות מהבית שלי וזרק אותי לאגם שם !!!!! הוא לא נורמלי!!!
"שגיאאאאאא מטומטם מה נראלךךךךךך???"הוא נשפך מצחוק ולא הפסיק לצחוק עלי
"טוב תעזור לי לפחות!" הוא הושיט לי יד והפלתי אותו יחד איתי לתוך האגם התחלנו להשפריץ אחד על השני והוא הרים אותי חזרנו לבית שלו רטובים שאמא שלו צוחקת עלינו שאנחנו חולי נפש
מה ששכחנו זה שאני רטובה ואין לי בגדיםםם .!!!!!!
:000000


תגובות (1)

תמשיכייי דחוףףף

25/12/2013 13:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך