טוב אז לא תובל לא הגיע!!! רק שתדעו שהתגובות בפרק הקודם ממש שימחו אותי ודרבנו אותי לכתוב עוד:))
בבקשההה תגיבוו!! 10+ ממשיכה היום!!
אוהבבתתת!!

מה החיים נותנים לנו.. – פרק 2 –

26/11/2013 957 צפיות אין תגובות
טוב אז לא תובל לא הגיע!!! רק שתדעו שהתגובות בפרק הקודם ממש שימחו אותי ודרבנו אותי לכתוב עוד:))
בבקשההה תגיבוו!! 10+ ממשיכה היום!!
אוהבבתתת!!

*אחרי חצי שעה*
יעל – בת 16 אחותי הגדולה והמעצבנת ..
אני: יעל איפה אמא?
יעל:הלכה לבדיקות …
אני: טוב ביוש. ובאתי לצאת אבל יעל עצרה אותי..
יעל:אלה חכי שנייה, אממ אני צריכה לדבר איתך.. אמא פוטרה מהעבודה כי הבוס גילה שהיא עם סרטן..
היא כל היום מבשלת, מנקה, מסדרת ולא נחה לדקהה אני מתחננת בפניך תוותרי על דברים תהיה יותר בבית ותעזרי לה ..
אני:מהההה??? היא פוטרה? פאק ,ברור שאני יעזור לה היא לא קמה לדקה!!!
יעל צחקה ויצאתי מהחדר.
*שיחה בטלפון עם תובל*
אני: תובל מה נסגר? איפה אתה?
תובל:אני לא יכול לבוא ההורים שלי גילו ששתיתי ועישנתי והם לא מרשים לי לצאת מהבית..
אני:מה אתה מטומטם??? איפה השכל שלך?? ממתי אתה שותה ,מעשן? אכזבת.. וניתקתי לו
עשיתי כבר את העבודה לבד אבל אמרתי שעשינו יחד וזה נחשב גם ציון בשבילו..
אחרי חמש שעות של עבודה מסריחה סיימתי.. הלכתי להתקלח ולישון(הייתי עייפה מדי)
*בוקר*
קמתי בבוקר ולבשתי חולצה לבנה ושרוואל(מכנסיים רופפים)בצבע ורוד זוהר זוהר ,התאפרתי קצת באיילנר מסקרה אודם וירדתי למטה שירדתי קלטתי את חבר של יעל ויעל מתנשקיםם אומייגדדד מתי הם הספיקוו??התרגשתי ועשיתי את עצמי משתעלת כדי שישימו לב שאני פה הם התנתקו מהנשיקה ועלו לחדר .. אכלתי ארוחת בוקר : חביתה עם קוטג וסלט ירקות , הכנתי אוכל ,סידרתי מערכת ויצאתי לתחנה ..
שלי הייתה בתחנה ונתנה לי נשיקה בלחי ובדיוק האוטובוס בא..
עליתי וראיתי את שגיא עם רז הזונה שיושבת עליו ומתחרמנת לו על החבילה 0___0
הוא הקים את רז ואמר לי לבוא שלי דחפה אותי אליו בכוח :\
רוצים לדעת מה יהיה עם אלה ושגיא? חכו לפרק הבא :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך