טוב אז כמו שהבטחתי קיימתי אם יהיה 20+ תגובות והפעם לא מאותם אנשים אני אעלה עוד פרק היום :) הפרק כבר מוכן ומחכה רק לכן אוהבתתתת:)

מה החיים נותנים לנו.. – פרק 6 –

08/12/2013 840 צפיות תגובה אחת
טוב אז כמו שהבטחתי קיימתי אם יהיה 20+ תגובות והפעם לא מאותם אנשים אני אעלה עוד פרק היום :) הפרק כבר מוכן ומחכה רק לכן אוהבתתתת:)

נקודת המבט של אלה-
פחדתי כמו שבחיים לא פחדתי אבל המחשבה שמישהו מהם יהרג בגללי לא בא בחשבון!!
נכנסתי הביתה אכלית ארוחת צהריים והלכתי לשלי קצת לערב בנות, שיצאתי משם אמרתי להם שאני אוהבת אותם ואני יתגעגע.. אלה :"מפגרת מי ישמע מחר את רואה אותנו" גיחכתי ויצאתי
הגעתי הביתה התקלחתי התלבשתי והגיעה השעה חמישה לשתים עשרה בלילה יצאתי ותוך 2 דקות הייתי שם שהגעתי ראיתי אותו קשור שם לעץ ושמתעללים בו מישהו אמר לו " תקווה שחברה שלך מגיעה יש לה בדיוק עוד דקה" פחדתי והתפללתי לא למות.. לא יכול להיות שהוא מסובך בזה ! הוא לא נראה כזה, הוא לא כזה! התקדמתי ושהגעתי לשם ראיתי שחור ולא היה לי אוויר לנשום אמרתי לו שאני אוהבת אותו המילים האחרונות שיכלתי להגיד באוויר האחרון ועיני נעצמו וראיתי לבן..

נקודת המבט של שגיא –
שניידר הבן זונה הזה תפס אותי וקשר אותי לעץ המזדיין הזה טפי עליוו מניאק מסריח (שניידר)
הסתכלתי לצד וראיתי אותה מה היא באה מההה??? אני ארצח אותה בעצמי אחר"כ עשיתי לה עם הראש לא אבל היא רק התקדמה אלי מפוחדת ביותר שניידר המזדיין הזה תפס אותה בפה וחנק אותה היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי !!! היא אוהבת אותי!אבל אז העניים שלה נעצמו! צעקתי את השם שלה והיא לא ענתה לי שניידר כיוון אלי אקדח ואמר לי "חחחח אל תדאג תראה אותה בעולם הבא .. מילים אחרונות?"
ובדיוק נשמעה ירייה אבל לא הרגשתי מת שניידר נפל וראיתי את יקיר ותובל הם רצו ושחררו אותי והזמינו לאלה אמבולנס ניסיתי להנשים אותה אבל זה לא עזר כוסעמקקקקקק היא לא מתה לי עכשיו! לא בגללי!!
האמבולנס הגיע ולקח אותה היינו בחדר המתנה 3 שעות עד שהרופא אמר שהיא בסדר פיווו
הרופא:"אנשים אני מצטער אבל היא ביקשה להכניס רק מישהו בשם שגיא"

נקודת המבט של אלה-
התעוררתי בבית החולים ונזכרתי ישר במה שקרה .. ביקשתי רק ממנו להיכנס רציתי לברר מה קרה
הוא נכנס ו…:)


תגובות (1)

תמשיכייייייייי זה מהמםםםםםםםםםםםםםם

08/12/2013 07:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך