מה היה קורה אם…..2

13/05/2019 678 צפיות אין תגובות

*החזרה להוגרוס*
כולם דאגו לי נורא. לא שזה ממש שינה אחרי הכול. הארי הסתכל אליי שהלכתי לתא עם חברות שלי. "הארי מסתכל אלייך"אמרה אמה. "את בסדר, תראי איך את נראת" אמרה סברינה. "איך אני נראת"שאלתי בתמימות. "חוורת, חלשה, את יודעת"אמרה אמה. "או זה היה חופש קשה "אמרתי. "תספרי"אמרה סברינה. "אמממ לא זה סיפור ארוך"אמרתי. "יש לנו זמן"אמרה אמה. אז סיפרתי על זה שהוולדמורט חטף אותי. זה שהוא התעלל בי נפשית ופיזית. לא תארתי להן מה עברתי. את העינויים הקשים או את האונס שלהם בי כאלו אני בובת מין שלא תעשה כלום. הן שתקו ואז סיפרתי להן על הארי. על איך שהוא הציל אותי. על הנשיקה הראשונה שלנו."וואוו"אמרה אמה. "כן אז אפשר לא לדבר על זה עדיין קשה לי" אמרתי. "כן ברור"אמרה סברינה. "נו ווזלי רואים שהתרדרדת במראה שלך"צחקה אנדי. "היא עדיין נראת יותר יפה ממך"אמרה אמה. "כן בטח אפילו הילד הכי מכוער לא יצא איתך "צחקה אנדי. "היי ג'ין"אמר הארי. "היי"אמרתי. "מי את "שאל הארי והצביע על אנדי. "היא אף אחד הארי. סתם מישהי"אמרתי. "אני סתם מישהי חח אני מלכת השכבה אנדי"אמרה אנדי. "אוקי"אמר הארי בחשדנות. "בואי נשאל אותו. הארי מי יותר יפה אני או ג'יני"אמרה אנדי. "ג'יני"אמר הארי בקלילות והתיישב לידי. חייכתי. "איך"שאלה אנדי בהלם ודי בשוק. "ג'יני היא הנערה הכי יפה שראיתי בעולם." אמר הארי ונישק אותי על השפתיים. נשיקה קצרה ורכה. "אוו"מלמלתי. "הלכתי מפה" רטנה אנדי. "זה היה גדול הארי ממה שעמדת אותה במקום"צחקה אמה. נשעתי אליו. הוא חיבק אותי. נרדמתי אליו. "ג'יני הגיענו"אמר הארי וליטף אותי. "אממ אוקי"מלמלתי בעייפות. הלכנו למרכבות. הארי עלה ראשון והושיט לי יד כדאי לעזור לי לעלות. בדרך כלל הייתי מתעלמת ועולה לבד אבל הפעם לקחתי אותה. הייתי צריכה כדאי לעלות. הארי עזר גם להרמיוני לעלות בעוד רון צוחק עם לבנדר. הרמיוני נאנחה. הארי הניח את ידו מעל ליד שלי. "אממ"אמר רון. "מה"שאל הארי. "תזיז את היד שלך"אמר רון. תפסתי ביד שלו לפני שהזיז אותה. רון נאנח. הארי הביט בי ולא אמרתי דבר רק נעצתי מבט בנעליים שלי. נכנסתי לאולם הגדול. אורות עשו לי כאב ראש נוראי. התיישבתי ליד הארי. "ג'יני את בסדר"שאל רון שלא היה רגיל שאני לא מדברת הרבה. "כן למה שלא אהיה"מלמלתי לעצמי יותר מאשר להם. "שלום לכולם וברוכים השבים להוגרוס אחרי חג המולד הזה שהיה קשה לחלקנו אני רוצה לומר שאני אעשה כול מה שאני צריך כדאי להגן על כולכם ואם לא הצלחתי עד עכשיו אני מצטער כול כך מצטער על כך בתאבון לכולם "אמר דמבלדור האוכל הופיעו. אכלתי קצת כדאי לא להעמיס על עצמי. הסתכלתי על המדרגות כדאי להגיע למיטה והארי הסתכל אליי. שנינו לא אמרנו כולם. עלנו בשקט למיטות. "לילה טוב"אמר הארי. "לילה טוב"אמרתי.הארי משך אותי אליו. "אני דואג לך ג'יני את בטוחה שאת בסדר" שאל הארי. "הארי אני בסדר באמת הכול פשוט בסדר"אמרתי. "זה את תבחני לקבוצת הקוודיץ"שאל הארי. "לא אני לא"אמרתי. "למה"שאל הארי. "אני לא יודעת הארי אני אחשוב על זה בסדר"אמרתי. "טוב ג'ין"אמר הארי ונישק אותי בלחי. עליתי למיטה. החלפתי בגדים ונרדמתי בקלילות ודי מהר בצורה מפתיעה. הייתי שוב שם בחלום. במרתף האפל והקר. (אולי זה יהיה גס מזהירה מראש. הערת כותבת). הרגשתי את ידו הקרה של וולדמורט עוברת על גופי. על הגב השלי והוא פתח את רגליי והשחיל את ידו לתוך התחתון שלי וגרם לי לזוז באי נוחות על הרצפה הקרה. "את אדוקה. הכול בסדר תשחררי"אמר וולדמורט והרעיד אותי. הרגשתי מציצה בצוואר. "את תהי בובת המין שלי לנצח"אמר וולדמורט והתעוררתי שכולי מזיעה ורועדת. "ג'יני מה קרה"שאלה סברינה. "מממ כן" מלמלתי ברעד. רציתי את הארי לידי שיחבק אותי ויגיד לי שהכול בסדר ושהוא לא יפגע בי שוב. "היי על מה חלמת"שאלה אמה. אמה הסתכלה אליי והתקרבה לחבק אותי. "מה הרעש"שאלה אנדי בכעס. "תחזרי לישון אנדי"אמרה אמה . התנשמתי בכבדות. "את פה את לא שם"אמרה סברינה. "תחזרו לישון אני אהיה בסדר"אמרתי. "את בטוחה "שאלה אמה. "כן"אמרתי. ניסיתי לחזור לישון ללא הצלחה. "בוקר טוב"אמר הארע והבהיל אותי. "וואוו הארי הבהלת אותי בוקר טוב"אמרתי במעט ישנוניות. "לא ישנת טוב"שאל הארי. "לא"אמרתי. "רוצה לספר לי על מה חלמת" שאל הארי. סיפרתי לו על החלום. "אני אהרוג אותו בשבילך"אמר הארי וחיבק אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך