מה היה קורה אם…..3

19/05/2019 737 צפיות תגובה אחת

הופתעתי מהיציאה של הארי על כך שהוא יהרוג את וולדמורט בשבילי. לא חשבתי שהארי כול כך מגוננן ואוהב אותי.
*עבר חודשיים*
הארי ואני בזוגיות כבר כמעט שלושה חודשים. ידעתי שזה כבר לא משנה אם אני שוכבת עם מישהו או לא. אני כבר לא בתולה. נכון שזה לא מבחירה אבל מה זה משנה עכשיו. מה שנעשה נעשה לא. הדבר היחיד שחשבתי עליו זה שאם אני יעשה את זה עם הארי זה לא יגרום לי להתחרט או יותר גרוע להכינס להריון. אני שנאתי את עצמי כול רגע מאז החטיפה.המסדר חשב שאני התגבר על זה אבל את האמת אני לא בטוחה שמיהו יכול להתגבר על חוויה כזאת.
"ג'יני את שוב חולמת בהקיץ"אמר רון. "לא ידעתי רון"אמרתי בציניות. "את בסדר"שאלה הרמיוני. "נמאס לי ששואלים אותי כול הזמן אם אני בסדר. לא אני לא בסדר. חטפו אותי התעללו בי. אני לא בטוחה שאני אהיה אי פעם בסדר"חשבתי לעצמי. "כן למה שאני לא אהיה" אמרתי. "לא יודע"אמר רון. "איפה הארי"שאלה הרמיוני. "לא יודעת יש לו עונש אצל סנייפ" אמרתי. באותו ערב נרדמתי בקלילות.
*בחלום*
"את כול כך חלשה"צחקה בלטריקס. היא התקרבה אליי עם סכין ביחד ובחיוך מרושע. "בלה היא שלי עכשיו. זה הזמן לספק את עצמי"אמר וולדמורט. רעדתי. דמעות ירדו מעניי. הוא רכן מעליי אחרי שבלטריקס יצאה מהמרתף.(כקטע מעט גס לדעתי. הערת כותבת). הוא הפשיט אותי בגיחוך מרושע. דחף אצבע אחת לתוכי. בלעתי רוק בכאב. "אוו את יפיפה יותר מתמיד שאת עירומה" צחק וולדמורט. הוא מצץ את הצוואר שלי. הוא הלביש אותי. נישק את הבטן שלי והלך.
*סוף החלום*
למה הוא נישק את הבטן שלי. מה הוא נעשה לעשות. המחשבות רצו בראש שלי. הרגשתי בחילה. התעלמתי וחזרתי לישון.
בבוקר התעוררתי והקאתי. "את בסדר"שאלה אמה. "לא"אמרתי. "תלכי למרפאה"אמרה סברינה. "כן"אמרתי. הלכתי למרפאה. "איך את מרגישה"שאלה מאדם פומברי. "לא משהו יש לי בחילות"אמרתי. "זה יעזור עם הבחילות" אמרה מאדם פומברי. "תודה"אמרתי. "את בטוחה שזה הכול"שאלה מאדם פומברי. "כן"אמרתי. והלכתי להמשך יום לימודים רגילים. "את בסדר"שאל הארי. "סתם בחילות" אמרתי. "אוקי"אמר הארי. "תפגוש אותי אחר כך בחדר הנחיצות" אמרתי. "בסדר"אמר הארי ונישק אותי בלחי. גנבתי בדיקת הריון מהמרפאה.הלכתי לשירותים כדאי לבדוק. הסתכלתי בהלם על הבדיקה. הלכתי להארי שחיכה לי. התיישבתי על הספה ליד הארי. הארי התחיל לנשק אותי בלהט."הארי"אמרתי. "שש"מלמל הארי. "הארי רגע"אמרתי "מה קרה"שאל הארי. "אתמול חלמתי שוב על העינויים. הרגשתי אתה כבר יודע בחילות "אמרתי. "נו "שאל הארי. "אתה זוכר ששכבנו לפני בערך שבועיים"אמרתי. "איך אפשר לשכוח"צחק הארי. "הארי"אמרתי. והנחתי יד על שלו. "כן"אמר הארי. "אני ב"מלמלתי. "מה"שאל הארי. "אני בהריון"אמרתי. הארי הביט בי. "את מה"שאל הארי. "בהריון"אמרתי שוב. "אני לא יכול עכשיו"מלמל הארי. קם והלך והשאיר אותי לבד. הסתכלתי עליו הולך. אני יודעת שהוא רק צריך להקל את זה אבל עדיין זה בהחלט פגע בי.
למחרת הארי התעלם ממני. "אתה וגיני רבתם" שאל רון. הארי לא ענה רק השפיל מבט. "ג'יני מה יש רבתם" שאלה הרמיוני. הסתכלתי במבט קצר להארי ולא עניתי.


תגובות (1)

תמשכי

19/05/2019 21:06
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך