מה היה קורה אם…..8

03/06/2019 719 צפיות תגובה אחת

*בשלוש*
לבשתי שמלה כחולה ונעלים שטוחות. אספתי את השיער שלי לצמה והלכתי להארי שחיכה לי בלובי המלון. "אז לאן הולכים"שאלתי. "את יודעת מה זה סרט"שאל הארי. "סרט"שאלתי. "זה מה שאנחנו הולכים לראות"אמר הארי. "אוקי"אמרתי בסקרנות. הארי לקח אותי לקולנוע. הוא בחר קומדיה רומנטית. "בנות בדרך כלל אוהבות סרטים כאלה אנחנו נדע מה את אוהבת שנוכל לצפות"אמר הארי. "למה אנחנו לא הולכים לזומבים ומפלצות" שאלתי. "לא חשבתי שזה הסגנון שלך זה מה שאת רוצה לראות"שאל הארי. "כן"אמרתי. "בתלד מימד"שאל הארי. "מה"שאלתי. "את תראי"צחק הארי. "שני כרטיסים לזומבים ומפלצות"אמר הארי. "אתה בטוח זה לא נראה מתאים בשבילה"אמר המוכר. "היא בחרה"אמר הארי. המוכר נתן להארי את הכרטיסים ושני משקפי תלת מימד. נכנסנו לאולם. "אז בת"קרא משהו מהשורה הראשונה. "זה סרט של בנים ג'יני"הסבר הארי משכתי בכתפיים והתיישבנו לראות. "אני חושבת שאני יכולה לראות את זה"אמרתי. "לא אמרתי שאת לא יכולה"אמר הארי. הסרט התחיל. הידיים שלנו נגעו אחד בשני במבוכה קלילה. יצאנו מהסרט. "זה היה מדהים הארי"אמרתי בתלהבות. "באמת לא חשבתי שאני אוהבת כאלה"אמר הארי. "אל תהיה מגוחך. זה אדיר איך הזומבים נצחו את המפלצת הזאת אבל אז האחות של המפלצת רצחה את מנהיג הזומבים זה אדיר"אמרתי. "זה היה בהחלט אדיר"צחק הארי. "אתם זוג"שאל מאוחרי קול. "דייט ראשון"מהר לומר הארי. "ודייט ראשון זה הסרט שאתה לוקח אותה"שאל הקול. "אני בחרתי"אמרתי. "אני וויליאם"אמר הקול. "נעים מאוד הארי"אמר הארי. "ג'יני"אמרתי. "אלו ג'ון ווילי"אמר וויליאם. "אז מה מביא בחורה לתעניין בזומבים ומפלצות"שאל הנער שהוצג כג'ון. "עינויים" אמרתי. "ג'יני"אמר הארי. "בצחוק. גדלתי עם בנים"אמרתי וננתי להארי מבט. "אתם בטוחים שאתם רק בדייט ראשון"שאל וילי. "זה מסובך" אמר הארי. "יש לנו זמן רוצים לבוא איתנו למסעדה"שאל וויליאם. "את רוצה"שאל הארי. "אין לי בעיה"אמרתי. הלכנו אחריהם לאכול פלאפל. "אז תספרו"אמר ג'ון. "טוב החבר הכי טוב שלי הוא אח שלה. התחלנו לצאת ואז קרו כמה דברים מסובכים"אמר הארי. "והוא נפרד ממני אבל באתי לפה לפני שלושה חודשים. יצאתי לדייטים נוראיים כדאי להתגבר אליו"אמרתי. "גם אני ואז הבנתי שאני רוצה אותה אז עליתי על הטיסה הראשונה לפה וזה בערך מה שקרה"אמר הארי. "אז אנחנו לוקחים את זה לאט"אמרתי. "וואוו זה בהחלט מסובך "אמר וילי. "כן אבל זה לא משנה"אמר הארי. "הדבר היחיד שיש לי להגיד לכם זה שאם זה היה קורה לי לא הייתי מחכה שלושה חודשים"אמר ג'ון. "לא חיכנו"אמרתי. "אני לא מכיר אותכם הרבה אבל אתם טיפשים שנתתם לזוגיות שלכם להתפרק לא משנה מהסיבה"אמר ג'ון. "הסיבה יותר מורכבת ממה שאפשר להגיד"אמר הארי. "אני אומר שאל תחזרו לבריטניה תתחילו חיים חדשים פה"אמר וילי. "אני לא יכולה שאני צריכה ללמוד"אמרתי. "יש לי עבודה אני לא יכול גם אבל בנתיים נהנה ממה שנוכל"אמר הארי. "טוב אני חוזרת למלון. רון אמור להגיע אסור שהוא אראה אותך"אמרתי. חייכתי והלכתי משם. "אחות קטנה"אמר רון. "היי רון" אמרתי. "למה לעזאל את לא חוזרת עוד חודש מתחיל הלימודים בהוגורס"אמר רון. "אימא שלחה אותך לנזוף בי"שאלתי. "כן"אמר רון. "רון באותו יום לפני שלושה חודשים איבדתי את הארי שהוא בחר להיות לבד וזה בסדר אחרי כול מה שהוא עבר פשוט שראיתי את התינוק מת אני לא מוכנה עדיין לחזור רון"אמרתי. "גינברה לא תצליחי לאשר פה לנצח"אמר רון. "בבקשה רון אתם מזכירים לי מה איבדתי"אמרתי. "בסדר"נאנח רון "שאני אהיה מוכנה אני אחזור"אמרתי. "פשוט גי'ן אני צריך אותך"אמר רון. "ומה אם מה שאני צריכה"שאלתי. "את צודקת להתראות בנתיים גנברה" אמר רון שנישק אותי בלחי לפני שהתעתק.
*החזרה להוגרוס*
היה קטעים מביכים בני לבין הארי אומנם חזרנו להיות ביחד אבל לא לגמרי סלחנו אחד לשני על הכול. שגילנו שהנישואים שלנו לא רשמיים זה נתן לנו יכולת להיות הכול בזמן שלנו. ישבנו בתא ברכבת. הרמיוני ורון דיברו בלהט על הדברים שהם עשו או לא עשו בשלושה חודשיים האלה. הארי בהה בי שקט ואני נזכרת באותו דייט נחמד שהיה ביננו בניו יורק. "מתי תחזרו להיות ביחד"שאל רון. "מה"שאל הארי בהפתעה. "אתם יודעים זוג"אמר רון. "חזרנו"מלמל הארי. "אם חזרתם על למה אתם מובכים כול כך"שאלה הרמיוני. "כי קרו כול כך הרבה בינינו וזה קשה"אמר הארי."אתם יודעים חשבתי על זה גיני את לא התפרקת את ראית את הילד שלך מת ואת לא בכית"אמרה הרמיוני. "אני לא צריכה להתפרק"אמרתי. "בטוח"שאל רון."כן"אמרתי. והשפלתי מבט.

*פרק הבא אהיה אחרי הוגרוס כבר החיים שלהם. גיני והארי במצב קריטי שוב ואם הרמינו ורון יחזקו מעמד ואיך דראקו ולבנד נכנסיפ תמשכו לקרוא*


תגובות (1)

תמשיכי

03/06/2019 19:34
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך