imagine the books!!
תהנו! ותגיבו!

מה הרגשתי שם-פרק 8 (מצטערת שזה כזה קצר…)

imagine the books!! 24/07/2013 701 צפיות תגובה אחת
תהנו! ותגיבו!

(הנרי)
"ואם אני לא רוצה?! מה תעשה לי?" שאלתי אותו. וגיליתי שה#$%& התעלפה. "יופי יהיה הרבה יותר קל להפשיט אותך ככה" אמרתי בקול וניסיתי להוריד את חולצתה.
"עזוב אותה!" הוא צרח עליי ונתן לי אגרוף.
"מה זה היה?" שאלתי אותו.
"זה היה אגרוף, ואם לא תעזוב אותה אתה תקבל כל כך יותר גרוע מזה.." הוא אמר. צחקתי
"אני יקבל גרוע יותר?! אני חושב שאתה טועה.. כל-כך טועה…." אמרתי ונתתי לו אגרוף, הוא נפל על הרצפה… גרוע יותר, אני בספק.. הוא קם, מוכן לעוד כמה מכות מצידי, ונתן לי עוד אגרוף וככה התאבקנו עד שהוא, ניצח.
"ואל תיגע בה יותר!" צרח ובעט בי.
(הנער)
לקחתי את הילדה אל האחות.
"היי, היא התעלפה" אמרתי לה במהירות.
"ממה?" היא שאלה.
"לא יודע" עניתי בהבנה שהיא מנסה למצוא רכילות. אלוהים, זה כל-כך מטומטם! "מה היא צריכה?" שאלתי.
"מנוחה, אתה יכול לחזור אחר כך.."
"תודה" עניתי לה וחזרתי לכיתתי. "איפה היית? היית צריך להיות כאן מלפני חצי שעה וגאיה, לפני שעה!" היא אמרה ופערה את עינייה. "הייתה ילדה שהתעלפה כשהיא הייתה בחוץ יכול להיות שזו היא" אמרתי לה. "ממה היא תתעלף?" היא שאלה אותי.
"לא יודע" עניתי שוב, מורות מעצבנות כל-כך!
"שב" היא אמרה לי.
זה היה שינה ללא חלום. התעוררתי וגיליתי שאני אצל האחות. איזה חיים נהדרים.
"מה השעה?" זה היה הדבר הראשון ששאלתי.
"עכשיו?, 14:26, למה?" שאלה בחיוך מסתקרן.
"כלום, ביי"
"ביי" היא עזבה אותי למנוחה. אוף. נאנחתי ונכנסתי לכיתת היסטוריה שלי.
"איפה היית?" שאל המורה להיסטוריה. "מצטערת שאיחרתי פשוט התעלפתי"
"אוקיי, שבי" הוא אמר ואני התיישבתי ליד ג'ים, לא מכירה ולא ניסיתי, הוא היה מהבחורים האלה ששוכבים עם מישהי ולאחר מכן זורקים אותה. אין לי רצון להיות חברה של בנים כאלה.
'מה קרה לך?' שאל אותי יונתן.
'התעלפתי'
'רצים עלייך שמועות'
'אז?'
'אומרים שהנרי התכוון לאנוס אותך והתעלפת ואז, את יודעת…'
'איכס'
'מה קרה באמת?'
'הנרי ניסה לאנוס אותי, שמעתי קול והתעלפתי, והקול אמר עזוב אותה אז אני חושבת שמי שלא אמר את זה הביא אותי לאחות'
'אז הוא ניסה לאנוס אותך?' הוא שאל.
'יאפ והוא גם הרביץ לי, חמש מכות, אם לא יותר…'
'באמת?'
"גברת ברינס, בבקשה להתמקד בכיתה ולא בפלאפון, בעצם תביאי לי אותו" הוא אמר ולקח את הפלאפון, לצערי הוא גם קרא עם עיניים פעורות. "והוא הצליח?" הוא שאל.
"אין לי מושג, אני מקווה שלא" עניתי.
"רק רגע אני הולך למנהלת יש לכם שיעור חופשי" לא, לא, לא! אתה לא אמרת את זה עכשיו! פאק!כמו שציפיתי, כל הילדים החליטו לקום ולהתאסף סביבי. הזכרתי לכם שהיום שלי היה מצוין?
"מה הוא עשה לך? הוא אנס אותך? הוא הרביץ לך? הוא נישק אותך ואמר שהוא לא מסכים שתעזבי? הוא אנס אותך והרביץ לך ולאחר מכן את אמרת לו שהוא מטריף אותך ונהייתם חברים?" למשמע המשפט האחרון ברחתי משם. הם הלכו אחרי. יום נפלא…
"תעזבו אותי" אמרתי להם בלחש, מנסה לא להתפוצץ מכעס.
"ביי בי!" אמרה להם אניליה.
"תודה לאל!" אמרתי וכשלתי לזרועותייה.
"היי, מה קורה?" היא שאלה בדאג.


תגובות (1)

אומיגאד איזה סיפור מושלם !! תמשיכי !! (:

26/07/2013 17:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך