תקשיבו זה סיפור בהמשכים אמור להיות עוד איזה 4/3 חלקים אז תעקבו מההתחלה עד הסוף . מקווה שתאהבו ואם אתם רוצים אפשר להוסיף תגובות

מה זה אהבה -המשך- #1

29/10/2014 843 צפיות תגובה אחת
תקשיבו זה סיפור בהמשכים אמור להיות עוד איזה 4/3 חלקים אז תעקבו מההתחלה עד הסוף . מקווה שתאהבו ואם אתם רוצים אפשר להוסיף תגובות

אז כמו שהתחלתי לספר , רועי היה מושלם בטירוף וכל בוקר שהוא עובר יש לי מין עצירה בלב . אני וליאור קמנו מהספסל והלכנו לדבר אמרתי לה כמה שהוא מושלם ומושך והיא הסכימה היא תמיד מסכימה איתי .
ואז באנו לחזור לספסלים בכניסה למבנה והוא ישב שם , רועי ישב שם . הוא ועוד שלושה חבריו הטובים . הסתכלתי לכיוונו והוא אלי ואז כמו תמיד המבט שלי הסתובב והמשכתי ללכת עם ליאור לכיוון השירותים .
׳ראית תחוצפנים?! תפסו לנו את המקום ׳ אמרתי לה
׳כן מה נראלהם ? זה המקום שלנו !! ׳ היא ענתה לי
היינו בשירותים כמו תמיד מול המראה בדקנו שהשיער והכל נראה טוב ואז יצאנו משם והתיישבנו בחלק האחורי של המבנה (גם שם יש ספסלים ) .
לאט לאט הצטרפו בנות , ואז דנית אחת החברות הטובות שלי שאלה ׳מישהי מכן רוצה לבוא לבית הריק של עפרי היום? ׳ עכשיו חשבתי שנייה על עפרי ואיפה היא גרה , ונזכרתי , עפריי גרה בישוב של רועי . ישר קישרתי הכל שאם יש בית ריק אצל עפרי גם רועי יהיה שם .
ואז קפצתי ואמרתי ׳דנית אני אבוא איתךך ׳ .
׳יופי מעולה אז בערב ניקח רב -קו לעיר ומשם לבית של עפרי ׳ היא אמרה לי ׳יש עוד מישהי שרוצה לבוא ? ׳ היא שאלה שוב . לכל אחת היו תוכניות אז יצא שאני ודנית נילך לבד .
המשכנו לשבת על הספסלים ולדבר עד שנשמע צלצול .
—————-
כל היום עבר די מהר , הגעתי הבייתה התחלתי להתארגן על בגדים , אמרתי לעצמי שאני ידפוק הופעה אבל בלי להראות מתאמצת כזאת . אירגנתי מין חולצה שחורה צמודה בטן שהבליטה לי מאוד את החזה הגדול , ומכנס קצר גבוהה שהסתיר את רוב הבטן (אני לא הכי רזה שיש אז מכנסים גבוהים מרזים אותי ) . אירגנתי תיק ביקשתי מאימא כסף ויצאנו …


תגובות (1)

תמשיכי

29/10/2014 23:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך