שבת שלום❤️

מה זה לאהוב ? פרק 12.

06/06/2014 1607 צפיות תגובה אחת
שבת שלום❤️

נקודת מבט בר:
בוקר. יום חמישי, היום האהוב עליי. אני אוהבת את סופי השבוע, אוף כמה חיכיתי לו!
אני חושבת שכל מה שקרה בחצי שנה האחרונה חיזק אותי ואני חזקה כרגע יותר מבדרך כלל, מה שלא הורג- מחשל.
קמתי לארון, לקחתי מכנס קצר צבעוני, חולצת בית-ספר לבנה ואת הסנדלים החדשות שלי. קיצית מתמיד. הבטתי בפיגמה של זוהר שהייתה פה דרך קבע מאז שהפכנו לזוג, הוא היה ישן אצלי ונמאס היה לו לקחת בגדים מאביהו.
-״אני צריך להביא לפה בדגים. שיהיו.״ אמר והקפיץ אותי ממקומי. ״למה אתה צריך יש פה את אביהו״ אמרתי מניחה יד על חזי כסימן לכך שהבהלתי מאמירה הפתאומית שלו. הוא גיחך. ״ נמאס לי אני מרגיש כאילו הוא זארה. מה שחסר לי זה רק לשלם לו.״ צחק. צחק גם אני, הצחוק שלו ממכר, אצחק אם הוא יצחק גם אם זה הדבר הכי מטופש שאפשר להעלות על הדעת. ״אתה טיפש״ צחקתי ונשקתי לו בשפתיים.-
הרחתי את הקפוצון שבאופן מפתיע עדיין החזיק בריח הבושם הקבוע של זוהר, סילבר, אחד הבשמים האהובים עליי. אני צריכה להחזיר לו אותו, אני מתחילה להתגבר עליו. ויש לי תחושה שעם עמרי זה יהיה עוד יותר קל. כבר השבוע אעשה את זה, זאת אומרת שבוע הבא, השבוע נגמר. חשבתי לעצמי צוחקת מהטיפשות של עצמי. ירדתי במדרגות, מעיין ואביהו ישבו לאכול ארוחת בוקר. ״איל היה אתמול?״ שאלתי והוצאתי תוך כדי קערה כדי להכין את הקרונפלקס הקבוע שלי כמו בכל בוקר. ״את לא מנחשת את מי ראינו!״ אמרה מעיין בהתלהבות מזויפת. ״את מי?״ הסתקרנתי, ״ליה. באה ואמרה לאח שלך שהיא מתגעגעת ושהוא חסר לה.״ אמרה מעיין ואביהו נראה חסר אונים. ״אמרתי לה שיש לי חברה חדשה, שאני כבר המשכתי האלה וטוב לי.״ אמר אביהו וזיהיתי שזה היה כדי לרצות את מעיין. ״ואז היא נתנה לו נשיקה קטנה בשפתיים והלכה. ליד חברה שלו! כמה את מטומטמת?!״ צערה מעיין כאילו ליה נכחה לידה. ״אמרתי לך שזה כלום בשבילי, את היחידה שבלב שלי!״ התעצבן אביהו. ״אז סלח לי פעם הבאה שהאקסית של חבר שלי תנשק אותו אני אגיב כאילו כלום לא קרה!״ אמרה מעיין בעצבים וקמה מהשולחן. מסתובבת סביב עצמה.
״פגשתי מישהו אתמול.״ אמרתי רומסת את השתיקה המביכה שנוצרה בקרב שלושתינו. עיניהם היו מופנות אליי ״מי זה?״ שאל אביהו במהירות. אינסטינקט של אח גדול ״עמרי, נפגשנו בים. הוא משרת בגולשי, בן 19.״ סיפרתי את כל הפרטים הידועים לי עליו. ״בן 19?!״ צעק אביהו ״הוא יותר גדול ממני!״ המשיך לצעוק. ״דבר ראשון תנמיך את הטונים שלך!״ צעקתי גם אני ״דבר שני מה נעשה שיש אנשים שנולדו לפנייך? דרכו של עולם או משהו.״ אמרתי צינית כי ידעתי שזה מה שיעצבן את אביהו כרגע, מהטלת בו כי לפני רגע צעק עליי ואני בטוחה שכל הביניין שמע. ״לכי לבצפר. את מביאה לי עצבים.״ אמר אביהו אפילו מעיין הייתה מופתעת מהדרך שבה אמר את זה. ״אתה בטוח?״ אמרתי ״אין בעיה בכלל אביהו, אל תתנצל אחר כך.״ אמרתי ויצאתי מהבית, טורקת את הדלת ואפילו לא מחכה למעיין שתצטרף אליי.
*
סוף סוף נגמר היום המתיש הזה, מעיין לא הגיעה לכיתה, היא ממעיטה להגיע לאחרונה, היא מעדיפה להיות עם אביהו ולפני שייתגיס. אביהו לא שלח שום הודעה, לא התקשר ולא שמעתי ממנו כל היום. באמת שציפיתי.
בערב, הוזמנתי למסיבה של מור, ידיד טוב שלי, הוא חוגג 17 וחזר ואמר שחשוב לו שאני אהיה שם! אני ומור זה סיפור אהבה. הוא מבין אותי ואני מבינה אותו, מרגישה כאילו היא הנפש התאומה שלי, רק הומו. כן הוא הומי. כולם בשכבה מקבלים אותו ככה, כמעט כולם. לכל כלל יש יוצא מין הכלל, אפילו הבנים לא התרחקו ממנו למי אכפת מה ההעדפה המינית שלך?.
יוצאת מבית הספר מחזיקה באייפון שלי שרטט, הודעה. ׳עמרי אלימלך׳ נרשם שמו כי שלח הודעה בווצאפ. ״ילדונת״ שלח. ״כן גברברון?״ שלחתי חזרה וחייכתי. היה לי 87 אחוזי סוללה, את מירב היום העברתי בהירהורים. ״מה את עושה היום?״ שלח, הסמקתי לעצמי. ״מסיבה של ידיד, מה איתך? לא מתפקידך לשרת את המדינה?״ שלחתי צינית, רוצה לדעת למה הוא לא בבסיס. ״חחחחח רגילה.״ שלח. ״אז אם היום את עסוקה, אפשר לקבוע איתך למחר?״ שלח מיד אחר כך.הסמקתי עוד יותר. ״תמיד אפשר״ שלחתי. ״אז אני בא לאסוף אותך בתשע. סגור ?״ ״זה דייט?״ שלחתי, צינית כהרגלי. ״אם את מעדיפה לקרוא לזה ככה….״ שלח מיד אחר כך, הוא לא מחכה שעות כדי לשלוח הודעה, הוא עונה ישירות, בלי משחקים. ״זה דייט.״ שלח עוד הודעה ואני צחקתי.
*
בהגיעה של השעה תשע, יצאתי עם מעיין למסיבה של מור. לבשתי חצאית פעמון וחולצת בטן, נעלי עקב גבוהות ואיפור שכלל איילינר ואודם, בורדו. מעיין לבשה שמלה קצת יותר ארוכה ממיני, נעלי פלטפורמה ומסקרה בלבד. היא יפה טבעי. ״תדברי עם אביהו. הוא תרגיש לא נוח עם עצמו.״ אמרה כשנכנסנו למונית. ״ציפיתי שישלח הודעה מעיין״ אמרתי סוגרת את הדלת. ״לפחות זה.״ ביימתי את דברי והנהג החל בנסיעתו. ״אני אדבר אילו מבטיחה. מה מי זה חדש?״ שאלה מעבירה נושא. ״מחר אנחנו יוצאים,״ סיפרתי בהתרגשות. ״אני חושבת שאני מתחילה להתגבר על זוהר.״ אמרתי מודה בזה לראשונה. ״שמחה בשבילך אהובה שלי! סוף סוף!״
הגענו לבית של מור, הוודקה הייתה מונחת על השולחן, המוזיקה הייתה רועשת.
זה הולך להיות ערב מטורף! קבעתי לעצמי והתחלתי לרקוד.


תגובות (1)

"דבר שני מה נעשה שיש אנשים שנולדו לפניך? דרכו של העולם" אני על הרצפה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

11/07/2014 02:00
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך