מה עם אהבה פרק 16

31/07/2013 987 צפיות 4 תגובות

"חיימשלי מה קרה" שמעתי את ליאור פתאום, הקאתי את הנשמה שלי דקה לפני אני לא יכולה עם הלחץ הזה, "לא קרה כלום מאמי שניה אני מצחצחת שיניים" אמרתי לו, צחצחתי שינים שטפתי פנים קצת והוא ישב לי על המיטה, "שוב ענבר התחילה איתך?"אמרתי לו בצחוק, "מתן התחיל איתך?" הוא החזיר לי, "מה יש לך מתן כבר הציע לי נישואים" אמרתי לו, "מה את אומרת?" הוא אמר לי, "כן הוא שאל אם אתה רוצה להיות השושבין" אמרתי והוא נישק אותי, "בחתונה שלך אני מוכן להיות רק החתן" הוא אמר לי ודפקתי את הצחוק של החיים,"חיימשלי שרק תצחקי" הוא אמר לי והתחלנו להתנשק כשהוא מעליי התנשקנו איזה חמש דקות ואז הוא התחיל לנשק אותי בצוואר הייתה לי צמרמורת אבל לא צמרמורת טובה, "ליאור" אמרתי, "מה קרה?" הוא שאל אותי, "לא" אמרתי בלחש, "בסדר מאמי אל תדאגי זה בסדר" הוא אמר וראיתי שהוא מבואס, "אני מצטערת ליאורי זה לא מגיע לך" אמרתי, "מה לא מגיע לי" הוא אמר ושמעתי את הבנות מתקרבות לחדר, לקחתי את המפתחות והבאתי אותם לשני, "בוא" אמרתי, "מה לא מגיע לי" הוא אמר ונשכבנו בדשא העדפתי להסתכל על השמיים ולא עליו, "ליאור מגיע לך מישהי שהיא לא שרוטה, שלא תעיף אותך אחרי שאתה מנשק אותה בצוואר" אמרתי לו, "אוקיי אז גם לך מגיע מישהו יותר טוב" הוא אמר לי, "על מה אתה מדבר תראה איך אתה דואג לי איך אתה מקנא לי, איזה אהבה אתה מרעיף עליי" אמרתי לו, "זה בדיוק מה שאני מרגיש איתך" הוא אמר, "אבל זה יחסר לך באיזשהו שלב" אמרתי לו, "אני לא יכולה להתחייב שזה יהיה עוד שבוע מהיום או עוד חודש" אמרתי לו, "תביני חיימשלי, שיהיה עוד שנה,אני לא מוותר עלייך, ברור שזה יחסר לי אבל אני רוצה שתהיי מוכנה" הוא אמר ונישקתי אותו באמת שזכיתי אין אני חולה על הדבר הזה!! !!


תגובות (4)

מושלםםם

31/07/2013 17:36

תמשיכייי

31/07/2013 23:30

תמשיכיייי

01/08/2013 09:12

לא המשכת שנים יאללה

02/11/2013 12:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך