לא ממש הייתה לי השראה בימים האחרונים ..מקווה שתהנו :-) אם יש מילים שכתובות לא טוב אני מצטערת אני מהאייפד ..

מה שאהבה יכולה לעשות פרק 6

19/07/2013 956 צפיות 3 תגובות
לא ממש הייתה לי השראה בימים האחרונים ..מקווה שתהנו :-) אם יש מילים שכתובות לא טוב אני מצטערת אני מהאייפד ..

** נקודת מבט עדן:
״מה ניראה לך שאתה עושה?!״ היא צעקה עליי ולפני שהספקתי להסביר נישקה אותי.
מה קורה פה? זה אומר שהיא בקטע? חייכתי חיוך קטן מאשר.
״מה אתה מחייך?!״ היא התנפלה עליי בעצבים.
״כלום..״ מלמלתי
״בוא עכשיו לחדר!״ היא פקדה עליי ומשכה אותי ביחד לכוון המעונות.
מה הקטע שלה? מה היא כבר רוצה לשכב איתי? לפני שניה היא אמרה שהיא רוצה להכיר אותי.. וואי נודר לפעמים אני לא מבין בנות. מה הקטע שלהן? אומרות משהו אחד ומתכוונות למשהו אחר? מה הבעיה להגיד מה שהן רוצות וחושבות..?ווואיייי מה הקטע של הבחורה הזאת?? למה היא כל כך משגעת אותי? איך היא מצליחה לשגע אותי ככה??
״מה הקטע שלך?!״ שאלתי בתוקפנות כשהגענו לחדר שלי והתיישבנו על המיטה.
״לפני רגע רצית להכיר אותי כבר את רוצה לשכב איתי?״ המשכתי.
״איכ מה ניראה לך??״ היא צעקה ״ למה ניראה לך שאני רוצה לשכב איתך י׳מגעיל!!״ היא המשיכה.
״אז למה אנחנו פה?״ לא הבנתי..
״אנחנו פה כדי שתסביר לי מי זאת נטלי..״היא אמרה וחייכה חיוך מנצח.
״קודם תסבירי ת׳קטע שלך״ אמרתי ״למה נישקת אותי?״
״כי שמעתי אותך אומר נטלי,מסתכל על מישהי ומנשק אותי והבנתי שרצית לנפנף אותה ואחרי שעצרתי הבנתי את זה אז המשכתי כדי לא להרוס לך.״ היא אמרה .
״עכשיו תורך מה הקטע איתה?״ היא הייתה חסרת סבלנות.
״הייתה איזה מסיבה..קצת לפני שהגענת ושתיתי.הרבה. ורקדתי איתה והתנשקנוואז עלינו לחדר וקרה מה שקרה ולא נעים לי ממנה.. הייתי שיכור ולא באמת רציתי אותה.״ אמרתי במבוכה.
״איכס אתה מגעיל אותי״ היא אמרה ויצאה מהחדר.
**נקודת מבט עדי:
הגעתי לחדר שלי,התקלחתי,ניסיתי להוציא את עדן מהראש שלי.. איכס הוא דוחה,איך אפשר לעשות את זה למישהו? ולפגוע ככה במישהו?? איכס הוא מגעיל אותי עכשיו אין סיכוי שאני אצא איתו..
כשיצאתי מהמקלחת ספיר ודניאלה כבר היו בחדר ודיברו.
״הכל בסדר?״ דניאלה שאלה.
״כן.. סתם.. בנים הם סנובים מגעילים..״ מלמלתי.
״מה קרה? אח שלי?״ דניאלה שאלה והתיישבה על המיטה שלי לידי.
״הוא נישק אותי ואמרתי שאני לא רוצה להיפגע ואני רוצה להכיר אותו ואז הוא סיפר לי על נטלי..״ אמרתי.
״אויש אין לך מה הלתייחס..מזל שגילית את זה לפני שהוא זיין אותך וזרק אותך.. הוא סתם זבל סטוציונר אין לך מה לקחת ללב..״
״מדברים עליי?״ עדן נכנס לחדר .


תגובות (3)

המשךךך זה מושלם *~*
יאא מעניין מה יקרה (במתח)

19/07/2013 16:14

יפהה,תמשיכיי

20/07/2013 02:48

תמשיכיי

20/07/2013 12:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך