מה שאייפון עושה{לכול הדיירקשניות}

סיון25 28/09/2013 897 צפיות 6 תגובות

הקדמה: היי קוראים לי שיר ואני בת 19 ויש לי אח תאום שתמיד עוזר קוראים לו ניר וכלב שקוראים לו ג'ימי וחבר ששמו הוא דורון שהוא בן 20 ואנחנו ביחד שנה!!

פרק 1
~בוקר~
אלוהים היום אני ודורון כבר שנה בדיוק ירדתי במדרגות ואמא שלי קראה בוקר טוב יפיפיה נרדמת בוקר אמרתי התלבשתי בג'ינס לבן עם קרעים וחולצת בטן שחורה של אדידס וכפכפים שחורים ורצתי אל ביתו של דורון היגעתי לשם והיזדעזתי למראה עני ראיתי את דורון מתנשק עם….עם….עם אני לא מאמינה זאת מקנזי {מקנזי היא הילדה הפופולרית של הכיתה} דורון ראה אותי וצעק שיר חכייי!!!
זה לא מה שאת חושבת רצתי לא ידעתי לאן לרוץ אבל כמה שרחוק מימנו הגעתי הביתה ורצתי לחדר אמא שלי נכנסה לחדר וראתה אותי בוכה מה קרה זה דורון? שאלה כןן ענית עם דמעות רינננגג~~~ האייפון צלצל וראיתי שכתוב דורון סיננתי אותו ופתאום…….


תגובות (6)

תמשיכי!!!

28/09/2013 13:28

תמשיכייי…!! וזה סיפורעל וואן דיי?? עם זה עליהם אז תשני את זה לז'אנר מפורסמים ואת יכולה להוסיף אותי בתור אחות תאומה של זאיין וחברה של הארי או ליאם??

תמשיכייי ויש מצב שאת מצרפת אותי בתור חברה של מי שפנוי ואחות תאומה של זאיין??

שם : תהל
גיל : מה שצריך
תיאור : שיער חום חלק גלי , עיניים חומות בהירות , רזה , גומה בצד שמאל , (היא אחות תאומה של זאיין) היא נמוכה יחסית לזאיין והיא שונאת את זה ומתלוננת תמיד שהיא ירשה ממנו את היופי אבל לא את הגובה , והוא תמיד אומר לה שזה הכי חמוד והכי יפה וגם לואי אומר לה את זה
היא וחברה של זאיין ממש לא מסתדרות כי היא רגילה לזה שזאיין אוהב רק אותה והיא לא רגילה לזה שיש עוד מישהי…
כי הוא תמיד שמר עליה ואהב אותה וגונן עליה אבל היא מבינה את זה שהוא תמיד יאהב אותה וישמור עליה ונהפכת להיות החברה הכי טובה של חברה של זאיין בסוף…
היא משחקת אותה קשוחה בגלל החבר הקודם ששבר לה את הלב
ובגלל זה כולם חושבים שהיא לא צריכה יותר מידי צומת לב כי היא מסתדרת בעצמה ולכן הם לא שמים אליה לב כל כך עד שהיא לא יכולה לסבול את זה יותר ואז כולם שמים לב לזה שהם בכלל לא היתייחסו אליה.. ובמיוחד זאיין.. אבל בסוף הם משלימים כמו תמיד :)
היא אלופת מתיחות , והיא מתחרה בלהקת ריקוד שלה והיא הרקדנית הראשית שם , היא אף פעם לא תעשה קעקוע אבל היא אוהבת בנים עם קעקועים אבל לא על ממש כל הגוף , ומשהוא טיפשי – היא לא יכולה לראות גופיות אחרת היא מתחרפנת למרות שהיא רזה..
והיא עובדת בחנות בגדים.. :)

28/09/2013 13:36

איך בכיתה אם היא בת 19

28/09/2013 13:58

שנינוש היא בכיתה י"ב עזבי תיזרמי
תולי אני יצרף אותך כחברה הטובה של שיר והארי מכיר לך את זאין וכו..

28/09/2013 14:48

היי ,
אני חושב שזה פעם ראשונה שאני קורא סיפור על וואן די ( לא מעריץ אבל עדין אוהב את השירים שלהם .)
ויש לי כמה דברים להעיר לך על הפרק . אני מאוד מקווה שלא תקחי ללב ותביני שאני באמת רק מנסה לעזור לך :)
1. את ממש ממהרת עם העלילה , שנייה !
עוד לא הכרנו את הדמיות וכבר הדמות במדרגות ואמא שלה צועקת לה ו… וואו! הילדה הזאת רצה ממש מהר ;) חח
הייתי מציע לך לעשות את זה לאט לאט ולהציג את הדמיות ( לא המפורסמות , אותם כבר מכירים )
2. במקום לרשום ' ואמא שלי קראה לי בוקר טוב ' לרשום .
״ בוקר טוב ״ אמא שלי קראה אליי
3. שהפלאפון מצלצל לא עושים ~~~~~ רינגרינג
אלא אומרים ככה :
״ רינגרינג״ הפלאפון צלצל
אוקיי .
זהו לעכשיו :)
הרעיון של הסיפור באמת ממש יפה ואני חושב שעם הטיפים שנתתי לך את יכולה להפוך את הסיפור הזה לסיפור מושלם <3

28/09/2013 14:59

אני שמחה שאוהבים את הסיפור אני ימשיך מחר בבוקר ואחרי בית ספר

28/09/2013 15:24
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך