מה שלא הורג אותך , מחזק אותך! פרק 12

Possible 06/08/2013 826 צפיות 3 תגובות

הייתי כל כך נחושה למצוא אותו , וסוף סוף לדבר איתו באמת .
הרגשתי מיואשת, איפה הוא כבר יכול להיות לעזאזל ?
גופי להט והתחלתי להזיע , היה חנוק . במהירות יצאתי מהכניסה האחורית של המועדון כדי לנשום קצת אויר , חמצן !! שאפתי את האויר הצח לריאותיי כאילו זאת הפעם הראשונה בחיי שאני עושה זאת . התיישבתי על המדרכה של כביש שומם שלא עובר שם אפילו עכבר .
האור היחידי הגיע ממנורה אחת שעמדה באמצע כל המקום השומם הזה והאירה את מה שהיה אפשר , שמעתי רעשים מוזרים מאחורי ומיד הסתובבתי לכיוון הרעש , הייתה שם דמות ישובה על אבן ,ובמעומם אני רואה שבידו יש בקבוק בירה ,הדמות היא דמות גברית .
קמתי ממקומי ובשקט התחלתי לדשדש אל כיוונו , כשהתקרבתי יותר , הדמות התחילה להתבהר וראיתי את פניו .
התקרבתי אל ג'ייסון עכשיו כבר האצתי את מהירותי "ג'ייסון ? " קראתי בקול שקט
הוא קפא במקומו כאבן "אמילי? " קולו נשמע יותר כצעקה , הוא קם ממקומו והחל לפסוע לעברי .
נעמדנו אחד מול השנייה , גובהו גבוה מימדים שאני צריכה להשעין את ראשי אחורה כדי לראות את פניו , עיניו בוחנות אותי , עיניי סוקרות אותו , עינייו ירוקות עם נגיעות של אדום ומתחתם ישנם פנסים כחולים שמראים על חוסר שינה ,לא חשבתי שאראה את עינייו יותר .ליבי דופק בחוזקה וכל גופי רועד .בטני מתהפכת בפנים ואני מרגישה שאני הולכת להתמוטט בקרוב .
הוא עטף אותי בזרועותיו השריריות והמגנות ואני משלבת את ידיי חזק במותניו , רוצה לנצור את הרגע הזה לנצח .הקרבתי אותו אלי והוא נענה ללא שום בעיה , ריח האלכוהול שנדף ממנו היה חריף אבל זה לא הרתיע אותי ,לא היה לי אכפת העיקר שהוא פה איתי . אני יכולה לגעת בו ולהרגיש אותו , כל גופי מרגיש שהוא פה עכשיו.
אני שואפת את ריחו המשכר אל ראותיי ולא מרפה מאחיזתי שמחבקת במותניו , ראשי מונח על חזהו וראשו על ראשי . אני מרגישה כיצד ליבי מפרפר בחזי אלפי צמרמורות עוברות בגופי , ואני מנסה להסדיר את נשימתי אך לא מצליחה
במקום זה אני פשוט שוקעת לתוך החיבוק בזרועותיו ונותנת לעצמי לאבד את טיפת הריכוז האחרונה .
אנחנו מתנדנדים ואני מחליטה להתנדנד איתו מחובקת אל כיוון הקיר .
גבי מושען על הקיר ואנחנו עדיין מחובקים , אחרי דקות ארוכות הוא מרפה מהחיבוק וידיו נחות עכשיו על מותני , אנחנו מביטים אחד על השנייה והוא מביט על שפתיי ובולע את רוקו , ידו עוברת אל פניי ואגודלו מלטפת את לחיי כשהוא מוסיף להתקרב , אני חושבת לעצמי האם אני באמת רוצה לעשות את זה כשהוא שיכור אך כשאני מביטה בעיניו כל המחשבות שלי מתנדפות ממוחי , אני אוזרת כל חלקיק של ריכוז " ג'ייס אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה עכשיו? " שאלתי מהוססת , הוא לא ענה ועיניו עדיין היו מרוכזות בשפתיי .
בעיניו הירוקות היה נראה מעין ניצוץ של טירוף שובבי , הוא בהחלט היה שיכור .

אני מרגישה כיצד לחיי לוהטות בצבע עז כששפתיו נוגעות בשלי ,
אני בולעת את רוקי , ומרפה את שפתיי .
שפתינו מתחברות כמו מערבולת סוחפת , לשונו מחליקה לפי ואני מעבירה את ידי בשערו , מעמיקה את הנשיקה , מרגישה את הרצון להיסחף איתו ומקריבה אותי אלי עוד , פיו מעביר לי טעם של אלכוהול על הלשון , אך זה גורם לי להקריב אותו אליי עוד עם היד שנמצאת בשערו וכך פנינו ממש קרובים שאין אפילו מקום לנשימה . הוא מניע את שפתיו על גבי שפתיי במיומנות ומהירות ושפתינו נעות בהתאמה מושלמת .
נשיקה ראשונה שלי , כל כך חיכיתי לרגע הזה איתו . דמיינתי אותו מליון פעמים בראשי והנה זה קרה . לא רציתי שזה יגמר אף פעם , גם אם הוא שיכור ויכול להיות שלא יזכור כלום מחר .
פשוט נהנתי מהרגע .
נלחצנו על הקיר כמו בצק והרגשתי שהייתי איתו כגוף אחד , כאילו הכל דומם סביבנו .
הנשיקה הייתה ארוכה , והפסקנו שנינו בו זמנית כדי לקחת אוייר , מתנשפים בכבדות , ג'ייסון התנתק ממני ומעט התנדנד לאחור וראיתי שניסה לשמור על יציבות .
אחרי ההתנשפויות נרגענו שנינו "ג'ייסון ? " שאלתי בקול שקט "ממ? " מלמל והביט בי "תבטיח לי שתזכור את זה מחר . " התחננתי " אני לא שיכור עד כדי כך " אמר שנחישות אך נשמע היסוס בקולו ושנינו ידענו שזה לא נכון.
"התגעגעתי אלייך" הרמתי את קולי במעט , עינייו הירוקות ננעצו בי במין חמימות שהופתעתי ממנה וליבי מיד התמלא ברוגע .
הוא התכופף והחזיק את עצמו בכך שידיו היו על ברכיו , הוא התנדנד ולא נראה שהרגיש טוב ,
"בוא תשען על הקיר " אמרתי ולקחתי את ידו האחת המונחת על ברכו , הוא נענה ולא אמר דבר , התיישבנו שעונים על הקיר , רגלינו נפרסות על הרצפה רגלו השמאלית של ג'ייסון הייתה מקופלת קדימה והוא הניח את ידו עלייה והשעין את ראשו על היד .
הסתכלתי עליו ,היה בא לי לבכות , לא ידעתי מה לעשות , מה הוא מרגיש עכשיו הרגשתי חסרת אונים .
עיסתי את ראשו וליטפתי את פניו , ניסיתי לעשות לו טוב כמה שרק יכולתי באותו הרגע .
בעודי מלטפת את פניו החלקות הוא תופס את ידי ומתענג איתה על פניו ,מנשק אותה בטיפת הכוח שנשארה לו .
הרגשתי יותר טוב ממה שהוא הרגיש מידי .לקחתי את ידי מפניו וחיבקתי אותו , הוא נשכב על ברכי ותפס בידי שחיבקה אותו , שילב את אצבעותיו בין אצבעותיי והניח את ידינו השלובות על חזהו החמים והקשיח .


תגובות (3)

מושלם!!!!!!! מדהים אבל ג'ייסון יזכור את זה? כי עצוב לי על זה ותמשיכי!!!!

06/08/2013 06:49

תמשיכי מהר !

06/08/2013 12:15

מדהים! תמשיכיייי

06/08/2013 12:27
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך