מה שלא הורג אותך, מחזק אותך! פרק 3

Possible 19/07/2013 844 צפיות תגובה אחת
:)

נכנסו שנינו לרכב שלו , וחגרתי את החגורה , הסתכלתי עליו בזמן שהוא חוגר ,ובאמת עדיין לא ידעתי מה אני באמת מרגישה אליו ,אם בכלל .
הוא התניע את הרכב והתחיל לצאת מהחניה בנסיעה אחורית , שוב המבט המרוכז הזה ….
הגענו לכביש הראשי , וג'ייסון החל לדהור ברכבו , עפעפתי אל עבר מד המהירות .המהירות הייתה על מאה תשעים.פחדתי להסתכל קדימה .הוא לחץ על הגז עוד יותר ,כבר לא יכולתי ,עצמתי את העיניים בחוזקה
"ג'ייסון תאט!!" צעקתי . היה נדמה כאילו לא היה לא אכפת מבקשתי , אבל אחרי כעשר שניות הוא האט ,פתחתי את עיניי וראיתי אותו מסתכל עליי כשהיד שלו על ההגה , העיניים שלו הסתכלו היישר בעיניי העניים הירוקות שלו היו כל כך …עבר בי גל צמרמורת והרגשתי את עור הברווז שלי מתחת לכל המעיל והבגדים . הרגשתי שאני שוקעת בהם , נכנסת לבועה שאיני יודעת היכן היציאה ממנה , עצמתי את עיניי בכל הכוח המעט שהיה לי באותו הרגע.ג'ייסון האט את הרכב עכשיו שזה היה ממש מורגש כאילו ולא נסע בכלל , פתחתי את עיניי וראיתי שבאמת נעצרנו . עינייו של ג'ייסון עדיין היו נעוצות בי , הרגשתי כל כך טיפשית ברגע הזה שצעקתי ככה לפני זה .
"את בסדר? " הוא שאל , ועלתה לו הבעת דאגה בפנים . הוא פשוט מטורף . קודם הוא נוסע כמו משוגע בכביש ואז שואל אם אני בסדר ? .
עניתי לו בהנהון מהורהר . " בחייך , אף פעם לא נסעת על 200 ?" זה היה נשמע כאילו לא שאל אלה ידע את התשובה מראש וסתם ניסה להרגיע אותי .
הוא הפנה את פניו לכביש וברגע הזה היה נראה שעוברות אצלו כל כך הרבה מחשבות ,עקבתי אחריו בעיניי , הוא לבש טי שירט אפורה ללא שום קישקושים עלייה , או משהו בסגנון , כל כך החמיא לו הצבע הזה . הג'ינס שלו היה נראה חדש בצבע כחלחל דהוי .
כשעיניי היו נעוצות בלבוש שלו , הוא הניח את ידיו מעל הברכיים שלו , הם היו כה גדולות והורידים היו כה בולטים . ידו השמאלית פתחה את החלון ועכשיו שתי ידיו היו עסוקות בלהוציא משהו מהכיס הקדמי של הג'ינס שלו. זו הייתה קופסת סיגריות .
תמיד ידעתי שג'ייסון מעשן , אבל לא ראיתי אותו מעשן באמת אף פעם.
הוא הוציא סיגרייה אחת מהקופסא והדליק אותה . את הקופסא שם במושב מאחור. הוא החל לעשן במיומנות כזאת כאילו מעשן כבר שנים.
ידו הימנית שבה להיות מעל לברכו ועם ידו השמאלית הוא המשיך לעשן ..
הייתה שתיקה לכל אורך הזמן שהוא עישן , בשלב כלשהוא הפנתי גם אני את מבטי אל חלוני וככה עד שהוא סיים לעשן.
אני שקעתי במחשובתיי ובכלל שכחתי שאני עם ג'ייסון ברכב .
בתוך כל השקט ,שמעתי אותו קורא לי "אמ ? " לקחה לי שנייה לקלוט את זה שהוא קרא לי ואז סובבתי את פניי אליו , בתנועה חדה אני שמה לב שהוא רוכן אליי עם פניו , נבהלתי מהקרבה הפתאומית ,
הוא הושיט לי את ידו "אולי נתחיל את הכל מההתחלה? , גם מהפעם ההיא ששנה שעברה דחית אותי " צמצמתי את עיניי ולא הבנתי לאן כל זה מוביל בעצם .
הוא שתק בשל צמצום העיניים שלי כנראה . " בואי נתחיל הכל מעכשיו , הולך? "
ידו המושטת עדיין הייתה שם אך הפעם בהיסוס, הסתכלתי עלייה , ומיד עברתי להסתכל עליו . הוא חיכה שאושיט גם את ידי אך לא עשית את זה . הוא החזיר את ידו אליו והושיט אותה אליי שוב " אני ג'ייסון נעים להכיר אותך " . לא . אני לא רוצה להתחיל איתך שום דבר !
זה בסדר בשבילי גם ככה. הוא הבין את העיניין כנראה והיד המושטת עברה אל ההגה והוא
נתן גז והחל לנסוע .

הנסיעה עברה בשתיקה ואף אחד מאיתנו לא הוציא יותר מהפה שום מילה . הוא עצר ליד ביתי , חיכיתי שיגיד משהו , אך זה לא קרה. הוא לא הסתכל עליי בכלל , פתחתי את דלת המכונית ובשנייה שסגרתי אותה הוא טס משם .
נשארתי עומדת שם כמה שניות . ואחר כך הסתובבתי ופניתי אל ביתי.
הוצאתי את המפתח מהתיק ופתחתי את דלת הבית , הבית היה ריק אמא כנראה הייתה בעבודה , ואחי שוטט באיזה מקום .
נלה קפצה לקראתי מהספה כשסגרתי את הדלת מאחוריי , והתלטפה לרגליי , ליטפתי אותה והרמתי אותה התחלתי לפשוע לכיוון המדרגות שמובילות אל חדרי …
עליתי והגעתי אל דלת חדרי , פתחתי אותה והנחתי בצד את תיקי שהיה על גבי.
חדרי היה פשוט לגמרי , הקירות היו לבנים , היו שתי תמונות שתלויות בקיר הימני מעל שולחן הכתיבה שלי , הם היו אחת של כל המשפחה שלי , והשנייה אני עם נלה .
בקיר שבצד הדלת היה הארון שלי , שלושה דלתות, בצבע אגוז ..
ובאמצע החדר הייתה המיטה שלי , המצעים תמיד היו תואמים ויפים אהבתי את הקטע שהמיטה שלי היא מרכז החדר . עכשיו המצעים היו בפסים ירוקים , ורודים ולבנים .
בקיר השמאלי היה תלוי שעון עם מסגרת פרוותית בצבע סגלגל השעה הייתה חמישה לשלוש .מעל המיטה שלי היה חלון שבו היו תלויים וילונות משתי צידי החלון בצבע בורדו .
הנחתי את נלה על רצפת החדר שלי , וחלצתי את נעליי כשבדרך אני מתקדמת אל מיטתי ומתכננת קפיצה .כך עשיתי, קפצתי עם הראש והבטן כלפי המיטה ופשוט שכבתי שם דקות ארוכות , נלה הצטרפה אליי ונשכבה בין רגליי , היה כל כך חמים ונעים ככה .
עד שלבסוף אחרי המון שיכנועים עצמיים שצריך לקום לסדר את עצמי ולרדת לאכול משהו , קמתי .


תגובות (1)

תמשיכייייייי♥♥

19/07/2013 10:45
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך