חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
איך ???
עם יש הרבה תגובות אני עושה פרק כפול ^_^

מה שקורה באולם נשאר באולם פרק 3 ^_^

איך ???
עם יש הרבה תגובות אני עושה פרק כפול ^_^

דפקתי בעדינות על דלת המשרד השקופה של לריסה בזמן שספארקל המשיכה לרטון לעצמה עד כמה חצוף ומוזר הנער שפגשנו במדרגות .
"כנסו " אמר קול עדין של אישה שככל הנראה הייתה לריסה .
פתחתי את הדלת .ספארקל נכנסה ואני מיד אחריה .
"אמ.. היי אני אריאנה וזו ספארקל דיברנו עם אריה למטה הוא … הוא אמר לנו שתתני לנו מדים ו.. שאנחנו צריכות לפלש ?" שאלתי כי ממש לא הבנתי את המשמעות המילה .
לריסה הביטה בי במבט שנע בן משועשה למבין .
עינייה הכחולות סרקו אותי והיא העיפה קבוצת שיער בלונדיני צבועה אל מאחורי האוזן ,פניה היו מלאות והיא לא הייתה גבוהה יותר מספארקל .
"חכו כאן ואני אביא לכן את המדים " היא אמרה וקמה מכיסאה המסתובב .
לאחד שניות היא חזרה עם מדים ארוזים בשקיות נילון שקופות והושיטה אותם לי ולספארקל .
"רדו לשירותים ותשימו אותם אחר כך תפלשו ,שזה אומר לנקות את הצלחות לפני שהאורחים מגיעים אחרי זה המנהל ,מוטי , יעשה תדרוך למלצרים ויצוות כל אחת ממכן למלצר מנושה בטיפים שתקבלו אתם מתחלקות איתו וככה גם הוא עושה יש לכן שאלות ?" היא שאלה בחיוך .
"אמ… אני חושבת שלא " אמרה ספארקל .
"גם אני " חייכתי .
"יופי אז תתחילו לעבוד " היא חייכה עלינו חיוך מעודד .
"ספארקס נראה לי שכן היינו צריכות לשאול אותה משהו " אמרתי בזמן שירדנו במדרגות ליציאה מהמשרד .
"מה היינו צריכות לשאול אותה ?" ענתה ספארקל בקול מתחכם .
"היינו צריכות לשאול אותה ,ספארקס ,איפה השירותים " עניתי לה באותו קול .
עכשיו היא נראתה רצינית יותר .
"אז… נשאל את אחד המלצרים …. אמ… היי אתה עם השיער " צעקה ספארקל אל אחד המלצרים שבדיוק עבר לידינו .
"השם הוא סיימון היי " הוא חייך חיוך ידידותי .
שיערו היה חום ועיניו ירוקות על פניו היה מפוזרים כמה נמשים שגרמו לי לרצות לחבק אותו .
"היי סיימון איפה השירותים ?" שאלתי .
"זה במדרגות למטה אני יכול להראות לכם עם תירצו " הוא חייך בידידות מה שעודד אותי אחרי המפגש עם היצור המוזר שפגשתי במדרגות קודם .
"אחריך " אמרה ספארקל שהקדימה אותי .
ירדנו אחרי סיימון במדרגות עד שמבטי נתקע על משהו שעמד בגבו עלי .


תגובות (7)

תמשיכייי..!! ואת מצרפת אותי??

12/10/2013 06:29

יאי המשכת!

12/10/2013 06:30

תגובה

12/10/2013 06:30

כן תולי אני יצרף אותך בהמשך ^_^

12/10/2013 06:31
^^

מושלםם !
תמשיכיייייייייי

12/10/2013 07:19

אני נותנת לך מלא דמויות לסיפור הזה (- :
שם: אלינור (החברים קוראים לה אלי או נאי) בריידן
גיל: אותו גיל כמו כולם…
תפקיד: טבחית
מראה: שיער בלונדיני. מתולתל-גלי עם גוונים של חום עד תחתית הגב עניים כחולות-אפורות אף קטן וחינני בדרך כלל חובשת פדורה (סוג של כובע)
אופי: אמיצה, חצופה, צינית, אנרגטית, אלימה, חכמה, "פרחחית", אוהבת לבלות,
בקיצור בנאדם מגניב שכיף להיות איתו. לפעמים היא קצת אכזרית בבדיחות שלה אבל תמיד תעזור לחבר בצרה. מסתובבת בעיקר אם הבאד בוייז אבל שונאת אנשים מתנשאים היא מעדיפה שיהיה לה חבר אמת אחד מאשר קבוצה גדולה שלא באמת אכפת להם ממנה. לא כל כך מתחברת לדברים של בנות (וורוד מעודדות חדי קרן וכ"ו)
אוהבת לצפות בסרטים ולצייר, בהרבה מהציורים שלה יש מוטיב חוזר של ילדה אם כנפי נוצות לבנות יושבת כפופה על הברכיים שהשיער שלה שמוט אל הפנים ככה שאי אפשר לראות אותם.
היא מעוד אוהבת את מה שהיא מכנה "יצורי הלילה" ערפדים אנשי זאב ודומיהם אבל היא טוענת שדמדומים יומני הערפד וכל מיני סרטים כאלה לגמרי הורסים את העניין
כמו כן היא מציירת הרבה אנשי זאב וערפדים
רקע: יש לה שני הורים אבל אבא שלה שתיין ומובטל. לא פעם ולא פעמיים הוא קילל אותה ואת אמא שלה. אין להם הרבה כסף ככה שאמא שלה חייבת לעבוד בשתי משרות היא מלצרית ביום ובערב היא רקדנית (ולא מהסוג הנחמד) ככה שאלכס בקושי רואה אותה.
היא מסתובבת כל היום באזור אם כל מיני טיפוסים מפוקפקים
היא עובדת באולם בעיקר כדי להתרחק מהבית (למרות שהכסף לא מזיק)
היא חולמת לעבור רחוק מהבית שלה למקום נחמד בטבע ולעבות כציירת

12/10/2013 10:18

מהמםםם

16/10/2013 23:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך