מורין ומתנאל-פרק 3

30/08/2014 872 צפיות תגובה אחת

ראינו את בן,מורין היסתכלה עליו וראיתי את העצב בעינייה,הוא היה עם מישהי…
״מורין רוצה שנלך לאכול בפארק?״שאלתי אותה היא סובבה לאט את ראשה אלי והשפילה מבט,והינהנה בראשה לכן,הרמתי את ראשה עם האגודל והיסתכלתי בעינייה.
״מורין,הוא לא שווה את זה,הוא לא שווה שתיבכי עליו,תיהי קבורה במיטה ביגללו,הוא לא שווה את זה.תדביקי על הפנים שלך חיוך!ותראי לו שהוא לא מעניין אותך,אחרת בחיים לא תישכחי אותו.״אמרתי לה היא היסתכלה בעיניי,ואמרה ״צודק.הוא לא שווה תבכי שלי נישאר לאכול פה,הוא לא מפריע לי יותר.״ אמרה היסתכלתי עליה כשחיוך יפה עלה פניה, היא נתנה לי נשיקה בלחי שהעבירה בי זרמים של צמרמורת,והתחלנו לאכול בעודנו צוחקים ועושים שטויות.
-מנקודת מבט מורין-
מתנאל באמת העלה לי את המצב רוח,הוא זה שגרם לי להבין שוואלה,אני חייבת להמשיך!הנשיקה שנתתי לו בלחי גרמה לי להרגיש מוזר כאילו סערה עברה בבטן שלי,עזבתי את זה ואכלתי איתו את הגלידה עשינו שטויות ומרחתי אותו בגלידה,סיבבתי את הראש הצידה וראיתי את בן בא לכיוון של השולחן שלנו.
״היי מורין.״אמר ״מתנאל.״היסתכל עליו וגילגל את עיניו.
״רוצים לשבת איתי ועם חברה שלי?״שאל והיסתכל בעצבים על מתנאל.
״לא בדיוק באנו ללכת,פעם אחרת.״אמרתי וחייכתי אליו עשיתי סימן למתנאל,שילמנו ויצאני השערנו את בן פעור פה.
״הופה מישי ניפנפה פה מישו.״צחק מתנאל
״אוי שתוק.״צחקתי ודחפתי אותו דחיפה קטנה
״את מי דחפת?אותי?חייםשלי היסתבכת.״אמר
התחלתי ליצחוק ולרוץ לפארק,מתנאל תפס אותי והרים אותי על גבו כך שהראש שלי מופנה על גבו.
״די.״ צחקקתי ״מתנאל תוריד אותי.״ צחקתי
״לא עד הבית ככה.״אמר
״נו מתנאל תוריד זה פאדיחה.״ ונתתי לו מכות על גבו הוא הוריד אותי,והיתיישבנו על ספסל ליד ביתי,הוא צחק.
״מה מצחיק אותך יחייזר?״שאלתי תוך כדי שאני צוחקת.
״את״ המשיך ליצחוק ״ישלך שפם של גלידה״ צחק.
איך אני מנקה את זה עכשיו?חשבתי לעצמי.
פיתאום מתנאל היתקרב ״אני ינקה לך את זה.״אמר בשקט והמשיך להיתקרב.


תגובות (1)

תמשיכי

30/08/2014 20:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך