מורין ומתנאל-פרק 4

30/08/2014 850 צפיות תגובה אחת

הוא היתקרב אלי לאט לאט הביט בעיניי,ופיתאום פרץ בצחוק.
״היית צריכה ליראות את הפרצוך שלך.״צחק בקולי קולות ״איך ניבהלת,וואי זה היה קורע.״צחק לא הבנתי מה קרה אבל הרגשתי מוזר כשהוא היתקרב כאילו לא יודעת,מוזר.
״מפגר,יאלה הביתה?״שאלתי אותו הוא הינהן בראשו לכן ״באלך לבוא אלי?ניראה סרט,תכירי את אחותי הקטנה נועם רוצה?״ הינהנתי בראשי לכן,והוא תפס בידי והלכנו יד ביד אל ביתו.
קיבלתי טלפון מלידר.
״היי״ אמרתי
״היי…תקשיבי אני טסה לאמריקה אנחנו עוברים לגור שם…״
״מה!?״שאלתי כימעט בצרחה,מתנאל היסתכל עלי מבוהל.
״אנחנו טסים היום,יותר נכון עוד חמש דקות אני בדרך למטוס…״
״למה?את לא יכולה…״אמרתי ודמעות איימו ליפרוץ מעיני
״אמא שלי קיבלה שם עבודה ולא יכולנו לוותר על זה…אני ידבר איתך אני עולה למטוס אוהבת אותך אני מבטיחה שנדבר כל יום נסיכהשלי ביי״אמרה
״בי…״אמרתי בעצב והשיחה היתנתקה.
היתיישבתי בכניסה לבית של מתנאל,קברתי את ראשי בתוך ידיי ובכיתי בשקט.
-מנקודת מבט מתנאל-
היא בכתה,הלב שלי נישבר לרסיסים היתכופפתי אליה ואמרתי את שמה מיספר פעמים,אך היא המשיכה ליבכות.
הרמתי עם ראשה עם ידיי והיסתכלתי על עינייה האדומות ״כשאת בוכה את לא יפה אתה לא יפה די לך או די לך ילדה.״שרתי לה
היא גיחככה וחייכה חיוך קטן ניגבתי לה את הדמעות.
״די מאמי די,ספרי לי,מה קרה?״שאלתי אותה היא היסתכלה עלי ובלעה רוק ואמרה ״לידר טסה הרגע לאמריקה,הם יגורו שם לא ידוע לכמה זמן.״אמרה כשהדמעות רוצות ליפרוץ החוצה,משכתי אותה אליי לחיבוק חם ולחשתי לה בשקט שיהיה בסדר היא לא רצתה שאני יעזוב אותה,גם אני לא רציתי היה לי נעים.
-מנקודת מבט לידור-
משכתי את מעיין למיתחת למים היסתכלתי ועשיתי לה שלום עם היד.החזקתי במותניה וקירבתי אותה אלי,הראשים שלנו יצאו מהמים והיסתכלתי בעיינייה ״תביאי נשיקה״אמרתי היא היסתכלה עלי בלחץ והישתחררה מהאחיזה ויצאה מהבריכה היתנגבה והיתלבשה.
״תודה על הבגד ים,היה כיף לילה טוב.״אמרה וברחה במהירות.
השעה הייתה כבר שתיים עשרה בלילה ומורין לא חזרה הביתה צילצלתי אליה
״הלו?״ענתה
״מורין?!איפה את?!תחזרי עכשיו הביתה!״ צעקתי עליה בטלפון
״אני ומתנאל רואים סרט הוא יחזיר אותי הביתה.״אמרה התחלתי לירטוח מעצבים הרגל שלי רעדה.
״אני רוצה שתחזרי הביתה עכשיו!״צעקתי בעצבים ״אני בא לקחת אותך שתי דקות את מוכנה.״אמרתי וניתקתי.
מי הסכים לו להביא את אחותי אליו הביתה? ועוד לסרט?הוא לא הבין?אחיות.מחוץ.לתחום.
כעסתי,רתחתי מעצבים ניכנסתי לאוטו ונסעתי לבית של מתנאל.
״מורין חכי לי במכונית בבקשה.״אמרתי בשקט.
היא היסתכלה עלי בפחד ומתנאל החזיק לה את היד,היא נשקה לו ללחי חיבקה אותו ויצאה.
״אה אחי?מה קו…״לא נתתי לו לסיים את המישפט והעפתי לו בוקס לפנים.
״פעם הבאה שתיתקרב אליה אתה מת שמעת?!״צעקתי עליו הוא הינהן בראשו ויצאתי.


תגובות (1)

חחחח אני מאוהבת בלידור !!

30/08/2014 22:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך