טולי
הברכה המיוחדת, המלאה, החשובה בוואטסאפ אבל גם באתר צריכים לדעת שיש לך יומולדת!!!

מזל טוב לאהבת חיי- פיר!!

טולי 08/09/2014 2918 צפיות 4 תגובות
הברכה המיוחדת, המלאה, החשובה בוואטסאפ אבל גם באתר צריכים לדעת שיש לך יומולדת!!!

מגיע שלב בחיים שבו אתה מבין מי חשוב באמת, מי כבר לא יהיה חשוב, מי אף פעם לא יהיה חשוב, ומי תמיד יהיה חשוב… ופיר שלי את תמיד תהיי חשובה לי, חברה לחיים,חברת אמת, אשת סוד, כל החיים שלי, שום מילה שבעולם לא תוכל לתאר כמה אני אוהבת ומעריכה אותך.
כמה אני מודה לך שאת שם בשבילי בכל רגע נתון!!המון אנשים חולמים לחברות כזאת כמו שיש לנו, חברות אמת! בלי שום אינטרס, בלי שום ניצול, בלי שקרים וכמעט בלי ריבים או ויכוחים. חברות אמיתית ומיוחדת שאין לכל אחד!!
זו את שיודעת מתי אני מחייכת מהלב ומתי זה סתם חיוך בשקל תשעים! זו שאת תבין בלי הרבה מילים את כל מה שעובר עליי, בלי לדבר יותר מידי.
זו את שיודעת מה עובר עליי למרות שאנחנו לא אחת ליד השנייה.
זו את שתדע להגיד לי מה נכון או לא נכון,גם אם זה כואב וקשה, את תגידי לי כי זה אך ורק לטובתי!!
אז אני רוצה לומר לך משהו, יש אנשים שאומרים שלכל אחד יש תחליף אז הם טעו. לך אין תחליף ולא יהיה לך!!!
לא הרבה אנשים זכו לחברות כזאת אמיתית וכנה ואני זכיתי!!!
הכרתי חברה מיוחדת, מדהימה, מלא אמון והדדיות, אמיתית ואכפתית!!
חצי שלי אני אוהבת אותך!! אהבה ללא תנאים וללא גבולות!!!
מלכה שלי, חצי שלי, הכל התחיל בזכות הסיפורים שלנו, יום המזל שלי שהכרתי אותך.
הילדה ששינתה לי את החיים מקצה לקצה, שאני לא רואה יום בלעדייה, חצי שלי, תאומה שלי, אחות שלי, הכל בשבילי!!
מזל טוב עד 120000 ועוד הרבה יותר, שתמיד תלכי בדרך המלך, שתזכי לאושר, עושר, כושר, בריאות, הצלחה בחיים, אהבה ועוד הרבה יותר!!
שכל חלומותייך יתגשמו אהבה שלי!!
אני גאה לקרוא לך חברה שלי!!
מזל טובבב חברה שלייי!!
אוהבת הכי שבעולם אחת שלייייי!!!


תגובות (4)

לפירפיר יש יומולדת? הרי שזהו יום קודש. הבה נבטל את בתי הספר! [שכחתי להכין שיעורים D:]
לא, אבל ברצינות, מזל טוב לך פיר, והברכה שלי אלייך היא שאת, כן את גברת פיר שתקרא את זה, שאת תזכי לשמור את טולי איתך לנצח. הברכה הכי טובה לפיריות 5EVER
מזל טוב D:

08/09/2014 00:07

אהבה שלייי ריגשת ביותררר אין דבריםםם כמוךךך.
את מדהימההה וכל מה שהיה לי להגיד לך אמרתי לל בווצאפ.
אין לי עוד מה להגיד חוץ מתודה רבה על זה שאת מדהימה בכל פעם מחדש.

ליזושש האהובההה והנביכה תודה רבה רבה .
חחחחחח יום קודש אל תגזימייי.
אוהבת מיליוניםםםם

08/09/2014 00:10

    אוהבים גם אותך~~~ *מחבקת, כולם בואו למחוץ את פיר בחיבוק קבוצתי חונק ואוקוורדי, קדימה!*

    08/09/2014 00:13

פירוש מזל טוב אוהביםם אותך (אוף אין סמיילים)

08/09/2014 07:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך