דמיטריה
תגידו אם היו שגיאות או שלא היו ומה אני צריכה לשפר והאם להמשיך או לא תודה דמיטריה.

מחנה קיץ פרק א

דמיטריה 18/03/2014 914 צפיות 5 תגובות
תגידו אם היו שגיאות או שלא היו ומה אני צריכה לשפר והאם להמשיך או לא תודה דמיטריה.

" מיטל בואי רגע. " "אני באה, " הגעתי וראיתי טופס שבו היה רשום שאמא רשמה אותי למחנה הקיץ המצליח : "שנירר" והיה עוד כתוב ששלחו לי בגדים של המחנה ואפשר להתחיל לארוז תיק ולראות אם הבגדים של המחנה הגיעו והאם הם בתיבת הדואר, ושמחר מתחיל המחנה ולבוא אם הבגדים ששלחו. אמרתי תודה לאמא על זה שרשמה אותי אל המחנה. והלכתי ישר אל תיבת הדואר כדי לראות אם הבגדי המחנה הגיעו והם הגיעו, הם היו יפים והשרוולים היו אדומים. לקחתי את הבגדים לחדר וארזתי תיק.
~ למחרת ~
כשהתעוררתי שמחתי והלכתי לשים את הבגדים של המחנה, והלכתי החוצה לאוטו של אמא. אמא חיכתה בפנים, יחד אם התיק שלי ואמרה לי לשבת מאחורה ולחכות שנגיע ובנתיים להיות עם הלפטופ שלי.
~ כשהגענו ~
היסתכלתי החוצה מהחלון וראיתי מקום יפה עם ברכה וביקתות. כיביתי את הלפטופ, לקחתי את התיק ויצאתי החוצה. " ביי " אמרתי לאמא. " ביי, מתוקה " השיבה אמא ושלחה נשיקה באוויר.
המשך יבוא..


תגובות (5)

יש שגיאות כתיב של בלבול בין ה-אם ל-עם.
אני ממליצה לך לעבוד יותר על העלילה שלך.
תוסיפי יותר תאורים,מילות קישור וכו'.
פחות סלנג ופחות שימוש במילה "מהממים" ו"מהמם".
אך בסך הכל סיפור נחמד מאוד :) בהצלחה בהמשך הדרך D:

18/03/2014 19:45

מסכימה עם MarryAnnXD בכל מילה. את צריכה לפתח את המשפטים שלך קצת יותר.
למשל:
"הגעתי וראיתי שאימא רשמה אותי למחנה הקיץ המצליח."
איך הדמות שלך ראתה את זה? האם הונח מול עיניה טופס, או שמא אימה רשמה אותה באמצעות המחשב?
"ראיתי מקום מהמם."
מה קסם כל כך לדמות? האם נפרס מולה ים או אגם נוצצים לאור השמש, הרים ירוקים ורחבים, עמקים?
הקוראים צריכים להפעיל משבה, אבל לא עד כדי כך. תתארי קצת יותר את הנוף, מראה חיצוני של דמות חשובה וכו…

18/03/2014 19:59

אני אשתדל לעשות זאת ותודה.

18/03/2014 21:04

תיקנתי.

20/03/2014 19:01

תמשיכי

20/03/2014 21:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך