אנג'ל
המשך יבוא...

מחסל בע"מ-פרק 15

אנג'ל 29/02/2012 1430 צפיות 5 תגובות
המשך יבוא...

ג'ק ישב ליד מיטתה של אן,מלטף את ראשה.מודאג.
היא עדיין לא התעוררה מאז נורתה.
"היא זקוקה לדם."אמר הרופא לג'ק.
"אני יודע."אמר,מוריד את הג'קט שלו,ומגיש לרופא את זרועו.."תנו לה מהדם שלי.אני אדם בריא ויש לי סוג דם שיכול לתרום לכל סוג שלא יהיה."
שכן,אם ינתן לה סוג דם לא מתאים,זה עלול להרוג אותה.
במשך הדקות הבאות,שכב ג'ק לצידה של אן,כשצינור דם מחבר בניהם.הוא אחז בכף ידה,חזק.ידע בתוך תוכו,שהיא תהיה בסדר גמור.הוא אהב אותה יותר משאי פעם אהב מישהו או מישהי בחייו.מוכן,לתת את חייו למענה.הוא לא ייתן לאיש לפגוע בה.אף שגם כבודו חשוב לו.כבוד של גבר.הוא עוד ייתנקם באדם ששלח את המתנקש ההוא,שכבר אינו בין החיים.
כשמאוחר יותר,הוא ירד מהמיטה בכדי להיות איתה.חושב על רגעים אינטימיים.
"אני אוהב אותך,אן."אמר מביט בה,מלטף את פניה,נושק על שפתיה.כשבמין,מגע קסם..פתחה את עיניה לפתע.
"ג'ק?"פקחה את עיניה הירוקות,הגדולות,מבחינה בו.
"זה אני,מותק."אמר,מחייך חצי חיוך.
"איי..איפה אני?"שאלה.
"בבית חולים.."ענה.
"מה קרה לי?"שאלה.
"ירו בך."אמר.."אבל את בסדר.הרופאים אומרים שאת משתפרת מרגע לרגע.את חזקה."
"בילי היה אומר שאני כלבה חזקה."אמרה,מגחכת.
"אני לא חולק עליו.."אמר ג'ק,כשהיא מביטה בו בתמיהה.."את באמת חזקה.יותר מכל אחת שהכרתי.את לא מהבנות העדינות והשבריריות.את קשוחה."מה שנקרא,מצא מין את מינו.
"מדוע,גם אתה מחובר לעירוי?"שאלה,מבחינה בצינור שמחובר לזרועו.
"נתתי לך מהדם שלי."אמר.
רק אז,היא הבינה כמה הוא באמת אוהב אותה.
"ג'ק..למה עשית את זה?"התפלאה.כשהוא תופס את כף היד שלה,מניח את ידה על החזה שלו.
"את מרגישה את זה?"שאל,בעוד היא מרגישה את ליבו הולם כל כך חזק.."אף אחת לא גרמה ללב שלי לפעום ככה.אני אוהב אותך.עם כל פעימה של ליבי,אן.את מחזקת אותו.נותנת בי כוח."
זוג האוהבים,בילו את הלילה הזה בבית החולים.הרופאים טיפלו בפציעתה של אן,שהחלימה במהירות.
בין הייתר הייתה זו אהבתו של ג'ק,שתרמה להחלמתה המהירה.


תגובות (5)

יאאאא איזה פרק הורס !! תמשיכי

01/03/2012 13:24

שבוע טוב אנג'ל יקירתי
הפרק מושלם אהבתי מד מאד מאד ומקווה שההמשך כבר בדרך ממני באהבה בקי ♥♥

03/03/2012 09:39

זה מדהים, מושלם כול כך. אהבתי מאוד ♥ תמשייכי

04/03/2012 09:30

הי אנג'ל חג פורים שמח לך חמודה ומקווה שתמשיכי מהר לכתוב נכון ????. תודה בקי ♥

04/03/2012 09:37

אווו…זה כל כך מרגש!! גם אני רוצה חבר כמו ג'ק!! למה הגברים האלה לא קיימים?!?!?!
מדהים!!!! אפילו 1000000000000 אני אגיד מדהים זה לא יספיק…זה אפילו יותר ממושלם!!!!

10/03/2012 11:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך