מייגל פרק 2…….

Bloddy bomb 30/06/2019 485 צפיות אין תגובות

מייגל נבהלה מהבחור שהתקשר ממספר פלאפון לא מוכר, היא הלכה לקחת את יואבי מהגן. לקח לה המון זמן עד שהיא מצאה את מקום הגן ושהיא פתחה את השער יואבי כבר יצא לבחוץ כשניגש אליה בריצה כדי לחבק אותה מכך שהוא לא ראה אותה במשך שש שעות ארוכות.
ענר התקשר אליה כי הוא רצה להקל עליה ללכת ברגל עד שהיא תגיע הביתה.
" היי אתה בדרך אני בדיוק מחכה לך בתחנת אוטובוס ." מייגל אמרה והיא שמה את השיחה על רמקול שגם יואבי יוכל לשמוע מה שהוא אמר.
"טוב אני עוד בדרך תשמעי אם יואב לידך את יכולה להעביר אותו כדי שאדבר איתו קצת." ענר אמר בקול רם.
מייגל פנתה ליואבי שהתחיל לשנות את מבע פניו, היא ראתה שהוא מתחיל לאבד את הסבלנות.
" ענר רוצה לדבר איתך דקה." היא העבירה לו את הפלאפון שלה ועשתה פרצוף חמוץ.
" מה נשמע אלוף?" ענר שאל תוך כדי שהוא המשיך לנסוע במכונית.
" טוב מתי אתה בא לקחת אותי?" יואבי שאל אותו , אישוניו התרחבו מרוב סקרנות.
"ממש עוד דקה אני לוקח אותך ואת אחותך היישר הבייתה." ענר אמר בחצי חיוך מסתכל על המראה במבט וחצי , ולאחר מכן הוא ניתק את שיחת הטלפון בטריקה.
מייגל חיבקה את יואבי בשתי ידיה בזמן שהוא התרפק עליה והיא רצתה כל הזמן שהוא יהיה לידה ולא יברח ישר לכביש.
מרחוק איש מסתורי עקב אחר כל תנועה שעשו וצילם אותם מחובקים.
" אני רואה שאת ממשיכה לתרץ תירוצים, נראה איך תמצאי דרך להיפטר מהתשלומים של החובות בפעם הבאה. לכל צעד שתחליטי לעשות תהיה השלכה מאוד חמורה.." אמר האיש המסתורי עם חיוך ערמומי ועם משקפיים גדולות אפילו יותר ממנו עצמו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך