מייגל פרק 4…….

Bloddy bomb 02/07/2019 412 צפיות אין תגובות

מייגל רעדה כאשר היא קיבלה את ההודעה שנשלחה מאדם שמכיר כנראה את אימא שלה, היא תהתה מי זה ששולח לה הודעות לטלפון הנייד שלה. הוא חייב להיות מישהו שהכיר את אימא שלה עוד בתקופה שהייתה עדיין נערה צעירה, ענר הפנה את מבטו שהבחין במצוקה שבה מייגל הייתה נתונה.
" הכול בסדר?" הוא שאל כדי לשאול האם הכול כשורה אצל מייגל.
"בטח שהכול טוב." אמרה בחיוך שופע ביטחון עצמי.
" זה לא נראה כך נו דברי זה משהו שקשור לאימא שלך?" ענר שאל בקול שהזכיר למייגל קול של עורב.
"אני לא בטוחה שאני יודעת מי שלח את ההודעה הזאת ככל הנראה הוא ניסה להפחיד אותי כך סתם." מייגל אמרה בקול כמעט שקט והסתכלה על יואבי וראתה שהוא ישב במקומו ושתק במשך כל הנסיעה בדרך הביתה.
" מתי נגיע הביתה?" קרא יואבי בחוסר סבלנות והתחיל להתמתח מרוב עצבנות.
" עוד מעט חמוד קצת סבלנות טוב?" מייגל אמרה בחיוך רגוע.
" אני רוצה הביתה עכשיו! אני רוצה הביתה עכשיו! לא עוד מעט למה אתה לא נוסע יותר מהר!" יואבי אמר כי כבר כוח להמשיך לחכות עד שהנסיעה תסתיים.
מייגל לא אמרה כלום והמשיכה להתעלם מחוסר הסבלנות שיואבי הפגין כלפיה.
כשענר חנה במעבר לכביש ועזר למייגל להתיר את החגורה מיואבי, הוא עלה איתם הביתה כדי לעזור להם לקחת את הדברים שהיו בתא המטען האחורי שבמכונית.
" תודה רבה שלקחת אותי ענר וגם שעזרת לי להוציא את יואבי מהגן." מייגל אמרה לו עם חיוך ענקי שעלה על פניה פתאום.
היא באה לחבק אותו ופתאום הוא אחז בה בשתי ידיו ונישק אותה בפעם הראשונה.
היא לא ידעה מה לעשות עם עצמה מרוב שהיא הרגישה בושה כשיואבי היה עד לנשיקה הראשונה שלהם.
" תפסיק!" מייגל אמרה בחיוך מבויש כשהיא ראתה את יואבי מחייך אל ענר, " אתה לא מתבייש הוא מביט עלינו כאילו אנחנו עושים חטא." הוסיפה כשהיא הבחינה בחיוך הענקי של ענר.
" אני אוהב אותך." הוא אמר בחיוך מטופש והתרגש כמו ילד קטן.
" תתנשקו! תתנשקו!" יואבי פקד עליהם בעודם עומדים אחד לשנייה, קפואים לחלוטין במקומם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך