מייגל פרק 5….

Bloddy bomb 03/07/2019 391 צפיות אין תגובות

מייגל ניסתה להסתיר את מה שהיא הרגישה כמה שאפשר ולא לגלות בפעם אחת מה היא באמת מרגישה לענר. היא לא רצתה להוות דוגמה רעה ליואבי שבתור האחות הבכורה במשפחה ברוכת ילדים בת שמונה עשר נפשות.
" אני ממש חייבת להכין ליואבי ארוחת ערב בשביל שהוא לא ירעב." מייגל אמרה בקול, תוך כדי שידה הייתה נתונה בידו.
"טוב אני גם צריך לזוז."  ענר הסית את שערה לאחור והתקרב לעברה כדי לתת לה נשיקה על הלחי והלך לעבר מכוניתו שהוא החנה מחוץ לחנייה.
מייגל לקחה את יואבי למיטה, הפשיטה אותו כדי להחליף לו פיג'מה רגילה ולאחר מכן הם נרדמו אחד ליד השנייה, תשושים ועייפים אך מרוצים עד השמיים והלאה.
בבוקר שלמחרת מייגל קמה במצב רוח מזופת עוד יותר שגרם לה למות מרוב שנאה כלפי עצמה , היא לא רצתה לדבר עם אף אחד.
כי היא רק רצתה לדעת מי זה שמאיים עליה ללא הפסק, אך היא לא תיארה לעצמה שהסוד הנורא הזה קושר אותה ישירות עם חוויה בלתי נסלחת שאמה עברה על בשרה כשהייתה ממש צעירה, היא ניסתה שלא לחשוב על זה יותר מדי.
היא קיוותה שהיום הזה יהיה שונה, הדבר הראשון שהיא עשתה באמת מאז שקמה זה להתקשר לענר כדי לעשות מחקר מעמיק אודות עברה.
אבל אז הדלת נפתחה בפתאומיות, הגבר שנכנס אל ביתה של מייגל לא היה אדם חביב במיוחד הוא היה ממש רע והוא רצה שמייגל תעשה כל מה שהוא פוקד עליה.
" מה אתה עושה כאן?" מייגל שאלה בבהלה ועיניה הביעו חשש.
היא ידעה היטב שאיתו אין לדעת מה יקרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך