orinyy
מה אם חושבים על הסיפור? פרק 1 יעלה היום בערב

מי אני?! הקדמה

orinyy 09/04/2014 931 צפיות 5 תגובות
מה אם חושבים על הסיפור? פרק 1 יעלה היום בערב

זכרונות מה זה? אתם יודעים מזה להתעורר יום אחד ולשכוח כל מה שקרה לך ב15 שנים של כל חייך, שבהם עברו עליך כל כך הרבה! ופתאום נמחקו מחייך, לא זוכרת כלום, ככה סתם כי נפלת או ליתר דיוק הפילו אותי. הדבר היחיד שאני זוכרת מאותו יום זה את הנפילה, וזהו כלום, זה כל כך מתסכל, שאתם לא יכולים להבין כמה. והכי גרוע לגלות שאין לי משפחה! זו הפצצה שנפלה עלי, שאני גרה עם החבר שלי שאני לא זוכר אותו ולא את הרגשות שלי כלפיו, ולכן זה כל כך מתסכל, לראות איך שהוא מסתכל עלי, כאילו הוא רוצה לבוא לחבק אותי, לנשק אותי אבל מפחד מהתגובה, לזה שלאח שלך לא אכפת ממך רק יושב לו עם חברים שלו מעשן, שותה, ומתייחס לבחורות כמו אל זבל, והכי גרוע אלי הוא מתייחס כמו אל זבל. מתי שנפלתי זה היה הוא שהפיל אותי הוא שם לי רגל, וזה הדבר היחיד שאני זוכרת מאותו יום, ואחרי שנפלתי התעוררתי בבית ומייקל(החבר שלי) לצידי ואני לא יודעת מי זה ולראות את הכאב על פניו שאמרתי את זה, לא יודעת מי זה אף אחד יכולתי לראות א הכאב שעל הפרצוף שלו רק חבל שלא יכולתי לעשות משהוא. הרופא אמר שהזכרונות שלי אמורים לבוא בהדרגה או שלא יבואו בכלל! ומזה אני פוחדת אני לא זוכרת אפילו את ההורים שלי! ויש לי 2 אחים ששונאים אותי, לפחות כך אמר מייקל יש לי אח אחד גדול בן 17 ואח אחד קטן בן 12 שאת שמותיהם אני אפילו לא יודעת! ואני אפילו לא ראיתי אותם, מאז שאיבדתי את הזכרונות שלי, אני אפילו לא יודעת מי אני? 'קוראים לך אורין ואת בת 16 כבר אמרתי לך את זה אלף פעם' הקול של מייקל מתנגן לי בראש שוב ושוב, אני אורין ואני בת 16 אבל אני לא יודעת מי אני? עבר שנה מאז איבדתי את הזיכרון נראה לי מייקל כבר התיאש ממני, הרופא אמר שאם לא נזכרתי בכלום עד עכשיו, אז הסיכויים שלי להזכר קלושיים.. אבל אני יודעת שהוא אמר את זה כי לתת לי תקווה, אבל לא אין לי שום סיכוי להזכר מי אני? מייקל אומר שלפני שאיבדתי את הזיכרון תמיד תהיתי, איך בן אדם שלא זוכר שום דבר מהחיים שלו, מרגיש. 'כנראה שעכשיו אני יודעת' עניתי לו אז שהוא אמר לי את זה.
לפעמים אני פשוט לא מבינה למה החיים יכולים להיות כל כך אכזריים, כלומר תיראו את מייקל מסכן, סובל לו בגללי, עבר שנה ואני עוד לא נזכרתי בו או ברגשות לי שהיו לי אליו. אז החלטנו שאני צריכה ללכת ולהיות קצת לבד אני צריכה להבין מי אני? וכך מתחיל המסע שלי.


תגובות (5)

נחמד אהבתי:) תמשיכי

09/04/2014 10:10

מזכיר לי את גאליס אבל זה יפה תמשיכי

09/04/2014 10:14

תמשיכי

09/04/2014 10:19

תמשיכי

09/04/2014 10:29

וואו אהבתי מאד את הרעיון (:

12/09/2014 15:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך