צ'וי לי
אממ סליחה שלקח לי מלא זמן המחשב היה בתיקון ואז התי צריכה לחכות שהטכנאי של האינטרנט יבוא סיפורים סיפורים...
אני מקווה שתואהבו♥

מי אני פרק 2

צ'וי לי 16/01/2013 825 צפיות אין תגובות
אממ סליחה שלקח לי מלא זמן המחשב היה בתיקון ואז התי צריכה לחכות שהטכנאי של האינטרנט יבוא סיפורים סיפורים...
אני מקווה שתואהבו♥

לא זה לא יכול לקרות,למה זה חייב לקרות?!?!
אני בשוק למה הטיול הזה היה חייב לקרות עכשיו?ועוד לחודש?
אני יוצאת מהכיתה עדיין בהלם אני רואה את לוק וקוראת לו.
אני:לוק!
לוק:מרלין את ראית את ההודעה של אבא?
אני:כן.
לוק:אני התקשרתי אליו והוא אמר שאנחנו טסים בעוד פחות משבוע!!!
אני:מה???????????
לוק:כן,ונראה שאימא ממש אוהבת את הרעיון להתרחק "קצת" מנו יורק.
אני:אווי הולך להיות כל כך משעמם.
עוד שבועיים יש יומולדת לקאי ואני לא אהיה כאן!!!
החלטתי ללכת לקפיטריה,ראיתי את לורן וקריסטל יושבות.
אני:היי.
לורן:היי מרלין,לאין רצת אחריי מתמטיקה?
אני:אהה הייתי צריכה לדבר עם לוק.
לורן:אהה בסדר,בואי תשבי למה את עומדת.
לורן ואני חברות טובות מכיתה א',אם קריסטל זה קצת שונה היא חברה שלי רק בגלל שאני אחות של לוק,היא ולוק יצאו ביחד ואחריי חודש הוא זרק אותה אבל היא עדיין אוהבת אותו, אז עכשיו כל פעם שאנחנו מדברות שזה קורה לעיתים רחוקות אנחנו מדברות רק עליו.
מייקל ורוברט באו,רוברט דחף לצד את קריסטל והתיישב ליד לורן והתחיל ללחוש לה באוזן,היא צוחקת מעניין מה הוא אמר.לורן ורוברט הם הזוג הכי חמוד שאני מכירה הם ביחד עוד מכיתה ט'.
קריסטל:מה קרה?
אני:לא קרה כלום,למה?
קריסטל:את שקטה מדי.
אני:אממ אני עייפה לא ישנתי אתמול טוב.
חייכתי אליה בשביל שלא תשים לב שמשהו באמת מטריד אותי.קאי מתיישב לידי.
אני:שלום לך.
קאי:שלום גם לך,רוצה לצאת?
אני:אוקיי.
אני וקאי יוצאים בערך חמש דקות אנחנו מחזיקים ידיים והולכים בלי להגיד כלום ואז קאי מחליט להגיד משהו.
קאי:אחיך אמר שאתם טסים.
אני:אהה כן.
קאי:לאן?
עכשיו אני נזכרת קאי הוא קוריאני!!!התחלתי לצחוק איך שכחתי?השיער שלו שחור חלק,עיניים מלוכסנות,פנים ארוכות,עצמות חן שבולטות בכל חיוך.
קאי:למה את צוחקת?
אני:כי אתה קוריאני.
קאי:נו מה מצחיק?
הוא מחייך,שהוא מחייך העיניים שלו נעלמות לגמרי וזה כל כך חמוד.
אני:אנחנו טסים לדרום קוריאה…ואנחנו נהיה שם במשך חודש.
קאי:מה חודש??למה כל כך הרבה זמן?
אני:אולי תבוא גם?
קאי:אם הייתי יכול הייתי בא.
קאי מנשק אותי ואז מחבק אותי,אני רוצה שהוא ינשק אותי שוב אני לא רוצה לחשוב שאלה הנשיקות האחרונות שלנו לפני שאני טסה.
ההפסקה נגמרה אני הולכת לחדר מחשבים ובמקום להמשיך את הפרויקט שלי על איכות הסביבה אני נכנסת לגוגל ורושמת דרום קוריאה,זה מביא לי רק דברים משעממים על התרבות שלהם וכל זה ואז נזכרתי שהייתי אצל קאי וראיתי איתו טלוויזיה הוא הראה לי להקה של בנות ממש טובות איך היה קוראים להם?
אחרי 10 דקות אני נזכרת ורושמת בחיפוש 2ne1 נראה מה יצא אני נכנסת ליוטיוב לערוץ שלהם ושומעת כמה שירים:
I am the best
Ugly
Lonely
Follow me
Hate you
ואז המורה בא.
המורה:מרלין מה את עושה?
אני:אהה סליחה שכחתי את הדיסק און קי אז אין לי כאן עבודה.
המורה:אז את לא צריכה לשחק במחשב את יכולה להתקדם בעבודה ולשמור אצל מישהו אחר.
אני:בסדר המורה מצטערת.
איזה מזל שאני שקרנית טובה ושיש לי מורה דפוק,איך הוא לא שם לב שהדיסק און קי מחובר למחשב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך