צ'וי לי
הנה אותו שמתי מהר תהנו>.<

מי אני פרק 3

צ'וי לי 16/01/2013 1044 צפיות 7 תגובות
הנה אותו שמתי מהר תהנו>.<

אני מגיעה לבית ורצה לחדר שומעת עוד ועוד להקות קוריאניות:
Shinee, super junior,spica,BAP ,fiestar ,boyfriend,t-ara , big bang,f(x),snsd
בהתחלה כל הפרצופים נראים אותו דבר כמו של קאי וזה קצת מצחיק אבל לאט לאט אחריי שאני רואה עוד קליפים אני מצליחה לזהות.
למדתי כמה דברים:לחבר שלך ולאחיך הגדול את קוראת אופה,לאחות גדולה אוני חחח זה נשמע דפוק אבל חמוד אני חושבת לקרוא לקאי אופה הוא יאהב את זה אני חושבת.
טוב מספיק להיום עם הקוריאנים אני אראה טלוויזיה.
אחרי כמה זמן קאי מתקשר אליי.
אני:הלו.
קאי:היי,רציתי לשאול אם את רוצה לצאת לסיבוב קצר?
אני:בסדר אני אסתדר.
אני רואה את קאי מהחלון,הוא לבש חולצת וי לבנה ומכנס שחור הוא נראה כל כך טוב.
אני יורדת למטה רואה אותו.
אני:אופה!
קאי צוחק ומחבק אותי.
קאי:כן אומה.
אני:למדתי קצת עליכם המלוכסנים.
קאי:באמת מה למדת?
אני:עכשיו הבנתי למה ליד הדלת שלכם יש נעליים ולמה אימא שלך מסתכלת עליי מוזר שאני הולכת בבית שלכם עם הנעליים שלי.
קאי צוחק.
קאי:כן,היא אמרה לי להגיד לך שתורידי את הנעליים ותשימי נעלי בית אבל לא היה לי את האומץ לאלץ אותך לעשות את זה.
אני:עדיף ללכת בבית שלך עם נעלי בית מאשר לחטוף את המבטים של אימא שלך.
אני וקאי צוחקים ביחד.
אני:שמעתי גם להקות קוריאניות.
קאי:באמת,את מי אהבת?
אני:2ne1, הם מגניבות.
קאי:כן גם אני אוהב אותם,בנים?
אני:אממ shinee הם חמודים.
קאי:כן הם רוקדים טוב אבל אני אוהב יותר את big bang.
אני:אהה אני שמעתי אותם הם טובים.
אני וקאי החלטנו לשבת קצת,ביקשתי ממנו לשיר לי שיר בקוריאנית.
שהוא סיים לשיר צחקתי.
קאי:השיר מכוער?
אני:השיר יפה אבל אתה שר מכוער.
קאי ואני צוחקים.
קאי:אין לי אותו בפלאפון אם היה לי אותו הייתי משמיע לך אותו לא נורא אני השמיע לך אותו בהזדמנות.
אני:היו בשיר גם מילים באנגלית נכון?
קאי:כן,בשירים שלהם יש מילים באנגלית ולפעמים יש אפילו שירים שהם רק באנגלית אבל זה שירים שהם בכמה גרסאות קוריאנית,יפנית ואנגלית.
אני:אהה מעניין,אתה היית בקוריאה?
קאי:כן עד גיל 11 הייתי בקוריאה ואז באנו לכאן וזהו רק אבא שלי טס לפעמים למשפחה שלנו.
אני:אתה לא מתגעגע?
קאי:לא כל כך.
אני:אבל לא ראית את המשפחה שלך 7 שנים??
קאי:גם שהיינו שם לא נפגשנו איתם הרבה אז זה לא משנה כל כך.
זה נראה לי די עצוב שקאי לא קשור למשפחה שלו.
קאי מלווה אותי לבית הוא מנשק אותי נשיקה ארוכה ואז אנחנו שומעים שיעול ואני רואה בדיוק את לוק בא מאחורה הוא חזר לבית.
קאי:טוב ביי.
אני:ביי קאי.
אני ולוק נכנסים ביחד לבית.
אין אף אחד בבית לאין ההורים הלכו?
לוק:אני וקטיה נפרדנו.
אני כל כך שמחה היא הייתה מעצבנת אבל נראה שלוק לא כל כך שמח.
אני: למה נפרדתם?
לוק:אמרתי לה שאני טס לקוריאה לחודש,היא אמרה שהיא לא תחכה לי חודש ואמרתי לה שהיא דפוקה כי זה רק חודש ואפשר לחשוב מה יקרה ואמרתי לה שהיא גם ככה לא הולכת להתחתן בחודש הזה.
אני רק הסתכלתי עליו לא ידעתי מה להגיד ואז הוא המשיך.
לוק:ואז היא אמרה שזה נגמר בנינו והיא שמה עכשיו את סם במערכת יחסים,איך היא בדיוק הספיקה תוך שעתיים למצוא לעצמה מישהו אחר?
לוק לא חיכה ממני לתשובה הוא פשוט עלה לחדר שלו וזה היה טוב שהוא לא חיכה לתשובה כי לא ידעתי מה להגיד.
ישבתי והסתכלתי על עצמי במראה,אני לא כל כך יפה יש לי פנים של ילדה,השיער שלי בצבע שחור ויש לי פוני בובה שעושה לי פנים קטנות,עיניים גדולות ושפתיים גדולות משורטטות,הרבה אנשים אמרו שאני דומה לבובה אבל לא אמרו שאני יפה רק קאי משתדל להגיד לי את זה כל יום.
החלטתי ללכת לישון.
פתאום שוב מצאתי את עצמי בבית הזה,החלום הזה עם הילדה שמסרקת את השיער.אני נכנסת לחדר רואה אותה שם ואני אומרת:ניקול?
היא מסתובבת אבל לא מסתכלת עליי היא מסתכלת לאחור,אני מתבוננת בה ומגלה שיש לה את הפנים שלי רק שלה אין פוני ושהשיער שלה ארוך יותר.למה אני חולמת שאני מנשקת את עצמי?
אני מסתכלת לכיוון שהיא מסתכלת עליו הכול שם שחור אין שם כבר דלת ומסדרון ואז היא דוחפת אותי לעבר החושך,אני צועקת.
אני מוצאת את עצמי פתאום על במה עם שמלה והרבה אנשים קוריאנים מסתכלים עליי,לא ידעתי מה לעשות ואז ראיתי את קאי יושב ואומר לי לשיר אבל מה אני אשיר לאנשים קוריאנים?
בסוף החלטתי לשיר להם את השיר שקאי שר לי פתאום יוצא לי מהפה את הקול של קאי והם צועקים עליי,המאבטחים מתנפלים עליי וזורקים אותי מהדלת.
אני מתעוררת,חלום מוזר.


תגובות (7)

יו מתה על ביג באנג ושייני ו2ne1 וסופר ג׳וניור ועוד מללא ^0^
תמשיכיייייי

16/01/2013 07:39

תמשיכי

16/01/2013 08:44

יאיייי עוד מישהי שאוהבת קוריאנים!!!!!!!!!!!!
ואני ממשיכה היום^^

17/01/2013 07:57

חחחח גמאני אוהבת קוריאנים!!!!
יש מאות שמתי עלייהם!!!!!!!!
אהה סיפור מהמם רק לקרוא את הפרקים הישנים חיחיחי
^~^

17/01/2013 07:59

לא אומרת תקראי ותגידי לי מה שאת חושבת וכן אני יודעת אני מכירה מלא שאוהבים מהפייסבוק יש מספיק קבוצות

19/01/2013 14:27

סיפור ממש חמוד, את כותבת נפלא רק בעיה אחת.
את לא חייבת לשמוע לי, ואני לא רוצה שתעלבי בכלל אבל שכותבים דו שייח כותבים אותו בצורה כזאת לדגומא:
"אופה" אמרתי
"כן אומה" אמר קאי, הוא חיבק אותי וצחק.
תוסיפי תאורים של רגשות ומחשבות שלה בין משפט שלו למשפט שלה שתנתח את המצב וכו'…
בסה"כ בכללי את טובה והסיפור הזה ממש יפה וקליל.

19/01/2013 14:47

חח אני לא נפגעת תודה על העצה אני אנסה לזכור את זה^^

28/01/2013 09:50
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך