צ'וי לי
סליחה שלקח הרבה זמן^^

מי אני פרק 5

צ'וי לי 31/01/2013 798 צפיות 4 תגובות
סליחה שלקח הרבה זמן^^

פרק 5:
קאי נכנס,הוא מסתכל עליי ופשוט מחייך,"אוהב?"אני אומרת "אוהב מאוד" הוא אומר ומניח את התיק על הרצפה,"ואותי?" אני שואלת "אממ תלוי" הוא עונה לי בחזרה ואז אני מתקרבת אליו עומדת על קצות האצבעות ומנשקת אותו נשיקה קטנה "ועכשיו?" אני מסתכלת לו בעניים "אממ.."הוא אומר תוך כדי נשיכת שפתיים,אני מנשקת אותו שוב והפעם הנשיקה לא קטנה,השתחררתי מהנשיקה באתי לדבר שוב והוא תפס את הפנים שלי ונישק אותי שוב,אנחנו מתקדמים למיטה שנינו נופלים עליה ואז שאני שוכבת על המיטה קאי יושב לידי מסתכל עלי ומחייך.
אני רוצה להגיד משהו הרגע הזה מביך הוא מסתכל עליי כאילו אני בובה "אני.." אני מנסה להמשיך אבל קאי קוטע אותי "ששש אני רוצה להסתכל עלייך קצת אחר כך נמשיך" אחריי שהוא אומר את זה הוא מתחיל ללטף לי את הפנים,מזיז לי את הפוני לצד ואז מנשק לי את המצח,את האף ובסוף מגיע לשפתיים שלי.אנחנו ממשיכים להתנשק ככה די הרבה זמן הוא מתחיל לגעת בי,בכתפיים ואז יורד מהידיים לאגן מרים לי את הרגל ואז אני כבר יושבת עליו,הוא מתחיל לנשק לי את הצוואר אני יודעת לאין זה מוביל אבל אני לא רוצה שהוא יפסיק והוא לא מפסיק.קאי כבר בלי חולצה ואני נלחצת זו לא הפעם הראשונה שאני רואה אותו בלי חולצה אבל זה שונה עכשיו מכל הפעמים הקודמות ,הוא מתחיל לפתוח את הרוכסן של השמלה שלי ובמקרה הרוכסן של השמלה הזאת מקדימה,אני מקשה את עצמי ומתחילה לרעוד בכל הגוף הוא שם לב לזה וסוגר את הרוכסן "מה קרה?" הוא שם לב שלא נוח לי במצב הזה ומחפש איפה להניח את הידיים שלו ובסוף שם אותם על הרגליים שלי בלי ברירה "זה קצת מוזר לי" אני משלבת ידיים "את רוצה להפסיק?" עכשיו הוא קם קצת וככה הפנים שלו והגוף שלו יותר קרובים לשלי "לא,אני לא" אני פותחת את הרוכסן של השמלה ומורידה את השמלה עד לבטן,אני בשוק שעשיתי את זה "את לא חייבת אם את לא רוצה" הפעם הוא מתרחק ממני קצת ואני מתקרבת אליו מחבקת אותו ומנשקת אותו הוא מחבק אותי חזקו מוריד אותי ממנו ועולה עליי.
אני הולכת בשביל צר,שחור עם ורדים אדומים על הרצפה אני לובשת שמלה אדומה.אני מגיעה לחדר לבן עם 5 כיסאות הפוכים כולם מסתובבים בבת אחת ואני רואה את האנשים שיושבים עליהם:ניקול הילדה מהחלום שלי שזו בעצם אני,אבא,דייב,קאי ולוק הם מסתכלים עליי בגועל ואז מתחילים להקיא עליי דם!אני מתחילה לצרוח ואז אני מתעוררת.
"מרלין,מרלין קומי"קאי מעיר אותי הוא נראה ממש מבוהל "מה השעה?" ממש חשוך בחוץ ואני כולי מזיעה "עכשיו 3:27 על מה חלמת?"הוא יושב ומנגב לי את הזיעה מהפנים "חלמתי שאתה ועוד כמה אנשים מקיאים עליי דם" אני מעדיפה לא להגיד לו מי האנשים האחרים שלא ישאל יותר מידי שאלות "מה?למה?" הוא שואל ונראה ממש מופתע "לא יודעת אבל זה היה מפחיד" קאי מחבק אותי מצמיד את הפנים שלי לחזה שלו ואנחנו מתכסים בשמיכה.כיף לי כאן עם קאי אני לא רוצה לעזוב היום אני נרדמת ושאני קמה אני מוצאת את עצמי לבד במיטה ועל הכרית של קאי יש פתק:
"מרלין בוקר טוב,אני כבר הלכתי ללימודים אז לפניי שאת טסה תבואי להגיד שלום יום טוב"
מה השעה עכשיו? שתים עשרה!זה ממש מאוחר אני צריכה להתארגן לטיסה יש לי עוד שלוש שעות לטיסה.אני מגיעה,הבית נראה ריק ושקט אני מורידה נעליים והולכת למדרגות "איך היה?" זה הקול של לוק מהמטבח אני הולכת למטבח "היה בסדר,מה אתה עשית אתמול?" נראה שגם הוא חזר רק עכשיו הוא שם קרח על הבטן ויש לו סימנים אדומים על הפנים "מה קרה לך?" הוא מתקדם לשולחן "עשיתי תאונה עם הרכב" הוא לא מסתכל עליי,הוא משקר "אני ראיתי עכשיו את המכונית פה בחוץ נראה שהיא במצב טוב" אני יושבת על הכיסא שמולו " אתמול במועדון פגשתי את סם וקטיה יושבים ומדברים אז אני וכריס ישבנו גם באותו מקום ואז התחלנו להתווכח התחלתי לריב עם סם ושברתי לו את האף" אני לא יודעת מה להגיד לו הוא ממש השתנה ממתי הוא הולך למועדונים?ממתי הוא רב מכות? "אני עולה להתקלח" לוק תופס את היד שלי "מה את וקאי עשיתם?" אני משחררת את היד שלי "כלום למה?" עכשיו גם הוא קם "כי את אחותי וזה מעניין אותי" אווי זה כל כך מביך שלוק כבר חושב שהוא יודע מה אני וקאי עשינו אתמול מה זה בכלל עניינו אני כבר מספיק גדולה בשביל זה. "אייש תעלה ותתחיל לארגן את הדברים שלך"
עליתי לחדר,התקלחתי הכנסתי למזוודות שלי הכל וישבתי על המיטה והסתכלתי על השעון השעה עכשיו היא 13:34 יש לי עוד חצי שעה לפניי שיוצאים,טסים לדרום קוריאה.


תגובות (4)

תמשיכייייי

31/01/2013 08:25

תמשיכיי :)

31/01/2013 08:47

אני מעלה השבוע בעזרת ה'

03/02/2013 08:39

למה את לא ממשיכה?! :(

08/02/2013 10:08
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך