מי שיכול לענות :)

natail850 26/05/2014 1695 צפיות 8 תגובות

אתם יכולים להמליץ לי על ספרי כמו תיכון לילה וכל זה כי אני פשוט באלי לקנות ספר אבל אני לא יודעת איזה וקשה תמליצו לי :)


תגובות (8)

לא מכירה את הספר תיכון לילה.. אבל קראתי ספר לפני כמה זמן שהוא פשוט מדהים 'החורף שלי בזירולנד'
הוא מרגש וסוחף כל כך ואני ממליצה עליו בחום..
זה סיפור אהבה.
נ.ב על מה תיכון לילה מדובר??

26/05/2014 00:12

אני השלח לך את התקציר
עולמה של אלי שרידן מתפרק. היא שונאת את בית הספר, אחיה ברח מהבית, המשטרה עוצרת אותה בפעם השלישית ועכשיו ההורים שלה שולחים אותה לפנימייה. אלא שכשהיא מגיעה לפנימייה היוקרתית – אקדמיית קימריה – אלי מגלה להפתעתה שהיא מאושרת. היא מוצאת לה חברים חדשים, כמו סילבן הצרפתי המקסים וקרטר המתבודד החכם והזועף. אולם אקדמיית קימריה היא לא בית ספר רגיל. מדוע חלק מהתלמידים לומדים בכיתות הלילה המסתוריות ואילו סודות הם מסתירים?

תיכון לילה הוא הספר הראשון בטרילוגיה המשלבת מתח ורומנטיקה, עם גיבורה חזקה ומבריקה שמגלה שסכנה גדולה מאיימת עליה ועל חבריה.

סי ג'יי דוהרטי, לשעבר עיתונאית חוקרת וכתבת פלילים, כתבה את ספרה הראשון תיכון לילה במהלך קיץ אחד חמים בביתה שבדרום אנגליה. מאז תורגם הספר לשמונה-עשרה שפות.

26/05/2014 02:40

ממליצה בחום לקרוא את אשמת הכוכבים- זה סיפור אהבה אבל הוא מדהים!
תיכון לילה קראתי ויצא השלישי אז אני ממליצה לקרוא גם אותו.
מפוצלים קראת?
יש גם ספר שקוראים לו "להתחיל מחדש" שחברות שלי המליצו לי עליו,
אממ אם אתה אוהב יותר סיפורים של מבוגרים- המליצו לי על האי של סופיה..

26/05/2014 15:45

    אם תיכון לילה הדהים אותה, היא לא בנויה לאשמת הכוכבים.
    נתתי לבת דודה שלי אותו אחרי שהיא כמעט התעלפה מתיכון לילה וכשהיא גמרה אותו היא נשארה שבוע בבית.

    תנסי את המעגל הסודי, הרץ במבוך, מפוצלים, בני הנפילים למיניהם..
    בת כמה את?

    26/05/2014 15:48

טרילוגיית משחקי הרעב?
מסומנת (אני חושבת שככה קוראים לזה. על ערפדים)
תקציר :
אם אתם מתקרבים לגיל 16, תיזהרו! זה קרה לזואי רדבירד וזה יכול לקרות גם לכם. יום אחד כשעמדה במסדרון בית הספר היא סומנה והפכה בן רגע לערפדית צעירה. זואי נאלצת לעבור לגור בבית הלילה – פנימייה מוזרה לערפדים מתבגרים. שם מחכה לה אריק, השחקן המוכשר והחתיך, שם אורבת לה אפרודיטה, מלכת הפנימייה התככנית, ושם היא מגלה שזכתה בכוחות מיוחדים ומדהימים. האם תצליח לשרוד בעולם האפל של בית הלילה, האם תדע להשתמש בכוחותיה בתבונה?

פ"ק קאסט ובתה כריסטין כתבו יחד את סיפורה של זואי, המתאר בכנות את קשייה של כל נערה להשתלב בחברה חדשה. הן יצרו את סדרת הספרים בית הלילה, סדרה שזכתה להצלחה מסחררת בקרב בני נוער ברחבי העולם. שתי הסופרות מעידות שהן אוהבות לעבוד יחד – פ"ק קאסט שמחה שכריסטין יכולה להתאים את השפה של גיבורי הספר לשפת הצעירים היום, וכריסטין שמחה להגיד סוף־סוף לאמא שלה שהיא טועה.
אני ממש אהבתי אותו ויש לו עוד שני ספרי המשך.

26/05/2014 15:50

אתה יכול לקרוא את "עיר של עצמות", זה ספר פשוט מקסים! יש לו חמישה ספרי המשך שבינתיים (לפי מייטב ידיעתי) שלושה מהם תורגמו לעברית ("עיר של אפר", "עיר של זכוכית" ו"עיר של מלאכים נופלים", יש באנגלית עוד שני ספרים). יש גם עוד טרילוגיה שקשורה לזה ("מכשירי התופת", מה שאמרתי לפני זה זה "בני הנפילים", בסדרה הזאת יש שלושה ספרים ["מלאך מכני", "נסיך מכני" ו"נסיכה מכנית"] שרק הראשון תורגם לעברית). זה ייתן לך הרבה זמן קריאה.
אם אתה רוצה אהבה ודברים רגילים כאלה תקרא את הספרים של ליאת רוטנר ("קיץ אחד ביחד", "תנו לגדול בשקט", "לנצח בגדול", "חיים משלנו" ו"מעורב ירושלמי").
אתה יכול גם לקרוא את "נפילה" (ספר ההמשך שלו זה "ייסורים")…
אה! ואם אתה רוצה, יצא תיכון לילה 3 בעברית (בהנחה שלא קראת אותו, רוץ לקרוא).

26/05/2014 15:50

    אה כן, גם נפילה נחמד מאוד.
    דומה מידיי ללנצח.

    26/05/2014 15:52

    קראתי את "קיץ אחד ביחד" – הוא מושלם.

    26/05/2014 15:53
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך