תהנו (:

•עולם אכזר ורק ממך אני נזהר , את משנה אותי • פרק 1

04/12/2013 895 צפיות 4 תגובות
תהנו (:

נ.מ ליאל 11:20

" אבל אמא מה רע לנו פה בחיפה זה שאת ואבא התגרשתם זה לא אומר שצריך עכשיו לברוח לקצה השני של העולם את יודעת יש מליון זוגות שמתגרשים אתם לא הראשון ולא האחרון" ניסתי להסביר לשכנע את אמא אבל היא בשלה היום אנחנו עוברים לנתניה למה כי היא ואבא החליטו לפרק את החבילה ואני זו שצריכה לאכול את זה .
" ליאל זה לא נתון לוויכוח זה מה שאמרתי וזהו ויש לך גם את לורן שם וסבתא וכולם תמיד אהבת את נתניה מה הבעיה לא הבנתי ? " אמא התחילה להרים את הקול
" אמא להיות שם פעם בחודש לשישי שבת זה לא להיות שם כול יום " התחצפתי אליה באמת שהיא עצבנה אותי היא לפעמים אדישה למצב " ליאללללל " אסי צעק לי מהחדר אוו לא שוב הוא מתערב בכל דבר למה למה אלוהים מה עשיתי רע אני צמה כל כיפור " ליאאאאל " אסי צעק שוב
" מה אסי מה ? " עניתי לו
" שאני לא ישמע אותך עוד פעם מתחצפת לאמא הבנת ?! עוברים לנתניה וזהו !!! " אסי קבע
" אבל שאתה מתחצף .. " התחלתי להגיד והוא קטע אותי " אני זה אני ואת זה את יש מבין ?! " כבר התחיל עם העצבים והוא עוד לא קם אלוהים ישמור הילד הזה פשוט נולד בפיוז !!!
" טוב טוב " אמרתי מובסת ונכנסתי לחדר .
אז זה רשמית אנחנו עוברים לנתניה !!!

17:30

"ליאל תתחילי לארוז סאלי ואסי כבר נסעו לנתניה לארגן כמה דברים בבית החדש " אמא צעקה לי מלטה לא עניתי לה והתחלתי לארוז נכנסתי לפייסבוק מהלפטופ שלי " נתניה תתכוננו ליאל מרציאנו מגיעה !! :) " כמובן שמיליון ואחת תגובות היו למה אוףף נתגעגע וכו …

סיימתי לארגן הכול קרוב לשעה 19:00 בערב ויצאתי לסלון אמא באה וחיבקה אותי אחרי הכל אני אוהבת אותה והיא עושה הכל בשבילי כי אין כמו אמא בעולם !!!!
חיבקתי אותה ואמרתי לה שאני מצטערת על מקודם והיא אמרה לי להתכונן שעוד מעט אנחנו יוצאות וסאלי ואסי יבואו יותר מאוחר עם הסבלים ויקחו את הדברים שנשארו .

נכנסתי להתקלח לבשתי גינס בהיר צמוד קרעים וחולצה קצרה בסגול בהיר עם סמל של גאנט ואדידס בובה בלבן סגול שרשרת עם השם שלי בזהב שסבתא קנתה לי רימל סומק שפתון ורוד עגילים צמידים ויקטריה סיקרט ובושם אנג'ל מלא אבל פלאפון וכל שאר הדברים הקטנים שנשארו שם הכנסתי לתיק ויצאתי לאמא .

והנה אנחנו בדרך לנתניה !


תגובות (4)

תמשיכי

04/12/2013 03:46

יפה וברוכה הבאה להאתר

04/12/2013 03:58

תמשיכי (:

04/12/2013 04:40

תמשיכי

04/12/2013 09:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך