מכונת הזמן-פרק 1

time machine123 09/09/2018 403 צפיות אין תגובות

איתמר מלול בחור כבן עשרים עושה סרט דוקומנטרי על כוכבת פופ בשם אביגיל תור שנרצחה ביום חתונתה עם בן זוגה , עומרי.

אופק לא אהבה את העובדה שהחבר שלה דלוק על מישהי שנהרגה בשנת 1964.

אחרי הצפייה בסרט והקרנתו , סבו של איתמר , יחזקאל הביט בנכדו בהערצה.

אופק התנגדה לתת לאיתמר לנסוע בזמן לשנות השישים.

היא שנאה את אביגיל תור ואת האהבה האובססיבית שהיה לאיתמר כלפיה. אחרי שאיתמר ביחד עם אופק , רונן ואביאל החליטו לחגוג את הצלחת הסרט הדוקומנטרי שהיה מבוסס על חייה של כוכבת הפופ האגדית אביגיל תור.

" אני חייב לחקור למה היא מתה באופן טרגי ומי ירה בה באותו הלילה הנורא. בבקשה ממך , אופק אל תעקבי אחריי ואל תחשבי לרגע שאת יכולה לגרום לי לחזור בי מהחלטתי.

אני הולך!" הודיע איתמר בחגיגיות. אופק חסמה לו את המעבר בידה ולא רצתה שהוא יסע בזמן ללא רשות ממנה.

" לאן אתה חושב שאתה הולך? אמרנו שאתה לא נוסע מזמן. די , אתה לא יכול להציל אותה. זה כבר הסתיים מזמן. " אמרה אופק בתוקף.

" אני רוצה ללכת להציל אותה , וחבל על הויכוח עכשיו. ואני זה שנותן את המילה האחרונה פה. לא את. ואני נוסע בזמן לעבר שנת 1964 . אני חייב לדעת מי ירה באביגיל תור ומי גרם למותה הטראגי?

להתראות , ותזכרי שאסור לך ולחבריי משנת 2018 לעקוב אחרי. שלום לתמיד!" אמר איתמר והלך לדרכו.

" אני חייבת להחזיר אותו לכאן ויהי מה.

ושניכם תעזרו לי לשכנע אותו שהוא צריך לחזור לשנת 1964.

האובססיביות ההרסנית שלו עוד תסיים את מה שיש בינינו. ואעשה את זה , כי אני לא רוצה שהוא יחקור על אופן מותה הטרגי של אביגיל תור , שהלכה לעולמה ביום חתונתה עם בן זוגה עומרי." אמרה אופק ברוגז ופניה היו סמוקים ואדומים מרוב שכעסה על איתמר על שנסע בזמן לשנת 1964 ללא רשותה.

" אז מה את חושבת לעשות?" שאל רונן בקול.

"הוא מאוד עקשן. לא תוכלי לשנות את דעתו. אני חושב שלא כדאי לעקוב אחריו. כי הוא אמר שלא נבוא גם אנחנו לשנת 1964. הוא מעדיף שלא נבוא אחריו לשום מקום. חייבים לגמול אותו לכוכבת הפופ הזאת שמתה בשנת 1964." קרא אביאל בהחלטיות.

" אני רוצה להחזיר אותו לפה , לשנת 2018. ואני לא שואלת לדעתכם. אתם באים איתי וזהו. אני פה מחליטה אם אנחנו נוסעים או לא נוסעים.

אני לא רוצה להתווכח עם אף אחד מכם.

אתם באים איתי או לא?" שאלה אופק בחוסר סבלנות.

בינתיים איתמר נכנס למכונת הזמן , רונן , אביאל ואופק שרצו כדי לעצור אותו ברגע האחרון לפני שיסע לשנת 1964.

" איחרנו! איתמר נסע לשנת 1964 בלעדינו. מה נעשה עכשיו?" שאלה אופק ברוגז ולחיה נהיו אדומות כסלק אדום.

" אני לא יודע. תגידי לי את. את האשמה העיקרית לכך שהוא נסע לשנת 1964." הפיל רונן את האשמה לעבר אופק , שלא הבינה למה כולם מאשימים אותה במה שקורה.

" את שיכנעת אותו לעשות את הסרט הדוקומנטרי אודות אביגיל תור הזאת. אז זה אומר שאת האשמה." קרא אביאל בתוקף ונאנח.

" מה זה משנה מי אשם. עכשיו אני חייבת לנסוע להחזיר אותו לפה. ואף אחד לא עוצר אותי מללכת לשם." קראה אופק בהחלטיות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך