מכונת הזמן – פרק 11

time machine123 29/10/2017 570 צפיות אין תגובות

אביטל הלכה בעקבותיהם . דמעות עמדו בעיניה. היא לא חשבה מעולם שהיא תסיים את הקשר שהיה לה עם חננאל בגלל שהיא נסעה בזמן בלעדיו.
היא הספיקה לתפוס בידו של חננאל. חננאל הוריד את ידה מכתפו בפראות.
" אף מילה. עד כאן הגעת לי עם האובססיה לזמר הזה גבריאל דמתי. את משוחררת לדרכך." הוסיף חננאל בציניות פגועה.
" אני רוצה להגיד משהו , אל תכעס עליי , בבקשה. זה לא היה הכוונה שלי לפגוע בך ולסיים איתך ככה סתם את הקשר מפני שאתה כועס עליי. אנחנו צריכים לדבר!" התעקשה אביטל בקול בוכים.
" מה לא הבנת? אני לא רוצה לדבר איתך , אם את לא רוצה לחזור איתנו להווה – שנת 2017 . זו הזכות המלאה שלך. אבל תעזבי אותי בבקשה." אמר חננאל בחמת זעם והמשיך לדרכו.
" אתה חייב להקשיב , חננאל בבקשה.." ניסתה אביטל לדבר על ליבו של חננאל . אבל שתי חברותיה עצרו בעדה ואמרו לה. " אל תדאגי, עוד הוא יתנצל בפנייך , אתם תמיד חוזרים זה לזו. תני לו לכעוס. זה טבעי." ניסו תובל ושובל לעודד אותה , ואמרו שתמיד הם חוזרים זה לזו.
בדרך , תובל ושובל התפרצו על חננאל " רק תדע שזה אשמתך , מה פתאום אתה צועק על אביטל כאילו היא לא החברה שלך? עברת את כל הגבולות האדומים. אני רואה ששכחת דבר אחד , אתה אוהב אותה או לא?" שאלו תובל ושובל ביחד.
" בטח שאני אוהב אותה , אוהב אותה יותר מדי. אבל מה הקשר? היא נסע בזמן בלי להגיד לי כלום כי היא ידעה שאני לא מרשה לה לנסוע לבד. מבחינתי זה סוג של בגידה מה שהיא עשתה לי." אמר חננאל בכעס.
" תקשיב לי היטב , עכשיו אתה תתקן את מה שעשית – אתה הולך לקנות לה זר פרחים ולבקש ממנה סליחה. האפשרות השנייה שאתה תבקש ממנה להיות החברה שלך שוב. אתה מבטיח לה שזה לא הולך לקרות שוב." הציעו תובל ושובל לחננאל.
" כן , ואני אשכנע אותה שאנחנו עוזבים את שנת 1991 . כי אני לא הולך מכאן עד שאני מחזיר את אביטל בריאה ושלמה אל שנת 2017 – ההווה. בזה אני לא רוצה לשמוע שום ויכוח. סיכמנו?" קרא חננאל בהחלטיות.
" כן , סיכמנו . " הסכימו תובל ושובל עם מה שהציע חננאל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך